Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

na początku stycznia 2014 kontaktowałem się z producentem, taką dostałem odpowiedź:

"Tak, ten model ulegnie modyfikacji (dolnej rury i grafiki). Niestety nie posiadamy dystrybutorów w trójmieście."

 

O zmianie manatek nic nie pisali wtedy. Ostatecznie kupiłem model 2013 - 19" grafit-zielony wersja DISC. Jak uzbroję go już do podstawowego stanu, to wrzucę fotkę.

Napisano

*,*  człowieku zakochałem się :))

Bombowo wygląda :)

 

zapodaj linkiej do wiekszego zdjecia (tego 2go) zebym mogl zapisac i ustawic  na tlo pulpituuu *;*

Napisano (edytowane)

Nowe koła, nowe tarcze, nowa przerzutka :D Dobre zmiany ;)

 

KANDS_ENERGY1300_MOD_Pawlaczyskis_2014_0

 

 lubie to!  :thumbsup:  :woot:

Witam,

na początku stycznia 2014 kontaktowałem się z producentem, taką dostałem odpowiedź:

"Tak, ten model ulegnie modyfikacji (dolnej rury i grafiki). Niestety nie posiadamy dystrybutorów w trójmieście."

 

O zmianie manatek nic nie pisali wtedy. Ostatecznie kupiłem model 2013 - 19" grafit-zielony wersja DISC. Jak uzbroję go już do podstawowego stanu, to wrzucę fotkę.

o manetkach nic nie mowili,bo moze nie pytales o osprzet  :icon_cool:  

ja dzis dzwonilem zorientowac sie czy maja jeszcze 1300 na magazynie...zapytalem odrazu o nowy model,tak wiec...

jak kolega wspomnial,nowa rama z gafika,manetki,mostek i kiera z amelinium,oraz chwyty(jak stwierdzili te byly slabej jakosci) :whistling:

o innych kolach nic nie wspominali

cena nie znana,ale kalkuluja cos ok. 1199zl za v-b

Edytowane przez pokerman9
Napisano

i ja się dorobiłem energy 1300,cena 1080zł  :icon_cool:

wizualnie bdb wygląda,a jak jeździ okaże się jutro,mam nadzieję :whistling:

wnioski  z zakupu,pewnie jak każdy...lakier,tam nie ma lakieru  :teehee:

dawno jeździłem rowerem ale mam rażenie,że oba koła(kaseta również)maja łe mabicie,norma???  :huh:

przednia przerzutka nie wyregulowana,zaczepia delikatnie  o łańcuch,hamulce też niezbyt 

wymiar kupiony na styk,19''...luzu prawie nic...mogła by być 17'' przy 175 i 77cm   :wallbash:

Napisano

Witam serdecznie!

Chciałbym kupić rower górski, w celach rekreacyjnych (dojazd do pracy, przejażdżki po lasie, polnych drogach). Jestem świeżutki w temacie rowerów. Zastanawiam się między wyborem merida matts tfs 100v a kands energy 1300. Łapcie linki do sklepów z tymi modelami:

Merida http://www.bikko.pl/...00-v-2012.html#

Kands http://www.rowery-wi...d_produktu=1384

Doradzicie mi obiektywnie, który wybrać?

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Napisano

Bierz 1300 disk dobry rower, ja jestem zadowolony ale chyba będę musiał sprzedać bo coś większego chce, trochę mi szkoda ale kasa. Teraz wymieniłem napęd na nowy, a tak to tylko linki i klocki wymieniałem.

Napisano

Jak będziesz jeździł po szutrach asfaltach a unikał piachu błota i ogólnie miękkiego podłoża cross byłby dla Ciebie. A mówiąc o kandsie 1300 na tarczówkach to sam kupiłem w tamtym roku w sierpniu na chwile obecną 1620 km przebiegu w rożnych warunkach z rzeczy które musiałem wymienić to tylko pedałki i wkład suportu może przez to ze jeździłem w deszczu i błocie i też waże se troche :P  Ogólnie jeśli do kandsa porównasz rower innego producenta w tej samej cenie to kands będzie miał lepszy osprzęt kosztem takich bajerów jak opony , chwyty czy sama kierownica i mostek które osobiście zmieniłem. Podsumowując to jak najbardziej polecam kandsa

Napisano

Przymierzam się do kupna tego roweru i mam dwa pytania. Po pierwsze, czy rama 21' nie będzie zbyt mała, jeżeli mam ok. 190cm wzrostu? I czy opłaca się dorzucić 200zł do hamulców tarczowych?

Napisano

Jeśli nie rośniesz to 21' będzie ok :)

Co do hamulców: ja kupiłem v'ki i wymieniłem klocki i nie narzekam ale ktoś inny powie, że mechaniki są lepsze :) Każdy powie co innego. Ja brałbym v'ki a za te 200 zł wymieniłbym klocki i np. kiere z mostkiem :)

Napisano

a ja powiem tak te mechaniczne tarcze nie hamują jakoś zabójczo, pewnie całkiem podobnie jak V-ki ale za to w błocie i wodzie będą o wiele skuteczniejsze no i tarcze są niewrażliwe na centre koła. W wersji VB widelec nie ma również blokady skoku

Napisano

Witam,

dokładnie z powyższych względów kupiłem na tarczach - lepsze w błocie, amor ma blokade skoku, dodatkowo są tam inne opony.

Wazę 85kg, i tarczówki dają radę, działają miekko, nie zero-jedynkowo jak vki.

pozdro

Napisano (edytowane)

Ja np często używam blokady bo jeżdżę sporo po szutrowych leśnych drogach i tam mam oczywiście odblokowany i ustawiony na max na miękko  a do tego roweru używam do zbicia masy i poprawienia kondycji a takie rzeczy osiągam po przez katowanie na asfaltowych podjazdach gdzie wolę żeby siła moich nóg szła na koła a nie w amor czyli blokuję ;)

Edytowane przez misiek91
Napisano

no wiadomo, że jest to tani ugniatacz ale ja dbam o niego jak i o cały rower i psikam brunoxem do widelców i jakoś nie zauważyłem jeszcze żeby mi się " sam w sobie zablokował " jeśli go zablokuje to jest zablokowany jeśli nie to się ugniata.

Napisano

Zamówiłem dziś Kands'a E1300 z D-brake, jutro max pojutrze przyjdzie to poskładam i zrobie jakiś materiał specjalnie dla forum bo naprawdę cienko o zdjęcia tego roweru, a gdy sam byłem nim zainteresowany to szukałem głównie filmów i zdjęć, których naprawdę jest niewiele.. Jak ktoś ma jakieś pytanka na które mam mu odpowiedzieć na video, czy ewentualnie coś przetestować przy rowerze to śmiało piszcie pod tym postem i postaram się do nich ustosunkować. :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...