feru Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Sprawdź pedały dokręć przesmaruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toczi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 A ja z każdym kolejnym odwiedzeniem forum miałem coraz większy mętlik w głowie, który pogłębiali dodatkowo sprzedawcy oferując rożne inne "lepsze" rowery, więc podjąłem decyzję i kupiłem tego kandsa, wersje z tarczówkami. Co prawda ponoć nie opłaca się wymieniać na hydraulike (tak twierdził sprzedawca), ale myślę że z biegiem czasu i napływem gotówki wymienię amortyzator i te hample. Póki co jestem z niego zadowolony (przejechałem nim dziś koło 35km), wszystko chodzi płynnie i daje dużo przyjemności z jazdy. Nie mam co prawda porównania, bo mój poprzedni rower otrzymałem na komunię i miał jakieś 15 lat (z perspektywy czasu dobrze że kupiono go na wyrost, na początku wsiadałem na niego z ławki lub płotka), więc cieszy mnie nawet fakt że nie trzeba pedałować z lekkiej górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SquashPL Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 W jakie smary się zaopatrzyć do roweru ? Coś polecacie do niezbędnika Ja używam coś takiego:http://allegro.pl/shimano-smar-zmniejszajacy-tarcie-125m-xtrabike-i3117012919.html Miałem wcześniej Kandsa 1300 i też miałem problem ze stukami w suporcie, a mianowicie takie "tykanie" w czasie jazdy które niosło się po ramie strasznie Rozkręciłem suport nałożyłem smaru, skręciłem i wszystko ucichło. Twarde siodełko, czuje 4 litery po zimowym zastoju Do zmiany na bank rączki przy kierownicy,Potwierdzam, pierwsze rzeczy jakie wymieniłem to właśnie siedzenie i chwyty, "oryginalne" to jak przyrządy do tortur Siodełko miałem takie;http://allegro.pl/nowe-siodelko-accent-derry-meskie-rzeszow-i3240374483.html Jestem dosyć niewtajemniczony, dopiero "wsiąkam" w środowisko rowerowe, tak więc może mi ktoś napisać co to jest w rowerze "suport"? Sorry za zapewne totalnie laickie pytanie. Nie wysłano z iPhone'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radex84 Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 to ta część gdzie zamontowana jest korba wraz z pedałami. na przyszłość polecam google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CokupicCC Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Witam; Co wybrać - warto dopłacać 50zł do widelca z blokadą? Ewentualnie czy jest róznica jakać między piastami Shimano a Yoy-Tech? Wymieniłem tylko różnice jakie są; KANDS ENERGY 1300 VB 1149zł http://allegro.pl/kands-energy-1300-vb-wysoka-polka-full-alivio-2013-i3154237202.html -SR SUNTOUR XCM SF-13 regulowany - 100 mm skoku -Piasty-SHIMANO kasetowe na łożyskach uszczelniane, montowane na szybko-zamykacze LAZARO EVOLUTION V3 1099zł http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-m-i3132946922.html -SR SUNTOUR XCM SF-13 regulowany z możliwością blokady – skok 100mm -Piasty- JOY-TECH kasetowe na łożyskach uszczelniane, montowane na szybko-zamykacze Mógłby ktoś powiedzieć/napisać jak duża jest różnica pomiędzy tymi piastami ? I na korzyść której czy może obie są jednakowej jakości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SquashPL Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Pojezdzilem jeszcze trochę i wydaje mi się ze winą tego irytujacego stukania jest łańcuch. Uaktywnia się ono podczas pedalowania, a najbardziej na 2 najcięższych biegach. Spróbuję go nasmarować może to coś da. Oby. Nie wysłano z iPhone'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SquashPL Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 O dokładnie mam takie coś : Tego "szmeru" się już pozbyłem łańcuch ocierał o zębatkę, teraz już jest lepiej ale to stukanie mam nadal. Ktoś pomoże w diagnozie? Coś tam w komentarzach piszą że coś nasmarować trzeba ale co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soq Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 O dokładnie mam takie coś : Tego "szmeru" się już pozbyłem łańcuch ocierał o zębatkę, teraz już jest lepiej ale to stukanie mam nadal. Ktoś pomoże w diagnozie? Coś tam w komentarzach piszą że coś nasmarować trzeba ale co? kolego, wielokrotnie juz bylo tlumaczone, ze winowajca jest suport i problem znika po jego rozebraniu, wyczyszczeniu, przesmarowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Witam. Z racji tego, że przed zakupem szukałem takiego wątku i najbardziej brakowało mi opinii po kilkuset km i fotek, więc zobowiązany siadam do pisania Rower ma przejechane 1k km. Na start zmienić MUSIAŁEM pedały, które rozsypały się po pierwszych 50km. Założyłem maszynowe Prodigy i jak na razie jest za######iście. Drugim wymienionym elementem jest sztyca siodła. Znajomy grubo ponad 100kg jak siadł to wygiął oryginalną Zooma. Z czystego chciejstwa obułem koła w Continentale RaceKing 2.2 i dętki tego samego producenta. Jest sporo lepiej niż w oryginale, ale czego można się było spodziewać po oponach lateksowych... chociaż 500km zrobiły i nie było tragedii w sumie Rower jeździ codziennie. Zarówno w terenie jak i po mieście. Mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony. Nie sprawia większych problemów. Regularnie smarowany i czyszczony daje dużo frajdy z bezproblemowej I CICHEJ jazdy.Mnóstwo plusów - cena, osprzęt, bezawaryjność itp itd. Co na minus? Co bym zmienił? Tarcza z przodu przy mojej wadze (95km) jest zdecydowanie za mała. 180 to minimum. Chwyty kierownicy piją jak szalone. Musze je zmienić. Przy okazji dołożę rogi, bo męczy mnie jedna pozycja przy trasach 30+.Będę kombinował chyba z obniżeniem kierownicy Iii... Chyba tyle Polecam, bo to dobrze wydana kasa jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soq Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Witam. Z racji tego, że przed zakupem szukałem takiego wątku i najbardziej brakowało mi opinii po kilkuset km i fotek, więc zobowiązany siadam do pisania Rower ma przejechane 1k km. Na start zmienić MUSIAŁEM pedały, które rozsypały się po pierwszych 50km. Założyłem maszynowe Prodigy i jak na razie jest za######iście. Drugim wymienionym elementem jest sztyca siodła. Znajomy grubo ponad 100kg jak siadł to wygiął oryginalną Zooma. Z czystego chciejstwa obułem koła w Continentale RaceKing 2.2 i dętki tego samego producenta. Jest sporo lepiej niż w oryginale, ale czego można się było spodziewać po oponach lateksowych... chociaż 500km zrobiły i nie było tragedii w sumie Rower jeździ codziennie. Zarówno w terenie jak i po mieście. Mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony. Nie sprawia większych problemów. Regularnie smarowany i czyszczony daje dużo frajdy z bezproblemowej I CICHEJ jazdy. Mnóstwo plusów - cena, osprzęt, bezawaryjność itp itd. Co na minus? Co bym zmienił? Tarcza z przodu przy mojej wadze (95km) jest zdecydowanie za mała. 180 to minimum. Chwyty kierownicy piją jak szalone. Musze je zmienić. Przy okazji dołożę rogi, bo męczy mnie jedna pozycja przy trasach 30+. Będę kombinował chyba z obniżeniem kierownicy Iii... Chyba tyle Polecam, bo to dobrze wydana kasa jest! gratuluje pomyslu z tymi czerwonymi pedałami, fajnie to wyglada:) i podobnie jak Ty musze zmienic chwyty, fatalne są te z oryginalu, ale na razie czekam na dostawe szerokich do pobliskiego rowerowego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CokupicCC Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 To są pedały Prodigy? możesz podać mi rozmiar szerokości? bo ja kupiłem jakieś maszynówki w sklepie ale to chyba dla dzieci kupiłem te pedały, stopa mi się strasznie męczyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Na znanym portalu aukcyjnym wpisz Prodigy i w cenie 69zł są właśnie takie jak moje. Wg mnie przy tej cenie jakość jest bezkompromisowa. Parę razy ostro! zaczepiłem o korzeń czy gałęzie i jak na razie bez żadnych problemów technicznych. Przejechane 950km też nie zrobiło na nich większego znaczenia, no może poza wytartym lakierem na krawędziach. Wymiary to kolejno: ok 10cm długości, 10cm szerokości i 2,5cm grubości. Fajne są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CokupicCC Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Też właśnie planuję je zamówić, tylko szkoda, ze nie ma koloru białego ;[ Z pinami nie ma problemu żeby je wymienić/dokupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Standardowe, więc looz. Trzymają jak głupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Witam. W lutym kupiłem ten rower, rocznik chyba 2011 (sądzę tak patrząc na malowania). Rower sprawuje się świetnie, aktualnie mam nakręcone 750km (+poprzedni właściciel lecz wyglądał jakby więcej stał niż jeździł) i nic nie puka, stuka czy trzeszczy. Mam zamiar wymienić kilka części: sztyca (ugina się jarzmo siodełka, przez co siodełko 'lata' przód-tył), korba (sr xr jest strasznie miękka), siodełko (niewygodne na dłuższe trasy). Oprócz tego kupiłem też chwyty (stare były zniszczone) i hamulce hydrauliczne które czekają na montaż. I właśnie odnośnie tych ostatnich mam pytanie do użytkowników hydrauliki w tym rowerze. Jak wy zamontowaliście przewód do tylnego hamulca? Szczególnie chodzi mi o odcinek pod górną rurą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Zmieniona kierownica na szerszą i dużo lżejszą, dołożone lekkie rogi, zmieniony mostek i ustawiony na minus [dzięki qball]. Całość z przodu maksymalnie obniżona No i na fotce Continentale RaceKing Kilometry lecą PS. Idzie tarcza na przód 180tka Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez pawlaczyskis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 ladna bestia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Prawie jak mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlaczyskis Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Idą Avidy BB7 i chwyty zmienilem na Boplight'a Jest duuuużo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Ja na przyszły sezon zmieniam w swoim napęd na deore 3x9 i z v-ek na hydrauliki przerzucam się To mały spis części jakie wymienię : Kaseta : deore s9 Koła Shimano WH-MT55 przerzutka tył : Deore RD-M593 -----||------- przód : deore slx FD-M675 manetki: Deore SL-M590 hamulce hyd. : shimano alivio 445 tarcze: deore 180" Jak myślicie bedzię dobrze się spisywał na takim osprzęcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feru Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Przerzutki nie są czasami 10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 180'' czyli 180 cali ? S P O R E tarcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek196 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 jak ty chcesz to na koło zmieścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 no znaczy się wiecie o co mi chodziło ^^ A pro po przerzutki na stronie virtualbike jest w opisie napisane że s9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmot Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 (edytowane) Zmieniona kierownica na szerszą i dużo lżejszą, dołożone lekkie rogi, zmieniony mostek i ustawiony na minus [dzięki qball]. Całość z przodu maksymalnie obniżona No i na fotce Continentale RaceKing Kilometry lecą PS. Idzie tarcza na przód 180tka Witam, mam dwa pytanka: 1) jaki jest rozmiar ramy tej maszynki ??? 2) jak sprawują sie hamulce ??? Edytowane 12 Sierpnia 2013 przez gizmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi