Tadeus Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) W każdym Decathlonie albo ich internetowym sklepie. Do końca marca chyba wysyłka za darmo. Rowerki złożone ze świetnych markowych części, a do tego dożywotnia gwarancja na rurki. No ale już koniec o tym w tym temacie, bo jeszcze nas moderacja pogoni Edytowane 21 Marca 2014 przez Tadeus
szewka Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Z racji tego, że się nudziłem od rana postanowiłem zrobić sobie stojak serwisowy. Po śniadaniu poszedlem do garażu poszukałem jakiś "odpadków" metalowych od taty i zabrałem się do pracy zeszlo mi z 3h z przerwami na ogladanie skoków narciarskich ale zrobiłem Zdjęcia: 1. http://zapodaj.net/26ca7bf7366e4.jpg.html 2. http://zapodaj.net/7bcfefb03f938.jpg.html 3. http://zapodaj.net/112146af10af2.jpg.html ps. przy okazji nauczyłem się spawać
Tadeus Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 To ja z innej beczki zapytam - jak się spisują te pedały? Bo niedługo będę kupował i te co masz też brałem pod uwagę.
szewka Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 są one z accenta. Kręcą się ładnie, płynnie. Przejechały pół sezonu letniego i "zimę" i nie mogę jak na razie złego słowa powiedzieć
szewka Napisano 29 Marca 2014 Napisano 29 Marca 2014 Nowe gwintowane zawieszenie i poszło w dół http://zapodaj.net/750edb21cea47.jpg.html A tak poważnie to rozebrałem, wyciągałem sprężyny, przeczyściłem i ponownie zalałem olejem. A co do zerowego skoku- przejechałem się może z 300 metrów i byłem pod wrażeniem z jaką łatwością się przyspiesza . Później do jednej komory oleju wlałem, sprężynę włożyłem i pojechałem przetestować jak będzie to działało . Jade po drodze to prawie wszystkie drobne/małe nierówności pokonywało się jak na powietrzaku średniej klasy Natomiast przy większych łatwo dobijał i szło po nadgarstkach :/. W końcu wróciłem do stanu pierwotnego + zalanie olejem ps. w tle moje 2gie wozidełko
Troende Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 A u mnie niestety pierwsza usterka, a mianowicie korba,a dokładniej prawe "ramie", które trzyma pedał się "wgniotło" / skrzywiło i ramie lata na ośce.. Aktualnie włożyłem tam jakąś tkaninę, aby w miarę unieruchomić. Macie może jakieś pomysły jak to naprawić? Bo raczej bez wymiany się nie obejdzie, a swoją drogą - jak nazywa sie fachowo te ramie? Może udałoby się wymienić tylko to, bez wymiany całej korby.
BikerLight Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 Ramię fachowo nazywa się ramię Trzeba oba ramiona dokręcać okresowo inaczej robią się takie kwiatki.
mojzu Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 Chce kupic kands 1300 disc ale sa same z 2013r na allegroCzy ktoś wie coś o modelu 2014?Warto czekać? Czy brac od razu tego z 2013?
klocek84 Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 Kupuj tego z 2013r. Kilka stron wcześniej w tym temacie jest opisany ten niewypał z 2014r. ... Przejrzyj poprzednie strony.
szewka Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 Dokładnie jak pisał poprzednik... Bierz tego z 2013 póki jeszcze są. Bo jak wszystkie z alledrogo wykupią to raczej już nie będzie.Chyba, że używki. A na 2014 rok przedstawili jakieś dziadostwo.
pokerman9 Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 ja rowniez polecam z 2013,chociaz jeszcze nie wie nikt jak 2014 w 100% bedzie wygladal ja swojego docieram,a on mnie od 2tyg.
szewka Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 @pokerman jak to nie wiadomo ?!?! Następcą 1300 jest Nirvana ... 1-3 stron wcześniej sam poruszyłem ten temat.
pokerman9 Napisano 30 Marca 2014 Napisano 30 Marca 2014 szewkaja jak sie z nimi kontaktowalem to nic nie wspominali ze nirvana to zastepca 1300,ale mowili ze wydzie za 2tyg,tylko ze to juz trwa miesiac ma byc na takim samym osprzecie jak lazaro... moze Ty masz racje,poczekamy zobaczymy pzdr
Troende Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 z gwarancja dzwonic do transrower czy do sklepu w ktorym kupilem?
pokerman9 Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) @Troende dzwoń do sklepu @pokerman jak to nie wiadomo ?!?! Następcą 1300 jest Nirvana ... 1-3 stron wcześniej sam poruszyłem ten temat. @szewka po telefonie do "transrower",dowiedzialem sie ze kands 1300 bedzie na pewno produkowany w tym roku jak i przez kolejne lata...wg. nich jest to model ktory bedzie sie "rozwijał" ma byc dostepny w kwietniu,konkretnej daty nie znaja,mozliwe ze jest to kwestia dni odnosnie "nirvany" nie !!! jest to nastepca 1300,wiec pozostaje nam czekac..ponadtto raczej jest to tylko jednorazowa produkcja i w przyszlym roku jej nie bedzie!!! ps. licze na Edytowane 31 Marca 2014 przez pokerman9
pokerman9 Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) @szewka dzwon,dowiaduj sie ale zapewne nie powiedza Ci nic innego niz mi na poczatku miesiaca . pisalem mniej wiecej jakie zmiany beda w 1300(po konsultacji z T-R,jak dla siebie szukalem)..raczej bedzie on taki jak lazaro V3,tyle ze z napisem Kands Edytowane 31 Marca 2014 przez pokerman9
mojzu Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Juz sam nie wiem co robić, kupować czy czekać :-D Tapnięte z telefonu
mickry Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 A ja kupiłem za 1200zł zamiast kandsa kellys imagine grey 2009;)
Troende Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Co jesteście w stanie mi powiedzieć o takiej usterce? Da rade kupić samo, lewe ramie bez wymiany całej korby? Sam nie wiem czy warto na gwarancje oddawać, w sumie to niezbyt dobrze, że po 14 dniach używania stało sie takie coś.. a w żadnych supercieżkich warunkach nie jeździłem.. Fotka:
szewka Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Co ty kolego zrobiłeś ?!? Przecież to jest tylko możliwe jeśli nie dokręciłeś wszystkich śrub ? więc? Opowiedz jak to się stało. Raczej nie kupisz jednego ramienia ew. możesz spróbować na gwarancję chociaż wątpię żeby to przyjęli. Zależy jak to się stało.
Tadeus Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) Części sam z siebie są ok i to nie ich wina. Po mojemu to wina sklepu, że nie sprawdził i nie dokręcił na maksa śruby, ostateczna regulacja i kontrola jest jego zadaniem. Ale... to też coś, co serwis robi przy przeglądzie zerowym (dociąga śrubę korby, bo ona często po wstępnym użyciu się luzuje), a ty jeśli z takiego serwisu rezygnujesz, to powinieneś zrobić to sam. Nie twoja wina, ale mogłeś temu zapobiec Ja bym próbował reklamować u sprzedawcy. Edytowane 31 Marca 2014 przez Tadeus
Troende Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 swoją drogą jakbym spiłował te skrzywienie i troche głebiej włożył te ramie w suport? bo tam na takiej grubosci aktualnej zostaje z 5mm do konca tego miejsca na ramie, wiec tak sie zastanawiam ;p
BikerLight Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Ale... to też coś, co serwis robi przy przeglądzie zerowym (dociąga śrubę korby, bo ona często po wstępnym użyciu się luzuje), a ty jeśli z takiego serwisu rezygnujesz, to powinieneś zrobić to sam. Ona się luzuje cały czas W instrukcji Shimano zaleca dokręcanie co 100km. Można dać klej do gwintów albo podwędzić lakier do paznokci mamie, sympatii, żonie czy koledze transwestycie i zastąpić nim klej. Trochę to spowalnia proces wykręcania. @@Troende Wtedy zmieni się linia łańcucha. Kwadrat jest raczej totalnie uwalony w Twojej korbie a nowa kosztuje na pewnym portalu aukcyjny w granicach 60peelenów. Szkoda nerwów na kombinatorykę.
Rekomendowane odpowiedzi