pokerman9 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) @Fenriir ot popatrz kolejny bann Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez pokerman9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pjanowski2540 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Polećcie jakieś opony (rozmiaru Continetal Race King 2.2). Ważne żeby opona była gruba i wysoka. Obecnie właśnie posiadam RaceKingi ale się przecierają boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malowany91 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Ups a niedawno kupiłem RaceKingi... Ile na nich przejechałeś zanim zaczęły się przecierać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pjanowski2540 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 jakieś 300-350 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Nigdy nie mialem tych opon ale kolega z forum zrobil na nich 4kkm i nic sie nie przecieralo Albo jakis odrzut kupiles albo nie umiesz jezdzic,to drugie traktuj z przymruzeniem oka :-) Ja na seryjnych Cst zrobilem 800km,jedna mi strzelila w kandsie z 2013r.,a sa one nie porownywalnie slabsze od race king-ow ¤¤Klikniete z Lg L9¤¤ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Ja w tym sezonie kuplem Race King-i 2.2, zrobiem na nich okolo 1500km m.in po lasach z korzeniami i boki sa w stanie idealnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walus24 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 @ pokerman9 nie zgodzę się z Tobą. Dla porównania, od września ubiegłego roku zrobiłem blisko 4500km. Opony w stanie dobrym ( ze wzgledu na zużycie tylnej opony, która jezdziła po różnych nawierzchniach). Dlatego uważam, że wszystko zależy od egzemplarza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 @walus24 no i właśnie o to mi chodziło,pewnie jakąś lipe kupił ja Cst też nie oszczędzam,kamienie,konary,asfalt,błoto ipt.,kto co chce i nic się nie dzieje...w KE 1300 z 2013r, pękła po wizycie na cpn-ie i napompowaniu na 4b Ty na jakich kręcisz? ps. pozazdrościć przelotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walus24 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Teren to 3 główne: asfalt, teren, gruzowisko/kamienie. Ciśnienie 2.8-3.5 . Wcześnie jeździłem na 3,5-4,1. Jednak przy kole 26" to błąd, a zmniejszenie ciśnienia nie wpłynęło znaczącą na toczenie . Jedynie odpycha mnie ich waga, to jedyny minus. Niestety, jeśli KE zostanie to kapcie pójdą do wymiany. Tył już powoli zaczyna tracić swój agresywny kształt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exodiss Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Mam do was pytanko, mam na razie ciche plany na kupno Kands Energy 1300 w wersji z Hamulcami Hydraulicznymi i mam kilka pytań: Jak u was z jakością ramy i lakieru ? Podobno w Lazaro lakier jest tragiczny Co z gwarancją? Jest wogóle coś takiego? No i czy warto się w to pakować i wspierać polskę wydając 1.5k na rower z hydrauliką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Motoschiza Napisano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam forumowe towarzystwo, w ubiegłym tygodniu również dołączyłem do grona posiadaczy Kands energy 1300 czarny mat z tarczami. Na rowerku zrobiłem ok 50 km ale to pierwsze kilometry na rowerze od jakichś 20 lat kiedy ostatni raz siedziałem na rowerze :) Pozdrawiam LwG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzech1991 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Panowie, znów mam problem z moim scudem Kierownica mi się sama odkręca co jakieś 400KM. Chodzi o to, że odkręca się na mostku. Skutkuje to tym, że mogę nią obracać przód/tył (rękami). W grę wchodzi wymiana mostku i kierownicy, czy może jakoś inaczej da się to rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Jeżeli po dokręceniu śrub kierownica się nie obraca to użyj do nich Loctite 243. Zmiana mostka na taki który trzyma kierownice na 4 śruby też jest dobrym pomysłem dla bezpieczeństwa ale to zawsze większy wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzech1991 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 A jak zmiana mostka to na jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Jeżeli nie musi być lekko to na pewno Accent będzie dobrym wyborem. Model może być ten: http://velo.pl/czesci/wsporniki-kierownicy/accent/32-ahTylko pamiętaj że średnica mocowania kierownicy to 25,4mm, długość według indywidualnej potrzeby (jeżeli nie wiesz jakiej długości potrzebujesz odsyłam do odpowiedniego działu lub google) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzech1991 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 A coś z allegro albo sklepu grawitacyjny? Lekko być nie musi, zależy mi tylko na tym aby nie mieć problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 mi kedys tez mostek z mocowaniem na 2 sruby kierownice puszczal. wystarczylo kierownice tasma izolacyjna, by byla grubsza, owinac. i mocno sruby dokrecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calmate Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 dziwne, ja w swoim Kandsie dokręciłem mostek 'na pałę' i nie ma opcji żeby kierownica się choć trochę obróciła. Co do mostka to polecają UNO tanie i podobnież dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malowany91 Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Miał ktoś problemy ze sztycą? Skrzypi mi menda, dokręcanie nic nie daje tzn. jest spokój na 10 minut i znowu skrzypi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calmate Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 ja miałem, zdemontowałem, przeczyściłem, dokręciłem bardzo, bardzo mocno i mam spokój ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Miał ktoś problemy ze sztycą? Skrzypi mi menda, dokręcanie nic nie daje tzn. jest spokój na 10 minut i znowu skrzypi :/Może to jarzemko za słabo dokręcone do siodła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JanekWad Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Witam, przymierzam się do bardzo lekkiej lekkiej modernizacji roweru (model Kands 1300 z poprzedniego roku). Jako, że w znacznej mierze jeżdżę po asfalcie, przydałyby się jakieś rogi. A jak już rogi, to wypadałoby od razu wyrzucić te standardowo montowane chwyty i zamienić je na coś ciut lepszego. Kierownica fabryczna - póki co sprawuje się całkiem ok, więc nie mam zamiaru zmieniać (chyba, że zaproponujecie jakiś fajny zestaw kierownica + rogi + chwyty). Cena - jeżdżę typwo amatorsko, więc na pewno nie zamierzam wydawać kokosów. Chciałbym się zmieścić do 100zł (chwyty + rogi), ale nie jest to sztywna kwota. Polecicie coś wartego uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 ja mam chwyty kellys'a codex 2 za 13zł.,jak dla mnie ok. zrobiłem na nich 800km. sam się zastanawiam nad rogami więc ciekawi mnie czy ktoś coś poleci. jeśli chcesz zmienić kiere,to ja jestem zadowolony z "Uno" montowane w KE w tym roku...razem z kiera razem z mostkiem,chwytami kellys'a to wydatek 60zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walus24 Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Ja używam Piankowych chwytów Boplight oraz rogi Accent Arrow. Na dłuższe odcinki wygodne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JanekWad Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 Wielkie dzięki za podpowiedzi :-) Początkowo myślałem nad nieco dłuższymi rogami, ale te Accent Arrow wyglądają całkiem przyjemnie i ludzie sobie je chwalą. Co do chwytów, znalazłem żelowe Velo: http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/chwyty-owijki-kierownicy/chwyty/p,chwyty-kierownicy-gel-skrecane-129mm-velo,164716.html Są skręcane, co na pewno ułatwi sprawę ewentualnego demontażu. Zastanawiam się tylko, czy będę w stanie jakoś sensownie spasować to z 'fabryczną' kierownicą Kandsa (głównie chodzi o kąty i problem ewentualnego odchylenia rogów na boki - do tej pory nie zwracałej większej uwagi na poziom gięcia, jutro dokładniej sie temu przyjrzę). Accenty mają tę zaletę, że obejma kierownicy jest bardzo wąska, więc po ich zamontowaniu kierownicy raczej mi nie zabraknie (ewentualny zakup nowej kierownicy to zresztą żaden problem, problemem jest raczej odpowiednia selekcja i wybór właściwego modelu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi