Skocz do zawartości

[Merida Road 880] Coś więcej o rowerze.

swiesiul

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie. Przymierzam się do kupna pierwszej szosówki już od dawna. Kupiłem już dwa razy używany rower na allegro i baardzo tego żałuję:) Postanowiłem, że kupie coś nowego, więc znalazłem tę Meride. Sporo szukałem o niej w necie, ale żadnych konkretów co do niej nie znalazłem. Zależy mi na opinii ludzi, którzy mają ten rowerek, lub po prostu znają się na tym. W necie można ją wychaczyć za 1700 zł. Mimo, że nie powala jakoś osprzętem to podoba mi się. Za bardzo nie znam się na rowerach. Najwyżej tyle ile wyczytam w necie. Więc czy jako pierwszy rower do amatorskiej jazdy warto ją kupić? Pozdrawiam :)

Napisano

Ja bym nie brał nawet jak dla amatora, chyba lepiej dołożyć te parę złotych więcej i kupić coś porządniejszego i na pewno nie na Sorze :)

Napisano

Sora rulez! 5KKm spokojnie. Kto pisze że sora do dupy ten nigdy na niej niejezdził, Jest słabsza od wyższych grup ale i tak jest ok.

Na nowy 1.7 to mało

Napisano

Wiem, że mało jak na szosę tym bardziej na nową, no ale co zrobić. Mogę najwyżej kupić kupon lotto i liczyć na cud :D Idą wakacje, jakaś dorywcza praca i pewnie kupie osprzęt tiagra albo 105, póki co zadowolę się sorą. Więc wbrew opinii ludzi sora nie jest taka zła?

Napisano

na forum szosowe ktoś zrobił taki myk że kupił rower na allegro (jakaś gówniana rama i strasznie wielka (64cm)) który miał kompletną campe z niższej półki( koszt całego rowery 1400 chyba). Do tego inna rama (np świetny accent Via Montana albo coś innego wg gustu i zasobności portfela), sztyca i stery.

Wyszło mu 2300 - 2500 niepamiętam, ale skoro mówisz że się nieznasz

Napisano

Myślę, że tańszym i lepszym rowerem będzie 2Danger model Squadra race. Kosztuje 1400 zł i jest na osprzęcie Campagnolo.. Ma korbę trzyrzędową ale to nie powinno przeszkadzać dla amatora, znam osobę która posiada taki rower i jest bardzo zadowolona :)

Napisano

Cześć.