Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam zamiar zmienić za pół roku jak zdobędę kasę, chętnie wymieniłbym też klamkomanetki - idealnie działają, ale lakier jest zdrapany i nie wiem co z tym zrobić :|

Napisano

A jak zamontować nową kierownicę tak w ogóle? Bo nie mam pojęcia, jakie narzędzia, co i jak, pewnie jak ja bym coś zrobił na własną rękę to bym poniszczył wszystko.

Napisano (edytowane)

Kiery od mostka nie musisz odkręcać bo wymieniasz obie rzeczy. Jedynie zrzucasz uchwyty, i klamkomanetki.

Odkręcasz imbus z góry i luzujesz również zaczepy mostka aby go ściągnąć.

Edytowane przez kaeres
Napisano (edytowane)

Tyle, że jak to zrobić? Poza tym trzeba mieć jeszcze jakiś klucz dynamometryczny do tego itp., a ja nie wiem skąd mam to wziąć, na allegro to cholernie drogie jest, droższe od samego mostka nawet.

Edytowane przez Fenrir
Napisano (edytowane)

Uważając, by dołem nie wypadł ci amortyzator :)

 

Normalnym imbusem piątką się robi. Koszt narzędzia 2-10zł.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Dziwne, na internecie w poradnikach dot. odkręcania całego mostka są jakieś klucze kosztujące po 100-150zł za każdy. A co z klamkomanetkami? Muszę je odkręcić, i jeśli tak, to jak to zrobić?

Napisano

Nie zadawaj pytań tylko podejdź do roweru i sprawdź.

Bo zaraz zapytasz jak włożyć kierownicę w mostek.

Napisano (edytowane)

Do normalnych chamskich mostków na jakie stać nas, biedny plebs nie trzeba aż takich wynalazków.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

To normalne, że amortyzator mi się minimalnie, ale to minimalnie ugina gdy jest zablokowany, a wjadę w dziurę/podskoczę/wjadę w nierówność? Poza tym lakier z klamkomanetek mi schodzi w ekspresowym tempie i nie wiem co z tym zrobić, a i jeszcze jedno - na obu klamkomentkach jest m410, nie powinno być m412 i m430?

Napisano

 

 

To normalne, że amortyzator mi się minimalnie, ale to minimalnie ugina gdy jest zablokowany, a wjadę w dziurę/podskoczę/wjadę w nierówność?

 

Całkowicie normalne. Zabezpiecza to amortyzator przed zniszczeniem przy ewentualnym, niezamierzonym najechaniu na przeszkodę/dziurę.

Napisano

na obu klamkomentkach jest m410, nie powinno być m412 i m430?

Nie powinnio. Klamkomanetki mają oznaczenie M410, M412 to model przedniej przerzutki a M430 tylnej

Napisano

 

 

Poza tym lakier z klamkomanetek mi schodzi w ekspresowym tempie

 

To nie wiem, co ty z tymi klamkomanetkami robisz, bo ten sam model jest pewnie w jakimś milionie innych rowerów na świecie:)

Napisano

Nic nie robię takiego, napisu "Shimano Alivio" już nie ma, jest tylko "szara warstwa", tak jakbym ścierał lakier

Napisano (edytowane)

chlopie to ja nie wiem co ty robisz.. mojego kandsa kupilem 04.08.2012 i do tej pory lakier nie schodzi.. nie liczac obtarc z mojej winy...

jeszcze ew jest mozliwosc ze wylales na nie jakis rozposzczalnik czy cos podobnego .

 

wyduszone z samsunga

Edytowane przez szewka
Napisano

Rysy i ubtyki pomalowałem czarnym lakierem do paznokci, wysmarowałem olejem przerzutki i łańcuch, umyłem rower i wszystko jak nowe ;)

Napisano

 

 

Rysy i ubtyki pomalowałem czarnym lakierem do paznokci, wysmarowałem olejem przerzutki i łańcuch, umyłem rower i wszystko jak nowe ;)

 

"niemiec do granicy za mną gonił bo się rozmyślił " :D

Napisano

Wszyscy tak atakują XCM'a za to jak słaby jest, a tutaj jest XCM v3 - 

i naprawdę dobrze działa jak widać, więc czy ma znaczenie aż tak duże, to nie wiem ;)
Napisano (edytowane)

To znaczy, co tam widać poza tym, że do 50% ugina się tylko jak się konkretnie wyrżnie w glebę? :D Chodzi o to, że nie tylko wersja HLO w 2013 jest lepsza, ale wersja elastomerowa też? Szkoda, że nie ma tej samej trasy z porównaniem obu wersji :)

 

Generalnie jednak wersje amortyzatorów z danego roku pojawiają się najczęściej dopiero w roczniku następnym rowerów.

Edytowane przez Tadeus
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...