Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Możliwe, że to jakiś błąd, bo na pewno jest tam AL6061, różnica jest taka, że AL 6060 jest mniej podatnyn a rozciąganie, a grubość ścianek to 0-3mm, AL6061 ma grubość ścianek 5-6mm i jest bardziej podatny, czyli takie pierdoły nic nie znaczące dla rowerzysty ;)

 

To co powiesz na to ? :) Blad w malowaniu ramy ? ...

 

http://screenshooter.net/7841530/ixguvmt

Napisano

Zmartwię Was. Orygianł z 2013 w rozmiarze 19' waży ponad 14,5kg...

 

A jak doposażysz w rogi, błotniki itp to do 16kg się łatwo dochodzi.

Z drugiej strony nie wiem po co walczyć o te kilogramy. Łatwiej i taniej jest schudnąć 5kg niż odchudzić rower o 5kg.

 

Mój kands Energy 1300 disc, przebył w poniedziałek 80km w rejonie Karlskrony i nic nie zawiodło ! Blokada skoku przydała się na ich równych jak stół drogach i ścieżkach.

 

Napisano

dzis podczas porannej przejażdzki,po 8km(asfalt)strzelila mi opona,po czym detka (nabilem 4,0)  :huh: 

juz reklamacja zlożona,ale zeby uniknac dalszych niespodzianej mam zamiar zmiane na jakies lepsze,zastanawiam sie nad  CONTINENTAL'em

tylko jakim?

głównie asfalt,chociaz ostatnio zdarzają się dość czesto wypady do lasy,kamienie itp.

może coś w takiego

http://allegro.pl/opona-continental-explorer-26x2-1-drutowka-bs-i4236667269.html

:thanks:

Napisano

dzis podczas porannej przejażdzki,po 8km(asfalt)strzelila mi opona,po czym detka (nabilem 4,0)  :huh:

juz reklamacja zlożona,ale zeby uniknac dalszych niespodzianej mam zamiar zmiane na jakies lepsze,zastanawiam sie nad  CONTINENTAL'em

tylko jakim?

głównie asfalt,chociaz ostatnio zdarzają się dość czesto wypady do lasy,kamienie itp.

może coś w takiego

http://allegro.pl/opona-continental-explorer-26x2-1-drutowka-bs-i4236667269.html

:thanks:

 

Twój wybór to opona na piach, błoto a nie asfalt.

Potrzebujesz czegoś z paskiem na środku jak np:

http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/land-cruiser.html

Napisano

też patrzyłem na te Race king,zastanawiam się czy nie wolałbtm czegoś do  2,0

na razie sie przymierzam,mam nadzieje ze mi nie peknie kolejna w ciagu 2tyg

możebyc rowniez jakiejs innej firmy,aby w rozsądnej cenie  :whistling:

Napisano

miski, czy zauwazyliscie, ze mocno napompowana opona zostawia cieniutki slad za soba ? mam na mysli to, ze nawet26x2,5 czy 29x2,25 po nabiciu do 3,5 bara toczt sie tylko po swoim ,,wierzcholku'' opony. najlepiej to widac, gdy przejedzie sie przez kaluze. na suchym podlozu zostaje cieniutki slad po oponach. mowie o tym w kontekscie kontaktu opona-podloze. ze gruby balon tez ma niskie opory toczenia. a im bardziej niestabilny grunt to grubaski maja czym sie go chwytac. 

 

 

 

pohva.

Napisano

Ile w końcu waży ten rower? Niektórzy podają, że 14,5, niektórzy że 14,4, niektórzy że 13,6, niektórzy że 15.


Poza tym jakim cudem Kross Level A2 z b.podobnym osprzętem i podobną ramą waży 13,8kg, a Kands 14,5?

Napisano

Na pewno ma lżejsze opony, rama, skoro z serii Level, też może być trochę lżejsza (co nie zawsze tym levelom na zdrowie wychodzi hehe). Ale ta waga A2 to ważona przez kogoś konkretnego, czy z katalogu?

Napisano

Z katalogu, Kands ma chudsze opony, więc powinny być też lżejsze, ale to nie aż tak kolosalna różnica.

Napisano

Ehm, no nie. Większość CST 26x1,95 waży koło 800g, a Schwalbe 2.1 ważą koło 600g. Czyli prawie pół kilo na samych oponach. Do tego A2 ma bardziej ascetyczne, ściganckie siodełko i inne mniejsze/krótsze/lżejsze pierdółki. Nie widzę powodu, by ogólnie nie miał być lżejszy, choć nie wiem, czy aż tak jak producent podaje. Ale co za różnica? Wszystko ceną wytrzymałości i wygodny. Jak ktoś nie chce się ścigać, to nie ma co się zamartwiać. Poza tym nikt nikomu nie broni kupić do Kandsa lekkich opon i dętek. Pewnie z 500-600g od razu zejdzie.

Napisano

Na wstępie dodam, że jestem dość zielony na temat serwisowania rowerów itp, ale przejdę do sedna. Otóż jakieś 2 tygodnie temu kupiłem Kands Energy 1300 VB rocznik 2013 za 1100 zł, nie miałem więcej kasy, a jestem z tego roweru bardzo zadowolony. Przejechałem już ponad 200 km, przejechałbym więcej gdyby nie te deszcze :/. Jeździ się miodnie, ale przy ostatnich 50 km zaczęły się pojawiać piski i trzaski w korbie, zaczęły mi się też rozregulowywać przerzutki. Czyli krótko mówiąc rower się dociera. Chcę iść do serwisu, tylko po pierwsze nie wiem gdzie się opłaca najbardziej ( mieszkam obok Krakowa, myślałem o serwisie Decathlona) oraz nie wiem co powiedzieć serwisantowi ( tak jak pisałem, jestem dość zielony, a chcę mieć wszystko zrobione porządnie ). Chciałbym też sie dowiedzieć, ile to będzie kosztowało i co jeszcze trzeba będzie z moim rowerkiem zrobić.Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :).

Napisano (edytowane)
Co sądzicie o takiej oponie do Kandyska?

 

To ciężka, super masywna opona do Downhillu, przecież jest napisane :D Zupełne przeciwieństwo tego o czym piszesz i czego chcesz.

 

Zobacz Schwalbe Smart Samy, Rapid Roby, Maxxisa Crossmarka, Continentala X-kinga, Geax Mezcal, czy coś takiego. W dziale koła tego forum dużo ich jest :)

 

Generalnie większość opon jest w wersji drutowej (koło 50zł i cięższa) i w wersji zwijanej (koło 100zł i lżejsza).

 

 

 

 

.Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

 

Co do problemu kolegi, to o ile rozregulowanie jest zupełnie naturalne, to trzaski już nie i lepiej to zrobić szybciej, niż później. Podejrzewam, że mogłeś źle wkręcić pedały, w gorszym przypadku korba się trochę wykręciła z suportu. Zobacz, czy na korbie nie ma luzu.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Tak z ciekawości: Ile maks. km/h jechaliście na E1300 i na jakim terenie? ;)

Ja miałem przyjemność z góry na asfalcie bez pedałowania jechać 70, natomiast na prostej pod 50 z wiatrem w plecy ;). Po szutrach i lesie dość wolno.
Napisano

70, o ^^ Uwielbiam jeździć przy takich prędkościach moim Kandsem tyle, że tracę wtedy panowanie nad rowerem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...