feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie zaczynaj jeździć na nie złożonym rowerze jak złożysz to się okaże czy masz dobrze wyregulowany Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez feru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) A czy zmiana biegu przedniego(1-3) działa dopiero po założeniu koła przedniego?(Bo sprawdzałem biegi i bieg tylny(1-8) można zmienić a bieg przedni(1-3) nie) Może tak być dlatego, że masz kierownicę w nienaturalnej pozycji, a w związku z tym linki mogą być niewłaściwie ułożone i naciągnięte lub zablokowane - najpierw poskładaj rower... Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez dziobolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Jak poprawnie powinna wyglądać kierownica kandsa i linki po złożeniu mniej wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 http://www.lazaro-bike.pl/Galeria/GetImage/308?originalSize=true amor biały, taki chciałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Jak poprawnie powinna wyglądać kierownica kandsa i linki po złożeniu mniej wiecej? Kilka postów wyżej masz fotkę, inna jest np. tutaj - http://www.forumrowerowe.org/topic/88051-rower-kands-energy-1300/?p=1330645 Poza tym, polecam w takich sprawach poradzić się wujka Google i poprosić go o obrazki Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez dziobolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 a jest szansa by użyć klucza płaskiego 17 zamiast 15?(15 nie posiadam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Szansa jest zawsze, nawet można się jakimiś podkładkami posiłkować, wszystko zależy jaki jest dostęp i w jakim miejscu... ale generalnie może niszczyć. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez dziobolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Oj to jak się wszyscy chwalą to ja nie będę gorszy Mój kand'sik ma przejechane ok.2500km od sierpnia 2012. Wymieniłem w nim : kierownice,mostek,obejmę ,linki, pancerze, chwyty, przedni hamulec,pedały i klocki. Nie mam na co narzekać chociaż niekiedy rowerek nie ma łatwo ze mną :)Oponki przejeździły prawkie 1,5 sezonu i troche są zmarnowane więc w przyszłym roku przerzucam się na continentale ^^ Tu macie foteczki http://zapodaj.net/b22be621ebfbf.jpg.html http://zapodaj.net/5da6f24511e62.jpg.html ps. w przyszłym tyg przyjdą spd Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez szewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 @szewka: masz trochę zbyt długie pancerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Nooo... i ten kabel do licznika tak "partacko" wygląda Żarcik, oczywiście... Ale jak byś dorwał białą rurkę termokurczliwą odpowiedniej średnicy, to... dużo lepiej by to wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Ale po co a rurka ?? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Wreszczie udało mi sie wszystko zrobić : ) Ale mam problemy 1)Kierownica po nierownej jeżdzie mimo dokrecania na "chama" luzuje sie i "lata" Po krotkim tekście zadecydowałem sobie -Siodło i kierownica do wymiany -Mimo poprawnego ustawienia biegow i wysiłku w pedałowanie - Wyprzedził mnie jakiś stary miejski złom podczas nierownej ale nie stromej jazdy(a nie rower) wiec coś do wymiany bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 To jest nie możliwe... ziomuś ja na tym rowerze wręcz przeciwnie, wyprzedzam lepsze rowery od mojego. Popracuj nad mięśniami Jest nie możliwym żeby latała. Pokaż zdjęcie jak go poskładałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Ale po co a rurka ?? ;d Trochę zabawy jest, bo treba zdemontować przewody/styki z podstawki licznika, ale... Rurka długości pancerza o średnicy takiej, aby dało się przez nią przeciągnąć przewód i pancerz i... tyle. Świetnie to wygląda przy czarnych pancerzach, bo kompletnie nie widać przewodu, i różnicy z innymi pancerzami. Tylko nie wiem, czy są takie w białym kolorze, no i czy ten czarny kabel jednak nie będzie przez nią deczko widoczny. ...wiec coś do wymiany bedzie... Kolarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Co od poskładania Troche krzywo ale mocno przymocowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzielu Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Wreszczie udało mi sie wszystko zrobić : ) Ale mam problemy 1)Kierownica po nierownej jeżdzie mimo dokrecania na "chama" luzuje sie i "lata" Po krotkim tekście zadecydowałem sobie -Siodło i kierownica do wymiany -Mimo poprawnego ustawienia biegow i wysiłku w pedałowanie - Wyprzedził mnie jakiś stary miejski złom podczas nierownej ale nie stromej jazdy(a nie rower) wiec coś do wymiany bedzie Najprędzej to operator do wymiany... Jak się kierownica luzuje to znaczy że najprawdopodobniej stery masz nie skręcone a wymienianie jej nic nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) co ty zrobiłeś z tymi linkami ? Dobra... Po 1sze: spróbuj ściągnąć chwyty(tam gdzie rece masz ) Odkręć klamkomanetki. Następnie je ściągnij i rozplątaj. Następnie popraw tą kierownice bo te wygięcia powinny iść w górę, następnie przykręć na środku ją tak jak ma być. Pamiętaj Linki powinny iść pod kierownicę !!! Jak już rozplączesz linki (jezeli masz inny rower mtb to zobacz jak powinny być ułożone przewody) Zakładasz klamkonametki, przykręcasz je, zakładasz chwyty i jedziesz na jazde próbną i zmieniasz cześto, bardzo cześto biegi żeby się linki w przewodach ułożyły a na koniec jedź najlepiej do jakiegos servisu żeby ci ponaciągali te linki. Ps. chwyty mogą ciężko schodzić. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez szewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Najlepiej odkręć kierownice i przekręć aż się ułożą linki prawidłowo. A najlepiej podjedz do jakiegoś serwisu to poskładają i sprawdza regulacje bo od tych wyginań to może już nie działać jak powinno. Jak chcesz dalej walczyć to pooglądaj na YouTube składanie roweru. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez feru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Zrobiłem to bez, mianowicie, poluzowałem każdą czesc kierownicy i mostka, ustawiłem to odp. i znowu dokreciłem na "chana", teraz jest dobrze Jeszcze ost. pytanie - Czy warto zwyszyć siodło od takiego poziomu jak wiekszość tu ma(z tego co na zdjeciach jest pokazywane). Jeszcze nie probowałem tak jechać ale nie wiem czy to coś da jeśli chodzi o jazde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Kierownice masz źle ustawioną, zły kąt. Jak patrzysz od przodu rofera to linki od manetki 1-8 idzie po lewej a reszta na prawo. O ustawieniu siodła poczytaj na google albo YT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Co do tego złego ustaw. - Szczegoly. Hamulce b.dobre, jazda b.dobra, podczas jazdy kierownica nie sprawia już problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 jeezel chcesz jezdzic duzo to lepiej dla twoich kolan jrsli bedzie wyzej to siodelko, ale wysokosc ustala sie odpowiednio do jezdzca zeby noga gdy jest na pedale nie byla calkiem wyprostowana tylko zeby byl kat jakies mniej wiecej 15% ps ta kierownice masz dalej zle ulozona , jesli pojedziesz do servisu to powiedz zeby ci ja uswilli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) ...Jeszcze ost. pytanie - Czy warto zwyszyć siodło od takiego poziomu jak wiekszość tu ma(z tego co na zdjeciach jest pokazywane)... Kolego, siodło i kierownicę ustawia się pod anatomię rowerzysty i styl jazdy, a nie "dla szpanu" tak jak na zdjęciach Proponuję lekturę - http://www.forumrowerowe.org/topic/28797-vademecum-postawa-na-rowerze/?p=1163100 Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez dziobolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 Kierownica z założenia konstrukcyjnego i przeznaczenia powinna być ustawiona zdeczko inaczej Ale skoro Ci dobrze tak.... Taka wysokość "taboretu" jak na zdjęciach to przy typowym sposobie eksploatacji takiego roweru prosta droga do dolegliwości mięśniowo-stawowych. Ustawienie ewentualnie dobre tylko do zjazdów ewentualnie spokojnego toczenia się po płaskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Na pokładzie M520 Shimano Stockowe tarcze dają radę. Ja pod moją wagę założyłem 180 z przodu. Z czasem doszły Avidy BB7. Jest naprawdę dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi