pawlaczyskis Napisano 13 Sierpnia 2013 Napisano 13 Sierpnia 2013 Rama 19". Mam 185 i jest idealna. Hamulce fajne. Po 1200km (właśnie wczoraj) zmieniłem zaciski na Avidy BB7, ale nie dla tego, że było źle, ale po to, żeby było lepiej
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Sierpnia 2013 Napisano 13 Sierpnia 2013 i jest duzo lepiej / wiele sie slyszy-czyta o bb7...
pawlaczyskis Napisano 13 Sierpnia 2013 Napisano 13 Sierpnia 2013 Staje dęba... A zrobiłem dopiero 50km więc się docierają. Piszczą jak szalone, ale coraz mniej. Chyba było warto Napiszę jak się już konkretnie dotrą.PS. Tarcze zostawiłem Shimanowskie. 180 z przodu i 160 z tyłu.
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Sierpnia 2013 Napisano 13 Sierpnia 2013 no wlasnie, te piski tarczowek... masz na nie jakis sposób ?
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Sierpnia 2013 Napisano 13 Sierpnia 2013 ja traktuje je jako zamiennik dzwonka.
soq Napisano 14 Sierpnia 2013 Napisano 14 Sierpnia 2013 Rama 19". Mam 185 i jest idealna. Hamulce fajne. Po 1200km (właśnie wczoraj) zmieniłem zaciski na Avidy BB7, ale nie dla tego, że było źle, ale po to, żeby było lepiej hmm, dziwne, mam 180cm i rame 21 i tez jest idealna.. w sumie sam sprzedawca mi opowiadal, ze kands w tym roku ma zanizona rozmiarowke
benek196 Napisano 14 Sierpnia 2013 Napisano 14 Sierpnia 2013 Wszystko zależy od ciebie i pozycji jaką chcesz mieć na rowerze. Ja przy moim wzroście 170 cm i dł. nogi 82 cm mam ramę 19" (dł. rury podsiodłowej 48 cm) myślę o wyjęciu podkładek spod mostka i kupno jakiegoś o mniejszym wzniosie
Narodowiec1920 Napisano 15 Sierpnia 2013 Napisano 15 Sierpnia 2013 Troche przedłużyła sie moja dostawa wiec mam pytanie - Waże ok. 100kg i mam 187 cm wzrostu, rower ma rame 21'. Lepiej nie wsiadać wogole na rower na razie czy raczej nie bedzie problemow z nim?
feru Napisano 15 Sierpnia 2013 Napisano 15 Sierpnia 2013 Jak 99 to się nie przejmuj ja miałem 94kg i przejechałem już 2000 i śmiga, dzisiaj musze sprawdzić stan klocków
Narodowiec1920 Napisano 15 Sierpnia 2013 Napisano 15 Sierpnia 2013 około 100 - dokładniej 102 ale wieksza roznica to nie jest
pawlaczyskis Napisano 15 Sierpnia 2013 Napisano 15 Sierpnia 2013 (edytowane) Bez obaw. Ważę podobnie, a i szatańskie jazdy mi się zdarzają Zadowolony jestem Jutro dojdą jeszcze Shimanowskie SPD Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez pawlaczyskis
feru Napisano 15 Sierpnia 2013 Napisano 15 Sierpnia 2013 (edytowane) Klocki po 2000km, 3,4mm 3,1mm chyba dotrzymają do nowego sezonu. Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez feru
walus24 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 Piękna maszyna. Interesują mnie te tarcze. Czy podstawowy zestaw w Kendsie dawał radę? Czy na stromych zjazdach dadzą radę?
benek196 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 ja miałem tektro novela. dawały radę ale szału nie było teraz siedzą Strokery i działają podobnie jak kotwica
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 Dziś doszeł mi moj kands w rozmiarze 21'. Wie ktoś jak go poskładać? Ci co go mają wiedzą co jest odmontowane przy dostarczeniu roweru pewnie Posiadam -Jakiś tam specjalny klucz co znajdował sie w paczce z rowerem -Pare zardzewiałych zwykłych kluczy -Klucze imbusowe -Srubokret krzyżakowy -Kleszcze -Klucz do szprych
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 Dzieki za profesjonalną instrukcje... Mam problem z siodłem - Otoż w pudle nie moge znależć sztycy do niego...
feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) No nie wiem w jakim stanie przysłali Ci rower mam nadzieje ze nie cały w częściach masz 5 punktów raczej bezproblemowe 1. przednie koło na zacisk, u mnie śruba była osobno 2. pedały lewy prawy masz oznaczenia 3. kierownica, przykręcasz imbusem do mostka 4. sztyca i siodełko, ja miałem sztyce w ramie, jak nie masz to reklamacja 5. Amor poluzuj od góry mostka i ustaw. czyli przekreć mostek i możesz posprawdzać czy wszystko jest poskręcane i nie ma luzów. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez feru
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 A co z amortyzatorem ktory jest skrecony na bok? Jak go wyprostować?
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Może prościej powiedzieć, że kierownicę masz przekręconą, a to "reguluje" się położeniem mostka na rurze sterowej Załóż koła, umocuj je, postaw rower na kołach, weź przednie koło między nogi, i spróbuj przekręcić kierownicę do właściwej pozycji. Jak pójdzie, to ustaw poprawnie i podociągaj śruby mocujące mostek. Jak nie pójdzie, to musisz je najpierw lekko popuścić. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez dziobolek
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 Tak to u mnie wygląda. Stosować sie do instrukcji czy coś nie tak?
feru Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) mostek przekręć bo masz do góry nogami, chyba nie masz szpilki śruby w kole, powinna być osobno i tak jak kolega tez pisał zacznij od koła, zostaw poluzowany mostek i skręć kierownice tak żeby linki były poprawnie zobacz sobie jakieś zdjecie Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez feru
dziobolek Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Heh, z tego co widzę, to musisz odkręcić mostek na rurze sterowej (widelca), zdjąć go razem z kierownicą i poprawnie założyć. Załóż koło i postaw rower na kołach - powinno być łatwiej robić całą resztę Potem odkręć kapsel, popuść dwie śruby mocujące mostek, zdejmij i załóż tak, jak być powinno, następnie poprzykręcaj wszystko lekko, tak aby dało się jeszcze manewrować w razie potrzeby poprawki. Poustawiaj tak jak ma być i podokręcaj. Najpierw kapsel - z wyczuciem, nie na siłę i nie do oporu. A następnie dwie śruby mocujące. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez dziobolek
Narodowiec1920 Napisano 16 Sierpnia 2013 Napisano 16 Sierpnia 2013 A czy zmiana biegu przedniego(1-3) działa dopiero po założeniu koła przedniego?(Bo sprawdzałem biegi i bieg tylny(1-8) można zmienić a bieg przedni(1-3) nie)
Rekomendowane odpowiedzi