Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W każdym Decathlonie albo ich internetowym sklepie. Do końca marca chyba wysyłka za darmo. Rowerki złożone ze świetnych markowych części, a do tego dożywotnia gwarancja na rurki.

 

No ale już koniec o tym w tym temacie, bo jeszcze nas moderacja pogoni :)

 

 

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Z racji tego, że się nudziłem od rana postanowiłem zrobić sobie stojak serwisowy.

Po śniadaniu poszedlem do garażu poszukałem jakiś "odpadków" metalowych od taty i zabrałem się do pracy :) zeszlo mi z 3h z przerwami na ogladanie skoków narciarskich ale zrobiłem :)

Zdjęcia:

1. http://zapodaj.net/26ca7bf7366e4.jpg.html

2. http://zapodaj.net/7bcfefb03f938.jpg.html

3. http://zapodaj.net/112146af10af2.jpg.html

 

ps. przy okazji nauczyłem się spawać :D

Napisano

są one z accenta.

Kręcą się ładnie, płynnie.

Przejechały pół sezonu letniego i "zimę" i nie mogę jak na razie złego słowa powiedzieć :)

Napisano

Nowe gwintowane zawieszenie i poszło w dół :D

http://zapodaj.net/750edb21cea47.jpg.html

 

A tak poważnie to rozebrałem, wyciągałem sprężyny, przeczyściłem i ponownie  zalałem olejem.

A co do zerowego skoku- przejechałem się może z 300 metrów i byłem pod wrażeniem z jaką łatwością się przyspiesza :teehee:.

Później do jednej komory oleju wlałem, sprężynę włożyłem i pojechałem przetestować jak będzie to działało . Jade po drodze to prawie wszystkie drobne/małe nierówności pokonywało się jak na powietrzaku średniej klasy :D Natomiast przy większych łatwo dobijał i szło po nadgarstkach :/.

W końcu wróciłem do stanu pierwotnego + zalanie olejem :D

 

ps. w tle moje 2gie wozidełko :P

Napisano

A u mnie niestety pierwsza usterka, a mianowicie korba,a dokładniej prawe "ramie", które trzyma pedał się "wgniotło" / skrzywiło i ramie lata na ośce.. Aktualnie włożyłem tam jakąś tkaninę, aby w miarę unieruchomić. Macie może jakieś pomysły jak to naprawić? Bo raczej bez wymiany się nie obejdzie, a swoją drogą - jak nazywa sie fachowo te ramie? Może udałoby się wymienić tylko to, bez wymiany całej korby. 

Napisano

Chce kupic kands 1300 disc ale sa same z 2013r na allegro
Czy ktoś wie coś o modelu 2014?
Warto czekać? Czy brac od razu tego z 2013?

Napisano

Dokładnie jak pisał poprzednik... Bierz tego z 2013 póki jeszcze są. Bo jak wszystkie z alledrogo wykupią to raczej już nie będzie.Chyba, że używki. A na 2014 rok przedstawili jakieś dziadostwo.

Napisano
szewka

ja jak sie z nimi kontaktowalem to nic nie wspominali ze nirvana to zastepca 1300,ale mowili ze wydzie za 2tyg,tylko ze to juz trwa miesiac

ma byc na takim samym osprzecie jak lazaro...

moze Ty masz racje,poczekamy zobaczymy

pzdr

Napisano (edytowane)

@Troende dzwoń do sklepu


@pokerman jak to nie wiadomo ?!?! Następcą 1300 jest Nirvana ... 1-3 stron wcześniej sam poruszyłem ten temat.

@szewka   po telefonie do "transrower",dowiedzialem sie ze kands 1300 bedzie na pewno produkowany w tym roku jak i przez kolejne lata...wg. nich jest to model ktory bedzie sie "rozwijał" :woot:

 

ma byc dostepny  w kwietniu,konkretnej daty nie znaja,mozliwe ze jest to kwestia dni  :icon_exclaim:

 

odnosnie "nirvany" nie !!! jest to nastepca 1300,wiec pozostaje nam czekac..ponadtto raczej jest to tylko jednorazowa produkcja i w przyszlym roku jej nie bedzie!!!

 

 

ps. licze na  :thumbsup:   :icon_mrgreen:

Edytowane przez pokerman9
Napisano (edytowane)

@szewka dzwon,dowiaduj sie ale zapewne nie powiedza Ci nic innego niz mi  :002:

na poczatku miesiaca . pisalem mniej wiecej jakie zmiany beda w 1300(po konsultacji z T-R,jak dla siebie szukalem)..raczej bedzie on taki jak lazaro V3,tyle ze z napisem Kands  :icon_wink:

Edytowane przez pokerman9
Napisano

Co jesteście w stanie mi powiedzieć o takiej usterce? Da rade kupić samo, lewe ramie bez wymiany całej korby? Sam nie wiem czy warto na gwarancje oddawać, w sumie to niezbyt dobrze, że po 14 dniach używania stało sie takie coś.. a w żadnych supercieżkich warunkach nie jeździłem.. 

 

 

Fotka:

 

v9gr.jpg

 

Napisano

Co ty kolego zrobiłeś ?!? :o

Przecież to jest tylko możliwe jeśli nie dokręciłeś wszystkich śrub ? więc?

 

Opowiedz jak to się stało.

Raczej nie kupisz jednego ramienia ew. możesz spróbować na gwarancję chociaż wątpię żeby to przyjęli. Zależy jak to się stało.

Napisano (edytowane)

Części sam z siebie są ok i to nie ich wina.

 

Po mojemu to wina sklepu, że nie sprawdził i nie dokręcił na maksa śruby, ostateczna regulacja i kontrola jest jego zadaniem.

 

Ale... to też coś, co serwis robi przy przeglądzie zerowym (dociąga śrubę korby, bo ona często po wstępnym użyciu się luzuje), a ty jeśli z takiego serwisu rezygnujesz, to powinieneś zrobić to sam.

 

Nie twoja wina, ale mogłeś temu zapobiec :) Ja bym próbował reklamować u sprzedawcy.

 

 

Edytowane przez Tadeus
Napisano

swoją drogą jakbym spiłował te skrzywienie i troche głebiej włożył te ramie w suport? bo tam na takiej grubosci aktualnej zostaje z 5mm do konca tego miejsca na ramie, wiec tak sie zastanawiam ;p

Napisano

Ale... to też coś, co serwis robi przy przeglądzie zerowym (dociąga śrubę korby, bo ona często po wstępnym użyciu się luzuje), a ty jeśli z takiego serwisu rezygnujesz, to powinieneś zrobić to sam.

 

Ona się luzuje cały czas ;) W instrukcji Shimano zaleca dokręcanie co 100km. Można dać klej do gwintów albo podwędzić lakier do paznokci mamie, sympatii, żonie czy koledze transwestycie :icon_mrgreen: i zastąpić nim klej. Trochę to spowalnia proces wykręcania.

@@Troende

Wtedy zmieni się linia łańcucha. Kwadrat jest raczej totalnie uwalony w Twojej korbie a nowa kosztuje na pewnym portalu aukcyjny w granicach 60peelenów. Szkoda nerwów na kombinatorykę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...