Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dzięki za radę,

jednak nie wyobrażam sobie jeździć na tak szerokiej jak w dh, a ty na jakiej jeździsz? i tak podwyższyłem próg - bo wcześniej miało być 685, a teraz jest 700. Komicznie wyglądałoby to przy rowerze z górną rurą nie zbyt długą... :) wiem kwestia przyzwyczajenia, ale co za dużo to nie zdrowo. zjazdówki z tego kands-a raczej nie zrobię :P

Napisano

no pewnie spróbuję, tylko jakoś mi się to nie widzi. między samochodami już się nie przecisnę. rozumiem, że ty miałeś podobne rozkminki... :) nie wyobrażam sobie wchodzenia w zakręt z taką szeroką. masz juz jakieś dośwwiadczenia w tej kwestii? zminiałeś? ile trwał okres adaptacji? :)


mostek mam za długi bo 90 mm. nie zbyt szeroki w barach - więc trochę nie zbyt... a ty jak jeździsz? :)

Napisano

Mój konfig widać w garażu ;) Osobiście nie miałem tego problemu, bo po prostu zamieniłem kierownice z żoną. Ze względu na rogi rzeczywista szerokość to ok 680 mm i zmiana jest bardzo wyraźna (na korzyść).

 

Było już kilka podobnych do Twojego przypadków na forum. Choćby @@BikerLight, może na ten temat więcej powiedzieć ;)

Napisano

do 29'era spoko, to już standard. Dla mnie to i tak będzie wielka zmiana - no może się pokuszę na 710 ale tak jak mówię przy 90 mm mostka to i tak za dużo.  Dobra tam nie ma co się rozwodzić jutro się za to biore - bo miałem bardzo długi post rowerowy i szlak mnie trafia...  najbardziej nie mogę się doczekać założenia Race King'ów ajjj :) 2,2

Napisano (edytowane)

bez problemu

rk 2.2 są dosyć wąskie - continental zaniża rozmiary

Edytowane przez cayus
Napisano

bez problemu

rk 2.2 są dosyć wąskie - continental zaniża rozmiary

dokładnie,posiadam owe gumy i wyglądają jak wcześniejsze 1,95.

jak dla mnie ocenia je 5/6 ,b.szybkie w terenie :icon_cool:

Napisano

wcześniej miałem cst z 2,10 - byly cięższe i grube bardzo, natomiast te się wydają super lekkie w porównaniu doo tych cst różnica jakieś z 100 g. fajnie.

 


pomimo, że to drutówki. wy tez na drutach jeździcie?

 

Napisano

Cześć,

 

Dzisiaj stałem się posiadaczem Kands Energy 1300 r. 2014. 

 

Na wstepie chciałbym pozdrowić wszystkich posiadaczy i zapytać o kilka kwestii. 

 

Czytałem ten wątek jeszcze przed kupnem i o kilku spotykanych problemach już wiem ale chciałbym powiedzieć o swoich.

 

W pierwszej kolejności jak dostałem rower od razy patrzę, że był trochę zasyfiony i jakiś biały nalot. Potem patrzę i mam lakier zadrapany a przodzie widelca (.

 

Kolejna rzecz to lekko skorodowane końcówki szprych oraz jedna śruba w przednich przerzutkach :(. Rower generalnie wygląda tak jakby przeleżał z 1,5 roku w wilgotnym garażu.

 

Dodatkowa uwaga to syczący amortyzator. Nie wiem czy to prawidłowe zachowanie na początku ale mówię jak jest. Może się ułozy.

 

Powiedzcie co byście zrobili w mojej sytuacji???

 

 

Napisano

Ja na Twoim miejscu odeslalbym rower, a dokładniej zażądałbym żeby sprzedający wysłał kuriera do Ciebie. Kiedy swój otworzyłem to aż błyszczał i zażaleń nie miałem : d

Napisano

No właśnie nie wiem czy przyjmą jak już go rozpakowałem, porozklejałem złożyłem itd. Dzisiaj jak dostałem to sklep już był zamknięty i nikt nie odbierał, nawet komórki. W poniedziałek zadzwonię. Wyślę też im zdjęcia bo porobiłem.

W zasadzie jestem w stanie na nim jeździć. Może jakiś rabat mi udzielą, albo wymienią coś gratisowo?

 

Może ktoś inny miał podobne problemy ze sklepem Fill Bike z Rzeszowa?

Napisano

Mój przyszedł tylko z rozłożonym siodłem i kierownicą skręconą, a rozpakowanie to sobie ponownie mogą spakować, jak tak było to musisz na pewniaka z nimi gadać i nie czaić się w końcu zapłaciłem za pełnowartościowy sprzęt a nie 'korozje' ; d

Napisano

hej,

na twoim imejscu nie patrzyłbym na jakieś gratisy rabaty- bo ta korozja może postępować, staraj się o wymianę sprzętu - to jest wyślij kurierem do nich :)  nieciekawa sprawa. A co do amortyzatora to może uszczelka nie przylega odpowiednio do goleni. 

Napisano

Czy w Scud można podnieść kierownice? Jeśli kierownica się sama luzuje na mostku - mogę nią obracać jak manetką w skuterze to trzeba wymienić mostek? Jak tak to na jaki?

Napisano

podkladke, owin ją kierownice w miejscu jej mocowania do mostka, daj. jakas gume. moze byc z detki. i mocno skrec śruby. gume dotnij tak, by za obejme mostek-kierownica nie wystawala. powinno byc ok. mozesz polaczyc gume z kiera i wnetrzem obejmy mostku lakierem do pazdokci. daj temu czas na wyschniecie. najwazniejsze: lakier musi byc czerwony.

 

 

pozdrawiam.


jesli mostek jest sztywny, nieregulowany, to kierownicy nie podniesiesz. mozesz go wymienic na taki, ktory ma wiekszy wznos lub na regulowany. mostek ma 2 srednice,  1 mocowanie do rury sterowej, bedzie to 1 i 1/18 cala. 2 srednica zalezy od obwodu kierownicy, w miejscu jej polaczenia z mostkiem. bedzie to 1 cal lub, pewnie tak jest w scadzie, 1 i 1/18 cala.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...