rodszyld69 Napisano 11 Listopada 2014 Napisano 11 Listopada 2014 (edytowane) ale czy fajka przedniego hamulca nie powinna byc w 2 strone zalozona ? wszystkie tak mają Edytowane 11 Listopada 2014 przez rodszyld69
szewka Napisano 11 Listopada 2014 Napisano 11 Listopada 2014 Kurde, się wystraszyłem, że coś źle zrobiłem
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 11 Listopada 2014 Napisano 11 Listopada 2014 tak, tak maja montowane. ale wydaje sie mi, ze fajki powinny byc w 1 strone, zarowno przod jak i tyl. tzn. z lewej strony. a co za tym idzie inaczej bedzie prowadzona linka od hebla. .. poprosze osprostowanie, jakby co. chodzi mi o to, zeby przy skrecie kierownica w lewo linka szla bez przekosu.
JanekWad Napisano 12 Listopada 2014 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) Finalnie złożyłem zamówienie na: Dzięki informacji od użytkownika benek196 udało się ominąć potencjalne problemy z Saguaro. W zamian porwałem się na 2x Maxxis Ardent. Dorzuciłem jeszcze poręczną pompkę SKS i kilka pomniejszych pierdół, które zakupiłem osobno (między innymi klocki hamulcowe od Meridy). Odpuściłem też platformy na rzecz SPD. cayus wziął i chyba póki co nie narzeka. Póki co pedały leżą nieużywane na półce, ale jak tylko zawitam do Krakowa, postaram się dorwać jakieś sensowne buty turystyczne. Zdjęcie z wczorajszej wycieczki na Leskowiec w garażu (początek trasy, dlatego rower świeci się jeszcze jak psu kulki na wiosnę :-) ). Edytowane 12 Listopada 2014 przez JanekWad
rodszyld69 Napisano 12 Listopada 2014 Napisano 12 Listopada 2014 ale wydaje sie mi, ze fajki powinny byc w 1 strone, zarowno przod jak i tyl. tzn. z lewej strony. a co za tym idzie inaczej bedzie prowadzona linka od hebla. .. poprosze osprostowanie, jakby co. W moim crossie hamulce są tak samo założone i jeszcze się nie spotkałem z inaczej założonymi. Klamka od przedniego po lewej a tylnego po prawej, może w U.K maja odwrotnie
cayus Napisano 12 Listopada 2014 Napisano 12 Listopada 2014 Odpuściłem też platformy na rzecz SPD. cayus wziął i chyba póki co nie narzeka. A nawet jestem bardzo zadowolony Jak dla mnie są genialne
szewka Napisano 12 Listopada 2014 Napisano 12 Listopada 2014 tak, tak maja montowane. ale wydaje sie mi, ze fajki powinny byc w 1 strone, zarowno przod jak i tyl. tzn. z lewej strony. a co za tym idzie inaczej bedzie prowadzona linka od hebla. .. poprosze osprostowanie, jakby co. chodzi mi o to, zeby przy skrecie kierownica w lewo linka szla bez przekosu. Zbyszek.. Looknij w google, praktycznie wszystkie rowery z v'kami tak mają
szewka Napisano 26 Listopada 2014 Napisano 26 Listopada 2014 Jak radzicie sobie z odpryskami? jakoś je maskujecie ? ;]
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 26 Listopada 2014 Napisano 26 Listopada 2014 lakier do paznokci daje rade. a pomysl mam od 7 letniej siostrzenicy.
Donayo Napisano 16 Grudnia 2014 Napisano 16 Grudnia 2014 Mam takie szybkie pytanie Malowanie czarno-czerwone wychodziło w 2013 roku? w modelach 2014 dostępne są tylko czarne, białe i zielone?
fafik88 Napisano 2 Stycznia 2015 Napisano 2 Stycznia 2015 Witam Co sądzicie o nowym modelu Kands 1500 : https://www.facebook.com/KandsRowery/photos/a.761532340591174.1073741836.504027379675006/763797333698008/?type=3&theater ? Czy różnice są duże między nim a modelem 1300?
benek196 Napisano 2 Stycznia 2015 Napisano 2 Stycznia 2015 To jest to samo co 1300 tylko ma zmienioną nazwę
rodszyld69 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 To jest to samo co 1300 No nie zupełnie, 1300 ma hamulce mechaniczne a 1500 posiada już hydrauliki. Reszta na podobnym poziomie.
benek196 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 W 2014 był już model na hydraulicznych hamulcach: http://allegro.pl/tytan-mtb-26-kands-energy-1300-hydraulika-okazja-i4948575500.html
rodszyld69 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 W 2014 był już model na hydraulicznych hamulcach Rzeczywiście, sorki mój błąd.
fafik88 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 Widocznie zmiana polega tylko na nazewnictwie, pewnie w 2015 model 1300 bedzie tylko na v-beakach i tarczach mech a 1500 na hydraulice
pokerman9 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 fafik88 już byli tacy co gdybali odnośnie wyglądu i wyposażenia 1300 z 2014r....chcesz kupić,zadzwoń do trans-rower i się dowiesz...
Martinesss Napisano 5 Stycznia 2015 Napisano 5 Stycznia 2015 Witam,Planuję zmienić w swoim kandsie mostek i kierownicę. Chcę krótszy mostek, bo w tej konfiguracji, jak teraz czuję się jakiś wydłużony. Rama 19" i mam 181 cm, ale dziwna jakaś ta pozycja Myślałem o mostku ok 7 cm i kącie też max 6-7*. Kierownica musi być wytrzymała, bo często jeżdżę po kamieniach, dziurach itp. Czy uda się taki zestaw znaleźć do 100 pln? Mogą być używki w bdb stanie. Kierownica myślałem ok 640mm i raczej prosta, a nie taka jak w oryg kandsie z 2012r. I oczywiście jeśli się uda obie te rzeczy w kolorze białym najlepiej, ale niekoniecznie
rafaells Napisano 3 Lutego 2015 Napisano 3 Lutego 2015 Siema. Jestem posiadaczem KAndsa 1300 Energy z v-brake'ami. Jak większość was stopniowo staram się ulepszać sprzęcik. Wymieniłem mostek, gripy no i teraz przyszedł czas na pedały - bo przy mojej agresywnej jeździe po prostu popękały(mówię o tych aluminiowych dawanych w standardzie). Może ktoś coś poleci z platformowych modeli do jazdy typowej mtb i miejskiej, zdarza mi się delikatnie skakać a więc nie chciałbym też aby noga się ślizgała jak w obecnych. Niestety mam ograniczony budżet i nie skuszę się na spd. coś do 150 zł może :/ z racji, że chciałbym odłożyć na jakiś lepszy napęd w sensie kasetę i korbę DEORE XT. CZy was też wkurza ten napęd ogranicza w jakiś sposób? Myślę o zmianie ponieważ chciałbym w sezonie letnim przetestować sprzęcik na jakimś rajdzie amatorskim? Sprzęt ogólnie może być, jeżdżę na niezbyt długich odcinkach leśnych, zdarza się zjeżdżać po schodach a nawet skakać z niezbyt wysokich krawężników. Ogólnie jazda jest ok - a i zapomnialem dodać, że opony wymieniłem na te CST,2,10 co w jakiś sposób amortyzuje skoki - aczkolwiek ostatnie przebiłem dętkę - a to z mojej winy bo zbyt gwaltownie podjechałem z impetem na krawędź schodka :/ Chciałbym się nauczyć do wiosny "wheellie" "bunny hopa" i "drop off'a" ale obawiam się, że ten sprzęt nie wytrzyma tego typu jazdy. Chciałbym się nauczyć też ddobrego, technicznego wchodzenia w zakręty. Ogólnie to tyle mojego przynudzania, jak możecie to doradźcie coś, odnieście się do mojego wpisu użytkownicy Kands'a 1300. Napiszcie co wasz sprzęt wytrzymał i jakich tricków nauczyliście się na nim - oczywiście mam na myśli jazdę XC. pozdrawiam przepraszam za literówki a ... i jakbyście mogli to opiszcie swoje wrażenia z rajdów? czy ten rower z takim napędem i przerzutkami alivio przód tyl ma szansę się ścigać na jakiś dluższych dystansach?
rafaells Napisano 5 Lutego 2015 Napisano 5 Lutego 2015 widzę, że nikt nie zaglądał jeszcze moi dordzy jeszcze nawiązując do powyższego wpisu, jaki napęd polecielibyście do Kandsa 1300 energy do 500 zł? tak by posłyżył na długo. Rowerami interesuję się już jakiś czas ale jeszcze nie ingerowałem w sprzęt tj. nie wymieniałem korby i kasety. Zależy mi na tym aby na sezon letni jakoś ulepszyć ten rower, mógłby trochę szybciej się poruszać itd. przerzutki mam alivio przód i tył wraz z manetkami, więc tego nie chciałbym na razie zmieniać. Ale pojawia się dylemat ponieważ nie wiem przykładowo czy mogę założyć Deore korbę do przerzutek Alivi. Kurde nie znam się na tym za bardzo, jak możecie to doradźcie coś :?
benek196 Napisano 5 Lutego 2015 Napisano 5 Lutego 2015 @rafaells czy sam przejdziesz na właściwy dział forum i zaczniesz czytać to co już wiele osób napisało czy poprosić jakiegoś moda do pomocy? Od razu podpowiem też że w razie gdybyś nie mógł się odnaleźć istnieje również wyszukiwarka, dopiero jeśli nie znajdziesz satysfakcjonującej cię odpowiedzi załóż temat lub podepnij się pod taki w którym problem jest podobny do twojego. Zwróć też uwagę na przestrzeganie regulaminu przy zakładaniu tematu bo pewnie nie miałeś czasu go przeczytać jeszcze.P.S.: Gdybyś pytał dlaczego nie odpowiem na pytanie a odsyłam na przeczytanie połowy (specjalnie wyolbrzymione) forum, już śpieszę z odpowiedzią: abyś pokazał że nie masz 4 latka i wszyscy mają wszystko robić za ciebie Od razu masz okazję znaleźć coś dla siebie - my nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy co dla ciebie jest najlepsze.Dziękuję, dobranoc.
rafaells Napisano 6 Lutego 2015 Napisano 6 Lutego 2015 temat jest o rowerze KAnds Energy 1300, więc pytania odnośnie tego sprzętu skierowałem tutaj. NIE mogłem znaleźć zbyt dużo na temat napędu. Być może coś przeoczyłem w zasadach forum. Sprawdzę to " Od razu masz okazję znaleźć coś dla siebie - my nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy co dla ciebie jest najlepsze." kolego nie musisz mi nic doradzać, nie potrzebuję twojej pomocy - przecież są ludzie którzy mieli podobny dylemat i też zastanawiali się nad tym jak wymienić poszczególne części, jak ulepszyć sprzęt itd. i poruszali te kwestie tutaj. Czy mam ci zacytować? w każdym razie bez spiny i wyluzuj troszkie
Grovve Napisano 22 Lutego 2015 Napisano 22 Lutego 2015 Ja tylko dodam że w tym momencie Energy 1300 u producenta za nie całe 1200zl stoi :>
rafaells Napisano 22 Lutego 2015 Napisano 22 Lutego 2015 no stoi, ale zalezy z ktorego roku, ale mozna na wyprzedazach znalesc. ja gdybym cos mial szukać z pewnośćią coś z lepszym amortyzatorym - uff o ile by się poprawił komfort jazdy.
Grovve Napisano 24 Lutego 2015 Napisano 24 Lutego 2015 @rafaells fakt amortyzator to chyba najsłabsze ogniwo tego roweru. ja mam niestety już luzy (przód tył.)
Rekomendowane odpowiedzi