Skocz do zawartości

[koszulka+bluza+spodenki] do max 350zł

Bilun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nadszedł czas, aby kupić sobie koszulkę kolarską (tylko teraz jaka krótki rękaw czy długi) i do tego spodnie (krótkie, czy 3/4, czy długie). Kwoty 250zł przekroczyć nie można. Wiem, że 250zł na to to mało. Nie wiem teraz jakie kupić te ciuchy. Chcę żeby były jak najbardziej optymalne. Gdyż jeżdżę cały rok. Te cichy miałby by starczyć mniej wiecej od kwietnia do jesieni. Więc teraz nie wiem czy koszulka krótka czy długa i czy spodnie krótkie 3/4 czy długie. Oczywiście te ciuchy muszą być termoaktywne czyli dobrze odprowadzać pot (Coolmax?). Spodnie na szelkach czy bez. Z pampersem,z wkłądką? Zależy mi na dobrej jakości. Jakieś dobre firmy? Co powiecie na tą firmę? KLIK!. Proszę o pomoc w wyborze! Jestem zielony w tych sprawach

Odzież z BCM Nowatex jak najbardziej polecam. Sam mam bluzę, koszulkę i krótkie spodenki i jestem wręcz zachwycony. :) Jeśli jesteś z okolic Poznania, to przejedź się do Puszczykowa. Są tam całoroczne promocje, których nie ma na stronie. Są to takiej samej jakości ubrania, tylko z zeszłorocznymi kolorami, wzorami. Z tej promocji kupiłem te wszystkie rzeczy:

Bluza - 65zł

Koszulka - 50zł

Krótkie spodenki na szelkach - 55zł.

Tak więc ceny jak na taką dobrą jakość są niskie. :)

Nie napisałeś najważniejszego - czy mają to być rzeczy dopasowane czy też luźne?

Budżetu nie masz wielkiego, ale też nie jest mały - moim zdaniem bardziej powinieneś skupić się na spodenkach, niż na koszulce.

Różnica między zwykłymi, a dobrymi spodenkami jest naprawdę duża, natomiast w koszulkach już ją nieco ciężej odczuć... w sumie też jest wyraźna, lecz ze zwykłej koszulki wykonanej z syntetycznego materiału możesz być zadowolony, a z tanich spodenek niekoniecznie.