Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Staje dęba... A zrobiłem dopiero 50km więc się docierają. Piszczą jak szalone, ale coraz mniej. Chyba było warto :) Napiszę jak się już konkretnie dotrą.

PS. Tarcze zostawiłem Shimanowskie. 180 z przodu i 160 z tyłu.

Napisano

Rama 19". Mam 185 i jest idealna.

Hamulce fajne. Po 1200km (właśnie wczoraj) zmieniłem zaciski na Avidy BB7, ale nie dla tego, że było źle, ale po to, żeby było lepiej :)

hmm, dziwne, mam 180cm i rame 21 i tez jest idealna.. w sumie sam sprzedawca mi opowiadal, ze kands w tym roku ma zanizona rozmiarowke

Napisano

Wszystko zależy od ciebie i pozycji jaką chcesz mieć na rowerze. Ja przy moim wzroście 170 cm i dł. nogi 82 cm mam ramę 19" (dł. rury podsiodłowej 48 cm) myślę o wyjęciu podkładek spod mostka i kupno jakiegoś o mniejszym wzniosie :D

Napisano

Troche przedłużyła sie moja dostawa wiec mam pytanie - Waże ok. 100kg i mam 187 cm wzrostu, rower ma rame 21'. Lepiej nie wsiadać wogole na rower na razie czy raczej nie bedzie problemow z nim?

Napisano

Jak 99 to się nie przejmuj :)  ja miałem 94kg i przejechałem już 2000 i śmiga, dzisiaj musze sprawdzić stan klocków

Napisano (edytowane)

Bez obaw. Ważę podobnie, a i szatańskie jazdy mi się zdarzają :D:P


m0evt6.jpg

 
:) Zadowolony jestem :) Jutro dojdą jeszcze Shimanowskie SPD :)
Edytowane przez pawlaczyskis
Napisano (edytowane)

Klocki po 2000km, 3,4mm 3,1mm chyba dotrzymają do nowego sezonu.

post-162948-0-37270700-1376601261_thumb.jpg

Edytowane przez feru
Napisano

Dziś doszeł mi moj kands w rozmiarze 21'. Wie ktoś jak go poskładać? Ci co go mają wiedzą co jest odmontowane przy dostarczeniu roweru pewnie

 

Posiadam

 

-Jakiś tam specjalny klucz co znajdował sie w paczce z rowerem

-Pare zardzewiałych zwykłych kluczy

-Klucze imbusowe

-Srubokret krzyżakowy

-Kleszcze

-Klucz do szprych

Napisano (edytowane)

No nie wiem w jakim stanie przysłali Ci rower mam nadzieje ze nie cały w częściach ;) masz 5 punktów raczej bezproblemowe

1. przednie koło na zacisk, u mnie śruba była osobno

2. pedały  lewy prawy masz oznaczenia

3. kierownica, przykręcasz imbusem do mostka

4. sztyca i siodełko,   ja miałem sztyce w ramie, jak nie masz to reklamacja

5. Amor poluzuj od góry mostka i ustaw. czyli przekreć mostek

i możesz posprawdzać czy wszystko jest poskręcane i nie ma luzów.

 

Edytowane przez feru
Napisano (edytowane)

Może prościej powiedzieć, że kierownicę masz przekręconą,

a to "reguluje" się położeniem mostka na rurze sterowej wink.gif

 

Załóż koła, umocuj je, postaw rower na kołach, weź przednie koło między nogi,

i spróbuj przekręcić kierownicę do właściwej pozycji.

 

Jak pójdzie, to ustaw poprawnie i podociągaj śruby mocujące mostek.

 

Jak nie pójdzie, to musisz je najpierw lekko popuścić.

Edytowane przez dziobolek
Napisano (edytowane)

:) mostek przekręć bo masz do góry nogami, chyba nie masz szpilki śruby w kole, powinna być osobno

 

i tak jak kolega tez pisał zacznij od koła, zostaw poluzowany mostek i skręć kierownice tak żeby linki były poprawnie zobacz sobie jakieś zdjecie

Edytowane przez feru
Napisano (edytowane)

Heh, z tego co widzę, to musisz odkręcić mostek na rurze sterowej (widelca),

zdjąć go razem z kierownicą i poprawnie założyć.

 

Załóż koło i postaw rower na kołach - powinno być łatwiej robić całą resztę wink.gif

 

Potem odkręć kapsel, popuść dwie śruby mocujące mostek, zdejmij i załóż tak, jak być powinno,

następnie poprzykręcaj wszystko lekko, tak aby dało się jeszcze manewrować w razie potrzeby poprawki.

 

Poustawiaj tak jak ma być i podokręcaj.

 

Najpierw kapsel - z wyczuciem, nie na siłę i nie do oporu.

 

A następnie dwie śruby mocujące.

Edytowane przez dziobolek
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...