klocek84 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Witam, na początku stycznia 2014 kontaktowałem się z producentem, taką dostałem odpowiedź: "Tak, ten model ulegnie modyfikacji (dolnej rury i grafiki). Niestety nie posiadamy dystrybutorów w trójmieście." O zmianie manatek nic nie pisali wtedy. Ostatecznie kupiłem model 2013 - 19" grafit-zielony wersja DISC. Jak uzbroję go już do podstawowego stanu, to wrzucę fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 *,* człowieku zakochałem się ) Bombowo wygląda zapodaj linkiej do wiekszego zdjecia (tego 2go) zebym mogl zapisac i ustawic na tlo pulpituuu *;* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 I pojawił się uchwyt do fotelika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 @szewka - podrzuć na PW maila to Ci podeślę w dużej rozdziałce @Amroz - no w tym roku ze starszym synem śmigamy już od końcówki lutego Drugi jeszcze za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 (edytowane) Nowe koła, nowe tarcze, nowa przerzutka Dobre zmiany lubie to! Witam, na początku stycznia 2014 kontaktowałem się z producentem, taką dostałem odpowiedź: "Tak, ten model ulegnie modyfikacji (dolnej rury i grafiki). Niestety nie posiadamy dystrybutorów w trójmieście." O zmianie manatek nic nie pisali wtedy. Ostatecznie kupiłem model 2013 - 19" grafit-zielony wersja DISC. Jak uzbroję go już do podstawowego stanu, to wrzucę fotkę. o manetkach nic nie mowili,bo moze nie pytales o osprzet ja dzis dzwonilem zorientowac sie czy maja jeszcze 1300 na magazynie...zapytalem odrazu o nowy model,tak wiec... jak kolega wspomnial,nowa rama z gafika,manetki,mostek i kiera z amelinium,oraz chwyty(jak stwierdzili te byly slabej jakosci) o innych kolach nic nie wspominali cena nie znana,ale kalkuluja cos ok. 1199zl za v-b Edytowane 10 Marca 2014 przez pokerman9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Dzieki Mój imienniku Za to masz łapkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokerman9 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 i ja się dorobiłem energy 1300,cena 1080zł wizualnie bdb wygląda,a jak jeździ okaże się jutro,mam nadzieję wnioski z zakupu,pewnie jak każdy...lakier,tam nie ma lakieru dawno jeździłem rowerem ale mam rażenie,że oba koła(kaseta również)maja łe mabicie,norma??? przednia przerzutka nie wyregulowana,zaczepia delikatnie o łańcuch,hamulce też niezbyt wymiar kupiony na styk,19''...luzu prawie nic...mogła by być 17'' przy 175 i 77cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 to wymien na 17 cali. po co sie meczyc, bolesnie, z za duza rama... pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kebs Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Witam serdecznie!Chciałbym kupić rower górski, w celach rekreacyjnych (dojazd do pracy, przejażdżki po lasie, polnych drogach). Jestem świeżutki w temacie rowerów. Zastanawiam się między wyborem merida matts tfs 100v a kands energy 1300. Łapcie linki do sklepów z tymi modelami:Merida http://www.bikko.pl/...00-v-2012.html#Kands http://www.rowery-wi...d_produktu=1384Doradzicie mi obiektywnie, który wybrać?Z góry dziękuję za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 energy 1300 bedzie lepszy. jesli chcesz wydac okolo 1300pln to wez energy 1300 z hamulcami tarczowymi. pohwa. np. http://www.rowery-wilex.pl/sklep/asortyment.php?id_kategorii=6&id_firmy=16&slowa=&wg=data&jak=desc&ile=20&str=1&id_produktu=1656 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Bierz 1300 disk dobry rower, ja jestem zadowolony ale chyba będę musiał sprzedać bo coś większego chce, trochę mi szkoda ale kasa. Teraz wymieniłem napęd na nowy, a tak to tylko linki i klocki wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kebs Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 zastanawiam się jeszcze nad crossem (http://www.rowery-wilex.pl/sklep/asortyment.php?id_kategorii=2&id_firmy=0&slowa=&wg=data&jak=desc&ile=20&str=1&id_produktu=1663) i nie wiem czy mtb czy cross byłby dla mnie lepszy:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 No to musisz sobie sam odpowiedzieć jaki teren chcesz robić, więcej asfaltu cross. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kebs Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Głównie to będą dojazdy do pracy oraz przejażdżki za miasto (polne,leśne drogi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 ja bym bral E1300 z tarczami. jest pod wzgledem wytrzymalosci lepszy od Majstra. pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek91 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Jak będziesz jeździł po szutrach asfaltach a unikał piachu błota i ogólnie miękkiego podłoża cross byłby dla Ciebie. A mówiąc o kandsie 1300 na tarczówkach to sam kupiłem w tamtym roku w sierpniu na chwile obecną 1620 km przebiegu w rożnych warunkach z rzeczy które musiałem wymienić to tylko pedałki i wkład suportu może przez to ze jeździłem w deszczu i błocie i też waże se troche Ogólnie jeśli do kandsa porównasz rower innego producenta w tej samej cenie to kands będzie miał lepszy osprzęt kosztem takich bajerów jak opony , chwyty czy sama kierownica i mostek które osobiście zmieniłem. Podsumowując to jak najbardziej polecam kandsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orgiele Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Przymierzam się do kupna tego roweru i mam dwa pytania. Po pierwsze, czy rama 21' nie będzie zbyt mała, jeżeli mam ok. 190cm wzrostu? I czy opłaca się dorzucić 200zł do hamulców tarczowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Jeśli nie rośniesz to 21' będzie ok Co do hamulców: ja kupiłem v'ki i wymieniłem klocki i nie narzekam ale ktoś inny powie, że mechaniki są lepsze Każdy powie co innego. Ja brałbym v'ki a za te 200 zł wymieniłbym klocki i np. kiere z mostkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek91 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 a ja powiem tak te mechaniczne tarcze nie hamują jakoś zabójczo, pewnie całkiem podobnie jak V-ki ale za to w błocie i wodzie będą o wiele skuteczniejsze no i tarcze są niewrażliwe na centre koła. W wersji VB widelec nie ma również blokady skoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek84 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Witam, dokładnie z powyższych względów kupiłem na tarczach - lepsze w błocie, amor ma blokade skoku, dodatkowo są tam inne opony. Wazę 85kg, i tarczówki dają radę, działają miekko, nie zero-jedynkowo jak vki. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Właściwie po co komu blokada w xcm w dodatku mechaniczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek91 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 (edytowane) Ja np często używam blokady bo jeżdżę sporo po szutrowych leśnych drogach i tam mam oczywiście odblokowany i ustawiony na max na miękko a do tego roweru używam do zbicia masy i poprawienia kondycji a takie rzeczy osiągam po przez katowanie na asfaltowych podjazdach gdzie wolę żeby siła moich nóg szła na koła a nie w amor czyli blokuję Edytowane 15 Marca 2014 przez misiek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 ale przeciez ten amor sam w sobie jest blokadą jeśli się go nie zaleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek91 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 no wiadomo, że jest to tani ugniatacz ale ja dbam o niego jak i o cały rower i psikam brunoxem do widelców i jakoś nie zauważyłem jeszcze żeby mi się " sam w sobie zablokował " jeśli go zablokuje to jest zablokowany jeśli nie to się ugniata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Troende Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Zamówiłem dziś Kands'a E1300 z D-brake, jutro max pojutrze przyjdzie to poskładam i zrobie jakiś materiał specjalnie dla forum bo naprawdę cienko o zdjęcia tego roweru, a gdy sam byłem nim zainteresowany to szukałem głównie filmów i zdjęć, których naprawdę jest niewiele.. Jak ktoś ma jakieś pytanka na które mam mu odpowiedzieć na video, czy ewentualnie coś przetestować przy rowerze to śmiało piszcie pod tym postem i postaram się do nich ustosunkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi