Skocz do zawartości

[rower] Kands energy 1300


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dotarł do mnie Kands z hamulcami tarczowymi i mam pytanie. Czy te hamulce się po prostu docierają, że przedni tak licho hamuje ? Tylni nieco lepiej, ale trzeba prawie do końca klamkę docisnąć.. Ogólnie rower bardzo fajny, przejechane dziś pierwsze 40km i raczej bez zastrzeżeń  :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dotarł do mnie Kands z hamulcami tarczowymi i mam pytanie. Czy te hamulce się po prostu docierają, że przedni tak licho hamuje ? Tylni nieco lepiej, ale trzeba prawie do końca klamkę docisnąć.. Ogólnie rower bardzo fajny, przejechane dziś pierwsze 40km i raczej bez zastrzeżeń  :laugh:

 

ja tam z hamowaniem problemów nie mam żadnych. (jednakowoż jestem bardzo lekki xD) może umyj tarczę czymś odtłuszczającym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowerek jest dopiero kupiony, tarcze czyste. Tylni jako tako hamuje - koło się blokuje i ślizga, a przedni zaciskam mocno klamkę i powolutku hamuje, jest słaby w porównaniu z byle jakim Vbrakiem z przodu. Ktoś wie może czy się to poprawi? Klocki są dobrze ustawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie ten sam problem, choć problemem tego nie nazwałbym. Tylny po regulacji brzytwa, blokuje koło już przy lekkim naciśnięciu klamki hamulca. Przód regulowałem, niestety nie dałem rady tak jak tylny i jest identycznie jak u Ciebie, mnie to pasuje, bo przód i tak używam tylko przy dojeżdżaniu do sygnalizacji świetlnej, gdzie lewą hamuję prawą wciskam przycisk. Jakby ktoś miał na to sposób z chęcią skorzystam może byłoby fajniej hamować przednim tak jak tylnej ;na jedno koło;      ; -)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponad 3500km użytkowania Kandsa (2013) zaczęły wydobywać się dość niepokojący dźwięk. Przy skręcaniu lub podczas pokonywania podjazdu. Obawiałem się, że może to być pęknięcie w ramie, ale nigdzie nie znalazłem niepokojących pęknięć, prócz odprysków :P. Póki co specyfikacja standardowa. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z takim zjawiskiem?

Czy ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jako że sprzedałem wczoraj swojego KE 1300 2013r. potrzebuje szybkiej porady...decyduję się dalej na marke Kands i zastanawiam się czy brać  na mechanikach czy hydraulice? model tego roczny 

sprawa nie cierpiąca zwłoki,planuję zakup już na poniedziałek rano :)

:thanks:   :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Sprzedać Kandsa z mechanikami i zastanawiać się nad kupnem Kandsa z takim samym osprzętem i hamulcami. Trochę cię nie rozumiem. Lepiej na hydrualikach, hydrualiki zawsze są lepsze ;) Szukaj też z XCM-em olejowym. Ja bym osobiście gdybym nie sprzedawał Kandsa by kupić Rometa, to po prostu zainwestował w lepszy osprzęt - napęd z Alivio na pełny Deore, amor z XCM-a, na powietrznego RockShoxa xc32, br-m375 na hydrualiki br-m445/505 i lepsza sztyca/mostek, dla mnie to bardziej się opłaca niż wymiana na nowszy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napisalem we wczesniejszym poscie jakie mialem heble a  miałem  kolego na v-ki, teraz chce na tarczach,rozumiesz?  :blink:

twoja wypowiedz nie wiele wnosi do mojego pytania  :icon_mrgreen:

 


>Sprzedać Kandsa z mechanikami i zastanawiać się nad kupnem Kandsa z takim samym osprzętem i hamulcami. Trochę cię nie rozumiem. Lepiej na hydrualikach, hydrualiki zawsze są lepsze ;) Szukaj też z XCM-em olejowym. Ja bym osobiście gdybym nie sprzedawał Kandsa by kupić Rometa, to po prostu zainwestował w lepszy osprzęt - napęd z Alivio na pełny Deore, amor z XCM-a, na powietrznego RockShoxa xc32, br-m375 na hydrualiki br-m445/505 i lepsza sztyca/mostek, dla mnie to bardziej się opłaca niż wymiana na nowszy model.

no akurat mostek i kiere mialem zmieniony,sztyca mi nie przeszkadzala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś pomoże?

 

powiedz skąd mniej więcej się wydobywają lub jakie to są dźwięki... Dość czestym powodem takich " dźwięków " może być piasek w suporcie lub po prostu się korba odkręciła... Ewentualnie jest jeszcze możliwość, że przyczyna tkwi w sztycy pod siodłem bo z tego miejsca także często się wydobywają głosy...

Jeśli to pierwsza opcja to musisz wyczyścić suport/dokręcić wszystko,

Jeśli to druga opcja to albo dokręć mocno śrubę podsiodłową albo zmień sztyce :)

 

Ps. Jeśli pomogłem kliknij Pomógł :)

 amor z XCM-a, na powietrznego RockShoxa xc32,

Od kiedy Xc32 jest powietrzny ? :o

 

http://www.forumrowerowe.org/topic/140918-widelec-co-lepsze-rock-shox-xc-32-tk-czy-sr-suntour-raidon-rl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ustawiłem trochę obydwa hamulce i pojeździłem, tylny jak wcześniej, bez zastrzeżeń, zatrzymuje koło od razu..natomiast przedni jest "spowalniaczem" choćbym nie wiem jak mocno klamkę zacisnął. Oczywiście wszystko nowe, czyste. Niech się wypowie ktoś kto miał/ma z przodu oryginalne tarczówki, btw. ważę niecałe 60 kg.. Poprawi się czy się przyzwyczaić i ewentualnie kiedyś wymienić np. na Avid'y BB5 ? :thumbsup:  Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz skąd mniej więcej się wydobywają lub jakie to są dźwięki... Dość czestym powodem takich " dźwięków " może być piasek w suporcie lub po prostu się korba odkręciła... Ewentualnie jest jeszcze możliwość, że przyczyna tkwi w sztycy pod siodłem bo z tego miejsca także często się wydobywają głosy...

Jeśli to pierwsza opcja to musisz wyczyścić suport/dokręcić wszystko,

Jeśli to druga opcja to albo dokręć mocno śrubę podsiodłową albo zmień sztyce :)

Jeśli chodzi o suport. Wyczyszczony. Sztyca dokręcona. Stawiałbym bardziej na amora. Ma lekki luz już. Jednak podczas uginania go dźwięki te nie występują. W przyszłym tygodniu rozkręce stery. Wydaje mi się, że wina może być po ich stronie .Dźwięk na 100% z przodu dochodzi. Najczęściej przy skręcaniu ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli chodzi o suport. Wyczyszczony. Sztyca dokręcona. Stawiałbym bardziej na amora. Ma lekki luz już. Jednak podczas uginania go dźwięki te nie występują. W przyszłym tygodniu rozkręce stery. Wydaje mi się, że wina może być po ich stronie .Dźwięk na 100% z przodu dochodzi. Najczęściej przy skręcaniu ;) .

 

Sprawdź jeszcze łożyska z piasty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda i słuchać ocieranie łańcucha o przerzutkę, jeśli się upierasz, że to nie to, w takim razie zobacz naklejkę koloru czerwonego na przerzutce czy nie ociera. Jeśli nadal nic to przeczyść koła zębate i łańcuch, może piachu się dostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego Kandsa wydobywają się dziwne dźwięki podczas kręcenia korbą, na pewno nie ociera przerzutka. Mam przywyknąć czy coś poradzicie? Z góry przepraszam za jakość, specjalnie nagrałem w 480p bo mam wolny internet :whistling:

Może w tym modelu też słynna naklejka:rolleyes:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...