Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

17tką może i się da, ale 15tka obejmuje szczelnie (bo to prawidłowy rozmiar) więc powinna być przynajmniej w teorii łagodniejsza dla kształtu tego, co przykręcasz. No chyba, że próbowałeś też 15tką i nie wchodziła?

 

A co do różnych wyrobów Transroweru to są po prostu dobre i tanie. Choć czasem trzeba samemu coś tam poprawić, więc nie do końca dla ludzi, którzy "płacą i wymagają".

Napisano

 

 

A co do różnych wyrobów Transroweru to są po prostu dobre i tanie. Choć czasem trzeba samemu coś tam poprawić, więc nie do końca dla ludzi, którzy "płacą i wymagają".

na szczęście w KE 1300 14r.,producent pozbył się paździerza zwanego Zoom :devil:

Napisano

Może głupie pytanie, ale czy da się do niego założyć przedni błotnik na "podkowe amortyzatora" czy trzeba od spodu w stery bo nie widzę dziurki w amorze  :whistling:

Napisano

Dobra Panowie i dziś zaliczona była gleba :sick: , pokrzywiona dźwignia hamulca hydraulicznego, przerzutki tył wygięte w chińskie 8, i teraz do was pytanko, jakie teraz zamontować przerzutki?? Takie jak były czy może cos polecacie w zamian??

Napisano

Zmontowałem rower i chyba wszystko ok, oprócz małego mankamentu :D Przednie koło podczas obracania się ociera tarczą o klocki (chyba). To normalne? Jak to wyregulować? Jeszcze nie jeździłem, bo pada :/

Napisano

Jak dokładnie wyregulować te hamulce? W większości poradników są jakieś śrubki, których tutaj nie ma. Co zrobić, jeśli mimo poluzowania hamulce dalej ocierają, ale słabiej hamują? Mowa o przednim

Napisano

Uuu robi mi się mokro w pewnych miejscach... :D

 

Tylko znowu specyfikacja w co najmniej trzech miejscach niezgodna ze zdjęciem... kiedy oni się wreszcie nauczą :)

Napisano

A ja tak od siebie: Będę się przesiadał na kolejne dzieło firmy Transrower - Cayon XT. Zrobie we wrześniu jak będę miał ten rower w posiadaniu takie tam porównanie z Kandsem :)

Napisano

Ciekawe że nikt nie podaje modelu tych zacisków... Czyżby Transrower im nie napisał a oni tylko wielkimi literami potrafią napisać hydraulika? Ze zdjęć wnioskuje że jest to M395, ale grunt że nie mechaniczne ;)W takim tempie rozwoju na 2016 rok będzie powietrzny XCR. Zapomniałem że producenci rowerów w tej cenie nie znają nic innego jak XCM  :yucky:

Napisano (edytowane)

Myślę, że to jest idealne, bo jest jeszcze na skraju budżetu przeciętnego Kowalskiego. Droższe i lepsze by już niewiele dały.

 

Tu już jest:

- niezły napęd (do tego w dużej części gotowy na 3x9)

- amortyzator z blokadą hydrauliczną

- oczkowane obręcze

- hydrauliki

- fajne, porządnie wyglądające rurki UNO

 

Idealny pakiet w las dla większości użytkowników.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Cayon? Northec? To tego nawet nie wiedziałem że Transrower je robi :D

 

To chyba osobne firmy, ale z tego co się orientuje, to współpracują w produkcji i sprzedaży rowerów. Informacja od właściciela Kandsa :) Właściciela firmy oczywiście, a nie roweru.

Tak poza tym, dla mnie siodło Vader jest lepsze niż Selle Italia (testowałem oba ^^). Szkoda, że zamienili je na jakieś inne. Co do sztycy zoom - taka sobie, ale no cóż. Chyba i tak nie ma różnicy między sztycami w tej cenie 10-80zł :P

Myślę, że to jest idealne, bo jest jeszcze na skraju budżetu przeciętnego Kowalskiego. Droższe i lepsze by już niewiele dały.

 

Tu już jest:

- niezły napęd (do tego w dużej części gotowy na 3x9)

- amortyzator z blokadą hydrauliczną

- oczkowane obręcze

- hydrauliki

- fajne, porządnie wyglądające rurki UNO

 

Idealny pakiet w las dla większości użytkowników.

 

1. Napęd - taki sam jak poprzednio, jedynie manetki troche cofnięte technologicznie

2. To mała różnica dla przeciętnego użytkownika :P Lepiej gdyby wsadzili XCM RL albo XCR

3. To na plus, ale w 2013 obręcze też były spoko

4. Z tego co wiem, to dalej są mechaniki. To chyba była pomyłka sprzedawcy. Poza tym czy ja wiem, czy hydrualiki najniższej klasy rzeczywiście są o niebo lepsze, niż mecaniki średniej klasy...

5. To tylko nowe logo w praktyce.

Napisano

@Fenrir z łaski swojej albo zacznij pisać o czymś czego jesteś pewien albo skończ pisać w ogóle... Czytając twoje posty (dziwnym trafem piszesz w większości tematów które zawsze przeglądałem) zaczynam mieć odrzut od forum. Miałem nie odpisywać ale jednak.

Zaczynając:

siodło Vader jest lepsze niż Selle Italia

Ciekawym faktem twierdzeniem jest że kopia przerosła pierwowzór. Uświadomię cię: to jest niemożliwe. Selle Italia do swoich siodeł używa innych materiałów co widać m.in. patrząc na wagę obu. Wygoda to już jest subiektywna sprawa.
 

manetki troche cofnięte technologicznie

Pisałem to już 3 razy, napiszę kolejny: to są te same manetki co M410 tylko w wyniku wejścia modelu M430 zostały przemianowane na M360.

 

2. To mała różnica dla przeciętnego użytkownika Lepiej gdyby wsadzili XCM RL albo XCR

Nie jeździłeś chyba nigdy na widelcu z mechaniczną blokadą lub w ogóle bez niej skoro tak piszesz. A między XCM SF13 z hydrauliczną blokadą a XCM RL jedyna różnica to manetka blokady - indywidualna sprawa co kto woli.

 

4. Z tego co wiem, to dalej są mechaniki. To chyba była pomyłka sprzedawcy.

Nie wiesz, nie patrzyłeś w link lub pomyliłeś forum skoro nie widzisz różnicy między mechanicznymi a hydraulicznymi hamulcami. W sprzedaży są modele na V-kach, na tarczach mechanicznych i hydraulicznych więc to żadna pomyłka.

 

Poza tym czy ja wiem, czy hydrualiki najniższej klasy rzeczywiście są o niebo lepsze, niż mecaniki średniej klasy...

Polecam temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/92398-hamulce-tarczowe-mechaniczne-a-hydrauliczne/
A według wielu na tym forum jedyne mające sens mechaniczne tarczówki to BB5 i BB7. 

 

5. To tylko nowe logo w praktyce.

Ja nie pojmę jak wielkim trzeba być ignorantem żeby wrzucić Uno do jednego worka z zoomem. Nie jest i nie będzie to Ritchey czy Thomson ale zoom to też nie jest.

 

P.S.: Jeśli cię uraziłem lub cokolwiek innego to bardzo mi z tego powodu wszystko jedno.

Napisano

Tak, wrzucam, do jednego worka, bo po prostu dla mnie w praktyce nie ma różnicy, może jedynie Uno troszkę mniej waży, ale dla "statystycznego" polaka który sobie kupił rower nie będzie różnicy czy rower waży 14,0 kg czy 14,5 kg.

 

Ok, sprawdziłem i to rzeczywiście nie pomyłka, ale mechaniki dalej są lepsze pod tym względem, że są łatwiejsze w konserwacji, a nie ma płynu więc nie ma co się zagotować (nie mam na myśli tego, że mechaniki są wytrzymalsze).

 

Siodełko to kwestia gustu, nie chodziło mi tutaj o karbonowe siodełka Selle Italia które mają najlepsi zawodnicy i ważą po 100g, gdy Vader waży 300. Chodziło mi tu o siodełka Selle Italia pokroju Krossów Level A2, w takim przypadku, to jednak kwestia gustu, a naprawdę uważam Vader za wygodniejsze siodełko :)

 

Ok, przejrzałem parę informajci i zgadzam się z tymi manetkami.

 

Co do amortyzatora - jeździłem na amorze XCM HLO i XCM MLO (ten drugi mam w moim Kandsie) i jednak różnicy nie widziałem w praktyce, dopiero gdy testowałem sobie jakiegoś drogiego Foxa z hydrualiczną blokadą, to odczułem różnicę :)

Napisano

Wiadomo, jednak po prostu jeśli hamulec mechaniczny pewnej marki kosztuje 150zł, a hamulec hydrualiczny tej samej marki - 170zł, różnica na pewno nas nie "powali". Nie chodzi mi o to, że mechaniki Br-M375 mogą się równać z hydrualikami Sram XX, tylko że te mechaniki mogą się równać z np. tanimi hydrualikami BR-M395 :)

Napisano

Napisałem o blokadzie amortyzatora a nie o hamulcach -_- , bo dyskusja na temat hamulców to oddzielny temat. Pracę tanich hydraulików/mechaników/v-brake'ów można poprawić o 100% wymieniając niskim kosztem same klocki. Do dyskusji o hamulcach dochodzi to jak ktoś podchodzi do jazdy na rowerze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...