Fenrir Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 "Kellys" - to chyba nie ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 ciii ^^ takie szybkie pytanie, nie chcialem zakładać tematu nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sain Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Możliwe, że to jakiś błąd, bo na pewno jest tam AL6061, różnica jest taka, że AL 6060 jest mniej podatnyn a rozciąganie, a grubość ścianek to 0-3mm, AL6061 ma grubość ścianek 5-6mm i jest bardziej podatny, czyli takie pierdoły nic nie znaczące dla rowerzysty To co powiesz na to ? Blad w malowaniu ramy ? ... http://screenshooter.net/7841530/ixguvmt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 @sain http://www.transrower.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=103&Itemid=95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sain Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Widzialem ten opis , ale widze tez co jest napisane na ramie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Może to po prostu błąd w malowaniu, jutro zobaczę na moim rowerze i ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Zmartwię Was. Orygianł z 2013 w rozmiarze 19' waży ponad 14,5kg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Jak nic radzieckiej produkcji. Może dlatego nie pękają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek84 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Zmartwię Was. Orygianł z 2013 w rozmiarze 19' waży ponad 14,5kg... A jak doposażysz w rogi, błotniki itp to do 16kg się łatwo dochodzi. Z drugiej strony nie wiem po co walczyć o te kilogramy. Łatwiej i taniej jest schudnąć 5kg niż odchudzić rower o 5kg. Mój kands Energy 1300 disc, przebył w poniedziałek 80km w rejonie Karlskrony i nic nie zawiodło ! Blokada skoku przydała się na ich równych jak stół drogach i ścieżkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 dzis podczas porannej przejażdzki,po 8km(asfalt)strzelila mi opona,po czym detka (nabilem 4,0) juz reklamacja zlożona,ale zeby uniknac dalszych niespodzianej mam zamiar zmiane na jakies lepsze,zastanawiam sie nad CONTINENTAL'em tylko jakim? głównie asfalt,chociaz ostatnio zdarzają się dość czesto wypady do lasy,kamienie itp. może coś w takiego http://allegro.pl/opona-continental-explorer-26x2-1-drutowka-bs-i4236667269.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek84 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 dzis podczas porannej przejażdzki,po 8km(asfalt)strzelila mi opona,po czym detka (nabilem 4,0) juz reklamacja zlożona,ale zeby uniknac dalszych niespodzianej mam zamiar zmiane na jakies lepsze,zastanawiam sie nad CONTINENTAL'em tylko jakim? głównie asfalt,chociaz ostatnio zdarzają się dość czesto wypady do lasy,kamienie itp. może coś w takiego http://allegro.pl/opona-continental-explorer-26x2-1-drutowka-bs-i4236667269.html Twój wybór to opona na piach, błoto a nie asfalt. Potrzebujesz czegoś z paskiem na środku jak np: http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/land-cruiser.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 To może Continental Race king 2,2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 też patrzyłem na te Race king,zastanawiam się czy nie wolałbtm czegoś do 2,0 na razie sie przymierzam,mam nadzieje ze mi nie peknie kolejna w ciagu 2tyg możebyc rowniez jakiejs innej firmy,aby w rozsądnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 miski, czy zauwazyliscie, ze mocno napompowana opona zostawia cieniutki slad za soba ? mam na mysli to, ze nawet26x2,5 czy 29x2,25 po nabiciu do 3,5 bara toczt sie tylko po swoim ,,wierzcholku'' opony. najlepiej to widac, gdy przejedzie sie przez kaluze. na suchym podlozu zostaje cieniutki slad po oponach. mowie o tym w kontekscie kontaktu opona-podloze. ze gruby balon tez ma niskie opory toczenia. a im bardziej niestabilny grunt to grubaski maja czym sie go chwytac. pohva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Ile w końcu waży ten rower? Niektórzy podają, że 14,5, niektórzy że 14,4, niektórzy że 13,6, niektórzy że 15. Poza tym jakim cudem Kross Level A2 z b.podobnym osprzętem i podobną ramą waży 13,8kg, a Kands 14,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Na pewno ma lżejsze opony, rama, skoro z serii Level, też może być trochę lżejsza (co nie zawsze tym levelom na zdrowie wychodzi hehe). Ale ta waga A2 to ważona przez kogoś konkretnego, czy z katalogu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Z katalogu, Kands ma chudsze opony, więc powinny być też lżejsze, ale to nie aż tak kolosalna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Ehm, no nie. Większość CST 26x1,95 waży koło 800g, a Schwalbe 2.1 ważą koło 600g. Czyli prawie pół kilo na samych oponach. Do tego A2 ma bardziej ascetyczne, ściganckie siodełko i inne mniejsze/krótsze/lżejsze pierdółki. Nie widzę powodu, by ogólnie nie miał być lżejszy, choć nie wiem, czy aż tak jak producent podaje. Ale co za różnica? Wszystko ceną wytrzymałości i wygodny. Jak ktoś nie chce się ścigać, to nie ma co się zamartwiać. Poza tym nikt nikomu nie broni kupić do Kandsa lekkich opon i dętek. Pewnie z 500-600g od razu zejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Co sądzicie o takiej oponie do Kandyska? http://rowerowy.com/sklep/czesci/opony/opona26/prod/dhea Będzie pasować, to cena jednej opony czy dwóch i jaka będzie przyczepność(semi-slick jak CST, ale widać, że ma kolce, lepszy bieżnik) i będzie lżejsza i lepsza jak jest bezdętkowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beforeifrget97 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Na wstępie dodam, że jestem dość zielony na temat serwisowania rowerów itp, ale przejdę do sedna. Otóż jakieś 2 tygodnie temu kupiłem Kands Energy 1300 VB rocznik 2013 za 1100 zł, nie miałem więcej kasy, a jestem z tego roweru bardzo zadowolony. Przejechałem już ponad 200 km, przejechałbym więcej gdyby nie te deszcze :/. Jeździ się miodnie, ale przy ostatnich 50 km zaczęły się pojawiać piski i trzaski w korbie, zaczęły mi się też rozregulowywać przerzutki. Czyli krótko mówiąc rower się dociera. Chcę iść do serwisu, tylko po pierwsze nie wiem gdzie się opłaca najbardziej ( mieszkam obok Krakowa, myślałem o serwisie Decathlona) oraz nie wiem co powiedzieć serwisantowi ( tak jak pisałem, jestem dość zielony, a chcę mieć wszystko zrobione porządnie ). Chciałbym też sie dowiedzieć, ile to będzie kosztowało i co jeszcze trzeba będzie z moim rowerkiem zrobić.Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 (edytowane) Co sądzicie o takiej oponie do Kandyska? To ciężka, super masywna opona do Downhillu, przecież jest napisane Zupełne przeciwieństwo tego o czym piszesz i czego chcesz. Zobacz Schwalbe Smart Samy, Rapid Roby, Maxxisa Crossmarka, Continentala X-kinga, Geax Mezcal, czy coś takiego. W dziale koła tego forum dużo ich jest Generalnie większość opon jest w wersji drutowej (koło 50zł i cięższa) i w wersji zwijanej (koło 100zł i lżejsza). .Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Co do problemu kolegi, to o ile rozregulowanie jest zupełnie naturalne, to trzaski już nie i lepiej to zrobić szybciej, niż później. Podejrzewam, że mogłeś źle wkręcić pedały, w gorszym przypadku korba się trochę wykręciła z suportu. Zobacz, czy na korbie nie ma luzu. Edytowane 21 Maja 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beforeifrget97 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Luzów nie ma, te trzaski pojawiają się co kilka obrotów, pedały są wkręcone dobrze na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Tak z ciekawości: Ile maks. km/h jechaliście na E1300 i na jakim terenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beforeifrget97 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Tak z ciekawości: Ile maks. km/h jechaliście na E1300 i na jakim terenie? Ja miałem przyjemność z góry na asfalcie bez pedałowania jechać 70, natomiast na prostej pod 50 z wiatrem w plecy . Po szutrach i lesie dość wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 70, o ^^ Uwielbiam jeździć przy takich prędkościach moim Kandsem tyle, że tracę wtedy panowanie nad rowerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi