ZbyszekZmysichKiszek Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 w decathlonie wroclawskim dzisiaj bylem. nasze kandsy, energy 1300-1100 jak i maestro, to przy cenie-jakosci-osprzecie rowerow z deca to wyzsza polka. w cenie do 2 tysi mieli rowery na osprzecie altus-acera i zoomach jako uginaczach. ps. pojechalem specjalnie, by ich oferte szos pomacac. nie mieli zadnej! pomimo tego, ze zarowno mailem jak i telefonicznie potwierdzili mi dostepnosc road bike'ow... zenada. pochwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Dzisiaj podczas jazdy odkrecił mi sie mostek od kierownicy tzn puściły śruby. Jazda po lesie dała trochę wiecej adrenaliny niż zawsze. Moje pytanie czy to często sie odkręca. Czy lepiej posmarować śruby "kolejem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Po prostu co parę wypadów kontroluj dociągnięcie ważniejszych śrub w rowerze i wszystko będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 A które częściej powinienem kontrolować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 (edytowane) Mostek to podstawa Korbę i pedały też warto kontrolnie sprawdzać, bo nawet jeśli niedokręcone niekoniecznie cię od razu zabiją to jeżdżenie na takich może zniszczyć gwinty. Wiadomo, że wypada też sprawdzać hamulce, ale to już niekoniecznie temat gwintów. Ja co jakieś 100km jazdy robię rundkę z imbusem i sprawdzam, czy wszystko jest ok. I czasem niektóre faktycznie idą lżej niż je ostatnio zostawiłem. Oczywiście zakładając, że w twoim przypadku nie jest to jakiś problem sprzętowy - ale wątpię, bo ten mostek mimo że do wybitnych nie należy, to ma dość łopatologiczną, toporną budowę. Rozumiem, że puściły śruby trzymające kierownicę w mostku, a nie mostek na rurze sterowej? Jeśli jeździsz na poważniej możesz rozważyć wymianę na mostek trzymający kierownicę czterema śrubami, bo z tego, co pamiętam w standardzie chyba jest na dwie. Edytowane 7 Października 2013 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Dokładnie dwie śruby, dzisiaj normalnie dostałem szoku jak zaczęła mi kierownica drżeć w rękach. Takie dziwne uczucie. Z tymi czterema pomyśle jak zacznie to sie pojawiać częściej oby nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Trzymanie kierownicy powinno byc bezpieczne, kierownica nie powinna sie ruszac w mocowaniu, tak jak i mostek na rurze sterowej widelca. Jesli przy dokreceniu z odpowiednia sila (informacja na ten temat powinna byc dostepna na mostku albo w intrukcji obslugi (klucz dynamometryczny) nadal cos sie rusza to znaczy ze jest problem. Najczesciej jest to nietrzymanie wymiaru przez ktorys z komponentow, jego deformacja miekki material, slabej jakosci sruby, zniszczenie gwintow na srubach lub w gniazdach srub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malowany91 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Witam. Miał ktoś problem ze skrzypieniem w okolicy korby w swoim Kandsie? Ja mam energy 1300 nówka z 300 km zrobione dopiero. Nie wiem czy to pedały czy korba czy co... Dzisiaj zaczeło coś dziwnie skrzypiec podczas pedałowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Witam. Miał ktoś problem ze skrzypieniem w okolicy korby w swoim Kandsie? Ja mam energy 1300 nówka z 300 km zrobione dopiero. Nie wiem czy to pedały czy korba czy co... Dzisiaj zaczeło coś dziwnie skrzypiec podczas pedałowania Hihi nie czytałeś kolego wcześniejszych postów pierwsza opcja to czerwona karteczka na przezutce, drugie ja tak miałem to pedały. Rozkrecasz czyścisz, smarujesz, skrecasz i błoga cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Otrzymałem dzisiaj wkońcu mój nowiutki KANDS 1300 Mam takie pytanie. Jaka jest wewnętrzna szerokość obręczy w KANDS 1300 z 2013r? W tych felgach: Chce założyć na te felgi opony Conti Race King 2.2 Ale jak zobaczyłem te felgi to zdają mi się jakieś wąskie. Do tej pory jeździłem na rowerze starego typu a tam felgi były troche szersze Czy wejdzie w te felgi ta opona 2.2? Czy będzie stabilnie rower się zachowywał? Lub ewentualnie zastanawiam sie nad Smart Sam 2.1 lub 2,25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 wejda spokojnie i ladnie uloza sie na obreczy. na kolach od kandsa mialem opony 2,25 calowe i bylo ok. pochwa. 29x2,25 schwalbe rapid rob. a kola byly pod treking, okolo 18 mm wewnetrznej szerokosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Teraz mam dylemat czy wziąć Smart Sam 2.1 czy Race King 2,2 Który modelk opony mędzie lepszy? Maja raczej jednakowe przeznaczenie. Tylko która jest lepsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 wez lzejsze. skoro inne parametry maja porownywalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Ciekawe czy Smart sam 2.25 podejdzie do kadsa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 obrecz to obsluzy. tylko zmierz czy taki balon wejdzie w tylne widelki. pochwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
machinehead Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Dzisiaj podczas jazdy odkrecił mi sie mostek od kierownicy tzn puściły śruby. Jazda po lesie dała trochę wiecej adrenaliny niż zawsze. Moje pytanie czy to często sie odkręca. Czy lepiej posmarować śruby "kolejem"? Ha! ja już dawno pozbyłem się zoom-a na 3 śruby. Teraz mam mostek na 4 i jakiś czas temu też się odkręciły (mocowanie kierownicy). Adrenalinka jest, faktycznie, zwłaszcza na zjazdach Co do opon to należy pamiętać, że schwalbe są dosyć duże, tj. 2,1 schwalbe jest porównywalna do 2,2 innych producentów. Mi black jack 2,1 wchodzi spoko w tylny widelec i na oko widać, że 2,2 by weszło i moooooże 2,3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Kupiłem dopiero tego Kandsa 1300 i zauważyłem że przy zaworach nie ma tej nakrętki którą dokraca się zawóch do felgi, taka obrączka. Niec hodzi mi o kapturek na wetylku! Czy u wAs też tak jest? W poprzednim rowerze była taka nakrętka przy wentylku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 to zależy jakie kto ma dętki ale w wiekszości dętek z zaworem samochodowym nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 w schwalbe sa. plus przezroczyste zakretki do wentylka. pochwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 to zależy jakie kto ma dętki ale w wiekszości dętek z zaworem samochodowym nie ma Ja dostałem . Jak ktos nie ma to pierwsza lepsza stacja benzynowa i już ma za 0,50 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 W kandsach są dawane dętki z samochodowymi wentylami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin9913 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 (edytowane) wziąłem się za zmiane opon, ale jest problem. Felga ma wewnętrznej szerokości tylko 16mm Starsznie ciężko było zdjąć tą oryginalną oponę. A jeszcze ciężej jest założyć nową oponę drutowaną Race King 2.2. Stanąłem na tym momencie: Brzeg opony jest już tak strasznie napięty, że mam wrażenie że jak będe próbował ją dalej założyć to ten drut pęknie... Co mam teraz zrobić? Mam te plastikowe łyżki do demontażu opon. Edytowane 15 Października 2013 przez marcin9913 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 16mm ? prosze cie.. na taka obrecz 2,25 weszlo. pochwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
machinehead Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Hej!Zdejmuj to wszystko szybko i zaczynaj od nowa Pamietaj, że zawsze podczas zakładania musisz zacząć od jednego brzegu. Nic na hura. najpierw wrzuć w felgę jedno zbrojenie/oplot, potem wrzuć dętkę (oczywiście pamiętaj aby była nieco nadmuchana aby nie zrobiła sie zakładka w oponie), a na końcu umieszczasz w feldze drugą stronę. Z fotek wynika, że atakowałeś całą oponę na raz. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amroz Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 A ja ma takie pytanie. Czy można namoczyć opone w ciepłej wodzie np.w wannie i później zakładać. Będzie bardziej elastyczna i "rozciągliwa" przy zakładaniu. Tylko opona bedzie mokra od środka czy nie bedzie rdzewieć obręcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi