Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nigdy nie mialem tych opon ale kolega z forum zrobil na nich 4kkm i nic sie nie przecieralo

Albo jakis odrzut kupiles albo nie umiesz jezdzic,to drugie traktuj z przymruzeniem oka :-)

Ja na seryjnych Cst zrobilem 800km,jedna mi strzelila w kandsie z 2013r.,a sa one nie porownywalnie slabsze od race king-ow

 

¤¤Klikniete z Lg L9¤¤

Napisano

 

@ pokerman9 nie zgodzę się z Tobą. Dla porównania, od września ubiegłego roku zrobiłem blisko 4500km. Opony w stanie dobrym ( ze wzgledu na zużycie tylnej opony, która jezdziła po różnych nawierzchniach). Dlatego uważam, że wszystko zależy od egzemplarza ;).

 

Napisano
@walus24 no i właśnie o to mi chodziło,pewnie jakąś lipe kupił  :icon_cool: 

ja Cst też nie oszczędzam,kamienie,konary,asfalt,błoto ipt.,kto co chce i nic się nie dzieje...w KE 1300 z 2013r, pękła po wizycie na cpn-ie i napompowaniu na 4b :teehee:

Ty na jakich kręcisz?

ps. pozazdrościć przelotu :thumbsup:

Napisano

Teren to 3 główne: asfalt, teren, gruzowisko/kamienie. Ciśnienie 2.8-3.5 . Wcześnie jeździłem na 3,5-4,1. Jednak przy kole 26" to błąd, a zmniejszenie ciśnienia nie wpłynęło znaczącą na toczenie ;). Jedynie odpycha mnie ich waga, to jedyny minus. Niestety, jeśli KE zostanie to kapcie pójdą do wymiany. Tył już powoli zaczyna tracić swój agresywny kształt.

Napisano

Mam do was pytanko, mam na razie ciche plany na kupno Kands Energy 1300 w wersji z Hamulcami Hydraulicznymi i mam kilka pytań:

 

Jak u was z jakością ramy i lakieru ? Podobno w Lazaro lakier jest tragiczny

 

Co z gwarancją? Jest wogóle coś takiego?

 

 

No i czy warto się w to pakować i wspierać polskę wydając 1.5k na rower z hydrauliką :D

Napisano

Witam forumowe towarzystwo, w ubiegłym tygodniu również dołączyłem do grona posiadaczy Kands energy 1300 czarny mat z tarczami.

Na rowerku zrobiłem ok 50 km ale to pierwsze kilometry na rowerze od jakichś 20 lat kiedy ostatni raz siedziałem na rowerze :) :) :)

 

Pozdrawiam

LwG

Napisano

Panowie, znów mam problem z moim scudem

 

Kierownica mi się sama odkręca co jakieś 400KM. Chodzi o to, że odkręca się na mostku. Skutkuje to tym, że mogę nią obracać przód/tył (rękami).

 

W grę wchodzi wymiana mostku i kierownicy, czy może jakoś inaczej da się to rozwiązać?

Napisano

Jeżeli po dokręceniu śrub kierownica się nie obraca to użyj do nich Loctite 243. Zmiana mostka na taki który trzyma kierownice na 4 śruby też jest dobrym pomysłem dla bezpieczeństwa ale to zawsze większy wydatek.

Napisano

dziwne, ja w swoim Kandsie dokręciłem mostek 'na pałę' i nie ma opcji żeby kierownica się choć trochę obróciła. Co do mostka to polecają UNO tanie i podobnież dobre.

Napisano

Miał ktoś problemy ze sztycą? Skrzypi mi menda, dokręcanie nic nie daje tzn. jest spokój na 10 minut i znowu skrzypi :/

Może to jarzemko za słabo dokręcone do siodła
Napisano

Witam,

 

przymierzam się do bardzo lekkiej lekkiej modernizacji roweru (model Kands 1300 z poprzedniego roku). Jako, że w znacznej mierze jeżdżę po asfalcie, przydałyby się jakieś rogi. A jak już rogi, to wypadałoby od razu wyrzucić te standardowo montowane chwyty i zamienić je na coś ciut lepszego. Kierownica fabryczna - póki co sprawuje się całkiem ok, więc nie mam zamiaru zmieniać (chyba, że zaproponujecie jakiś fajny zestaw kierownica + rogi + chwyty).

 

Cena - jeżdżę typwo amatorsko, więc na pewno nie zamierzam wydawać kokosów. Chciałbym się zmieścić do 100zł (chwyty + rogi), ale nie jest to sztywna kwota.

 

Polecicie coś wartego uwagi?

Napisano

ja mam chwyty kellys'a codex 2 za 13zł.,jak dla mnie ok. zrobiłem na nich 800km.

sam się zastanawiam nad rogami więc ciekawi mnie czy ktoś coś poleci.

jeśli chcesz zmienić kiere,to ja jestem zadowolony z "Uno" montowane w KE w tym roku...razem z kiera razem z mostkiem,chwytami kellys'a  to wydatek 60zł

Napisano

Wielkie dzięki za podpowiedzi :-) Początkowo myślałem nad nieco dłuższymi rogami, ale te Accent Arrow wyglądają całkiem przyjemnie i ludzie sobie je chwalą. Co do chwytów, znalazłem żelowe Velo:

 

http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/chwyty-owijki-kierownicy/chwyty/p,chwyty-kierownicy-gel-skrecane-129mm-velo,164716.html

 

Są skręcane, co na pewno ułatwi sprawę ewentualnego demontażu. Zastanawiam się tylko, czy będę w stanie jakoś sensownie spasować to z 'fabryczną' kierownicą Kandsa (głównie chodzi o kąty i problem ewentualnego odchylenia rogów na boki - do tej pory nie zwracałej większej uwagi na poziom gięcia, jutro dokładniej sie temu przyjrzę). Accenty mają tę zaletę, że obejma kierownicy jest bardzo wąska, więc po ich zamontowaniu kierownicy raczej mi nie zabraknie (ewentualny zakup nowej kierownicy to zresztą żaden problem, problemem jest raczej odpowiednia selekcja i wybór właściwego modelu).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...