foto29 Napisano 18 Kwietnia 2011 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam obecnie mam opony o szerokości 2.1 na błoto. Zastanawiam się nad takimi oponami:. Kenda Khan Kenda Karma - ta pewnie najlepsza ale szukam czegoś w cenie 70zł za komplet.
PKDeath Napisano 18 Kwietnia 2011 Napisano 18 Kwietnia 2011 Khan serdecznie nie polecam. Niezadowalające opory - po prostu duże jak na taką oponę. Do tego chińczyki słabo się starają - po 200 km jedna opona mi się przedziurawiła na bocznej ściance tak, że nawet nie ma jak jej naprawić. Beznadziejnie wydana kasa. Co jeszcze mi się bardzo rzuciło w oczy: opony są zrobione z jakiejś miękkiej gumy. Bieżnik bardzo szybko się ścierał na asfalcie... Opona najlepiej się sprawdzała na bardzo ubitych ścieżkach ziemnych.
Mod Team Franio Napisano 19 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 19 Kwietnia 2011 A w jakim terenie jeździsz?
foto29 Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Napisano 20 Kwietnia 2011 No wybieram między semi-slick a slick od pewnego czasu zacząłem robić sobie wycieczki 2 razy w tygodniu po 50km pełen asfalt. Rzadko teraz mi się zdarza jeździć po lesie. Ale przecież opony można zawsze wymienić.
PKDeath Napisano 20 Kwietnia 2011 Napisano 20 Kwietnia 2011 Dużo osób chwali Karmy. Nie są drogie, więc niewiele stracisz jak się rozczarujesz. Dużo było takich wątków na forum - poszukaj. Khan odradzam.
foto29 Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Napisano 20 Kwietnia 2011 a co sądzicie o Kenda Kwest bo czytałem o nich.
Mod Team Franio Napisano 21 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 21 Kwietnia 2011 Dużo osób chwali Karmy. Nie są drogie, więc niewiele stracisz jak się rozczarujesz. Dużo było takich wątków na forum - poszukaj. Khan odradzam. Tak, tylko że Karmy, to opony w teren, a autor tematu szuka opon slick/semi-slick do jazdy głównie po asfalcie. foto29, zajrzyj tutaj.
foto29 Napisano 26 Kwietnia 2011 Autor Napisano 26 Kwietnia 2011 przeczytałem to co kolega podał i będę zainteresowany Kenda Khan. Tylko mam dylemat jaką szerokość opon wybrać 26x1.50 26x1.25 Aha i będę musiał wymieniać dętki? Jeszcze jedno pytanie długo może zająć wymiana opon w sensie: Chce pojeździć po asfalcie zakładam slicki, przychodzi moment, że jadę z kumplami w las to zmieniam opony, raz jedne raz drugie. Takie coś można oczywiście?
senjiro Napisano 26 Kwietnia 2011 Napisano 26 Kwietnia 2011 Dętki raczej będziesz musiał wymienić bo do tak wąskich opon są specjalne. Co do wymiany całego zestawu to jeśli masz w domu pompkę stacjonarną to po kilku zmianach myślę że będziesz mieścił się w 10min.
ugupu Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 A może Schwalbe Big Apple? http://www.schwalbe.de/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Produktgruppe=37&ID_Produkt=140. W miarę duże więc i odrobinę komfortu zapewnią.
stefan2810 Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 Jak chcesz taniego i dobrego slicka to polecam kende kwest - http://allegro.pl/opona-kenda-26-x-1-25-k-193-kwest-slick-opony-k193-i1572426920.html Współczynnik ceny do jakości bardzo dobry. I jak wybierasz pomiędzy rozmiarem 1,5 a 1,25 to bez wahania bierz 1,25. Ciut mniejsze opory, a o to własnie chodzi żeby latać na asfalcie jak przecinak. Po za tym ideą kupna slicka powinno być kupno jak najwęższej opony tylko na asfalt. http://www.forumrowerowe.org/topic/18680-opona-kenda-kwest/
foto29 Napisano 27 Kwietnia 2011 Autor Napisano 27 Kwietnia 2011 Ostatnie pytanie może głupie ale podobno nie ma głupich pytań lecz są głupie odpowiedzi. Aktualnie na moich oponkach na trasie 25km wyciągam średnią prędkość 25km/h z lekkim zmęczeniem. Czy zakładają te opony w ogóle odczuje różnicę? czy będę śmigał 26km/h?
descanting Napisano 28 Kwietnia 2011 Napisano 28 Kwietnia 2011 kenda karma k917-2 (kevlar). kapitalna opona, leciutka i plastyczna jak cieńkie płótno, odporna na przebicia a toczy się jak slick. przy tym ok. 480 gramów. moja ma już 3000 km i środkowe klocki mają wciąż około 1,5 mm mimo żę początkowo szybko znikały. dokupiłem wczoraj geax aka 2.2 niby coś podobnego ale i tak czuję że karma jest w innej lidze. polecam karmy! co do prędkości ... na twardej kendzie napędowej jestem w stanie po sfazowanej kostce jechać dłuższy czas 29-33 km/h. na szutrze, żwirze o oczywiście mniej ale z treningów tlenowych wiem dobrze ze wystarczy niefrasobliwe nałożenie jakiegoś ciężkawego 2.3 by tym samym nakładem siły rower jechał już tylko 27-28. od opon i ciśnienia w tym względzie zależy 80 %. no i od wiatru w ryj też, czasem nawet 90%
stefan2810 Napisano 28 Kwietnia 2011 Napisano 28 Kwietnia 2011 Karma sie nada gdy będziesz jeździł po szutrze,polnych ścieżkach i asfalcie. Jak tylko na asfalt to bierz slicka.
descanting Napisano 28 Kwietnia 2011 Napisano 28 Kwietnia 2011 Karma sie nada gdy będziesz jeździł po szutrze,polnych ścieżkach i asfalcie. Jak tylko na asfalt to bierz slicka. bzdura wg mnie. W błocie, piachu - rzeczywiście kiepsko ale drogi polne, żwiry, parki itp - idealnie zwłaszcza gdy całkiem świeży bieżnik
stefan2810 Napisano 29 Kwietnia 2011 Napisano 29 Kwietnia 2011 To samo napisałem. Karme może kupić jak będzie jeździł po szutrach i asfalcie. Jeżeli będzie jeździł tylko i wyłącznie po asfalcie to Slick.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.