Skocz do zawartości

[Grand Prix MTB Euroregion Silesia] 2011 Orlova


wiki163

Grand Prix MTB Euroregion Silesia 2011 Orlova  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy wystartujesz w Orlovej



Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie w moim temacie na forum .

 

Wszystkich zainteresowanych Grand Prix MTB Euroregion Silesia 2011 Orlova.

Proszę o podzielenie się swojom wiedzą na temat tego wyścigu lub zadawanie pytań na które chętnie odpowiem.

 

Informacje na temat tego wyścigu znajdziecie również tu Grand Prix MTB Euroregion Silesia 2011

 

Witam dołączam kilka ogólnych informacji na temat tego wyścigu:

 

GRAND PRIX MTB EUROREGIONU SILESIA 2011

Zawody sportowe w kolarstwie górskim

REGULAMIN

Cel imprezy:

- popularyzacja kolarstwa górskiego po obu stronach granicy,

- wzajemna integracja miłośników kolarstwa górskiego,

- propagowanie zdrowego i aktywnego stylu życia,

- propozycja przyjemnego i zdrowego sposobu spędzania czasu wolnego,

- promocja atrakcyjnych rekreacyjnie terenów przygranicznych,

- wyłonienie najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach wiekowych w klasyfikacji generalnej zawodów.

 

Czas i miejsce imprezy:

L.P DATA MIEJSCE

1 03.04.2011 – Wodzisław Śląski OW „Balaton” Wodzisław Śląski

2 17.04.2011 – Orlowa (Rep. Czeska) Park miejski w Orlowej Republika Czeska

3 01.05.2011 – Bogumin (Rep. Czeska) Areal Bućsit Glinoć Rep. Czeska

4 12.06.2011 – Wodzisław Śląski OW „Balaton” Wodzisław Śląski

5 18.06.2011 – Hawirzov (Rep. Czeska) Chorni Sucha Górna - areal Frantiszek

6 17.07.2011 – Karvina (Rep. Czeska) Karvina Republika Czeska

7 03.09.2011 – FINAŁ Rydułtowy Park za USC

 

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zawodów oraz miejsca ich rozgrywania, powiadamiając w formie ustnej, telefonicznej, za pomocą plakatów, drogą mailową, na specjalnej stronie internetowej oraz innej możliwej formie wszystkich zainteresowanych udziałem w zawodach.

 

Kategorie:

W zawodach mogą brać udział wszystkie osoby, które ukończyły 7 rok życia.

 

Kategorie wiekowe wg tabeli (dla mężczyzn):

 

L.P. KATEGORIA I WIEK ROCZNIKI

1 młodszy żak ( 7-9 lat) 2002 – 2004

2 żak ( 10-12 lat) 1999 – 2001

3 młodzik (13-14 lat) 1997 – 1998

4 junior młodszy (15-16 lat) 1995 – 1996

5 junior ( 17-18 lat) 1993 – 1994

6 elita ( od 19 lat ) 1992 - 1980

7 masters A ( 30 – 49 lat ) 1981–1962

8 masters B ( powyżej 50 lat) 1961 i starsi

 

Kategorie wiekowe w tabeli (dla kobiet):

L.P. KATEGORIA I WIEK ROCZNIKI

1 młodszy żak ( 7- 9 lat ) 2002 – 2004

2 żak ( 10 -12lat ) 1999 – 2001

3 młodziczka i juniorka młodsza ( 13 -16lat ) 1995 – 1998

4 juniorka i elita ( od 17 ) 1994 –

 

 

W wyścigach mogą brać udział zawodnicy z licencją wydaną przez władze kolarskie oraz zawodnicy bez licencji. Wszyscy zawodnicy ścigają się razem, organizator nie przewiduje osobnych klasyfikacji i nagród dla zawodników z licencją i bez licencji. Organizator nie przewiduje osobnych klasyfikacji i nagród dla młodziczek i juniorek młodszych oraz dla juniorek i elity kobiet.

Zawodnicy nie licencjonowani urodzeni w roku 1981 lub wcześniejszym mają prawo do wyboru kategorii elita lub masters. Zawodnicy licencjonowani zobowiązani są do startu w kategorii zgodnej z tą umieszczoną na licencji.

Dla zawodników licencjonowanych, na podstawie klasyfikacji końcowych wyścigów rozgrywanych w Polsce, zostaną stworzone klasyfikacje z pominięciem zawodników nie licencjonowanych. Klasyfikacje te będą podstawą do naliczenia punktów do klasyfikacji indywidualnej Ś Z Kol.

Uczestnicy startują w w/w kategoriach wiekowych do końca trwania cyklu zawodów. Warunkiem rozegrania zawodów w poszczególnych kategoriach jest udział co najmniej trzech zawodników w danej kategorii wiekowej. W sytuacji braku żądanej liczby uczestników w kategoriach wiekowych młodszy żak, żak, młodzik, junior młodszy, junior, młodziczka i juniorka młodsza zawodnik może startować w kategorii starszej. Punktacja zawodników odbywa się wtedy zgodnie z zajmowanymi miejscami w tej kategorii. Jeśli liczba zawodników w kategorii masters A jest mniejsza od trzech mogą oni startować razem z kategorią elita i są klasyfikowani wg zajmowanych miejsc. Jeśli liczba zawodników w kategorii masters B jest mniejsza niż trzech mogą oni startować razem z kategorią masters A i są klasyfikowani wg zajmowanych miejsc.

 

Zgłoszenia:

Imienne zgłoszenia przyjmowane będą telefonicznie pod numerami telefonów podanymi na końcu regulaminu lub w biurze zawodów. Zapisy rozpoczną się o godz. 9,00, a zakończą ½ godziny przed rozpoczęciem pierwszego startu czyli o godz. 10,30.

Pełnoletni uczestnik bierze udział w zawodach na własną odpowiedzialność, natomiast osoby poniżej 18 roku życia w dniu przystępowania do startu w zawodach powinny posiadać ze sobą pisemną zgodę rodziców na udział w imprezie pod nazwą: „Grand Prix MTB „Euroregionu Silesia 2011” (nie dotyczy zawodników licencjonowanych)

Uczestnicy zawodów uiszczają opłatę startową w wysokości:

 5,00 PLN (50 KC) - w kat. młodszy żak, żak, młodzik,

 10,00 PLN (100 KC) – junior młodszy i junior

 15,00 PLN (150 KC) – elita, masters A, masters B.

Opłata startowa przeznaczona zostanie na koszty organizacji zawodów. Zwolnieni z opłaty startowej są zawodnicy reprezentujący organizatora poszczególnych edycji zawodów.

Zawodnik startujący po raz pierwszy otrzymuje numer startowy, który ważny jest do końca całego cyklu zawodów rozgrywanych na terenie Polski. W Republice Czeskiej obowiązują numery startowe przygotowane przez organizatorów czeskich.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia numeru startowego zawodnik uiszcza opłatę 10,00 PLN za nowy numer.

 

 

Punktacja i nagrody:

Po zakończeniu każdej edycji zawodów odbędzie się dekoracja zwycięzców w poszczególnych kategoriach wiekowych (dyplom + upominek) oraz przydział punktów za kolejno zajmowane miejsca zgodnie z tabelą poniżej. Suma zdobytych punktów wyłoni zwycięzców w całym cyklu „Grand Prix” w poszczególnych kategoriach wiekowych.

W klasyfikacji generalnej zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci dyplomów, trofeów sportowych oraz nagród rzeczowych ufundowanych przez organizatora i sponsorów. Wartość tych nagród uzależniona będzie od udziału sponsorów i wysokości budżetu organizatorów.

Do klasyfikacji generalnej zalicza się wyniki pięciu najlepszych startów zawodnika spośród 7 edycji zawodów. Udział w zawodach finałowych jest obowiązkowy i punktowany podwójnie. W przypadku braku zawodnika w zawodach finałowych, który w klasyfikacji generalnej zajmie miejsce nagradzane, nie otrzyma tej nagrody. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwóch lub więcej zawodników w danej kategorii wiekowej, o zwycięstwie w klasyfikacji generalnej rozstrzyga kolejno:

 miejsce uzyskane w zawodach finałowych w dniu 03.09.2011r.

 większa liczba 1 miejsc,

 większa liczba 2 miejsc itd.

miejsce liczba punktów miejsce liczba punktów

1 25 11 7

2 19 12 6

3 16 13 5

4 14 14 4

5 13 15 3

6 12 16 3

7 11 17 2

8 10 18 2

9 9 19 1

10 8 20 1

 

Czas i miejsce zawodów:

1. Pierwszy wyścig we wszystkich edycjach zawodów zaczynać się będą o godz. 11,00, natomiast każdy kolejny po zakończeniu poprzedniego.

2. W przypadku małej ilości zgłoszeń do poszczególnych grup wiekowych organizator zastrzega sobie prawo do łączenia niektórych wyścigów.

3. Lokalizacja miejsca startu oraz biura zawodów w poszczególnych edycjach zostanie podana w późniejszym terminie na stronie organizatora i stronie Śląskiego Związku Kolarskiego.

 

Program zawodów:

 

L.P. KATEGORIA I WIEK Przewidywany dystans

1 młodszy żak (7-9 lat) 15 – 20 min

2 żak (10-12lat) 20 – 30min

3 młodzik (13-14lat) 30 – 40 min

4 junior młodszy (15-16 lat) 40 – 50 min

5 junior (17-18 lat) 50 – 70 min

6 elita (od 19 lat ) 90 - 120 min

7 masters A ( 30 – 49 lat ) 60 – 80 min

8 masters B (powyżej 50 lat) 50 – 70 min

 

 

 

Kategorie wiekowe w tabeli (dla kobiet):

L.P. KATEGORIA I WIEK Przewidywany dystans

1 młodszy żak (7- 9 lat) 15 – 20 min

2 żak (10 -12lat) 20 – 30 min

3 młodziczka i juniorka młodsza (13 -16lat) 50 – 70 min

4 juniorka i elita (od 17) 70 – 90 min

 

Postanowienia końcowe:

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu zawodów. Nieprzestrzeganie regulaminu oraz niedostosowanie się do uwag i poleceń organizatora zawodów, służb porządkowych i komisji sędziowskiej powoduje dyskwalifikację zawodnika. Założenie numeru startowego jednoznaczne jest z akceptacją regulaminu zawodów.

2. Za ubezpieczenie zawodników odpowiada zgłaszający klub, organizacja lub osobiście zgłoszony uczestnik (Art. 38 ustawy o sporcie z dnia 25.06.2010 r Dz. U. 2010 nr 127 poz. 875)

3. Dojazd na miejsce zawodów we własnym zakresie.

4. Uczestnik zawodów zobowiązany jest posiadać kask ochronny podczas udziału w zawodach, w przeciwnym razie nie zostanie dopuszczony do startu.

5. Każdy uczestnik startujący w zawodach powinien posiadać własny rower. Organizator nie zapewnia sprzętu, jedynie może służyć pomocą techniczną w czasie trwania zawodów (w miarę posiadanych możliwości technicznych).

6. Pomoc startującemu zawodnikowi z zewnątrz jest dozwolona. To znaczy osoby z zewnątrz mogą pomagać zawodnikowi dostać się na trasę zawodów oraz usunąć powstałą awarię. Niedopuszczalna jest wymiana roweru.

7. Każdy uczestnik zawodów na starcie otrzymuje numer startowy (umieszczany na kierownicy), którego posiadanie podczas trwania zawodów oraz po przekroczeniu linii mety jest konieczne do jego klasyfikacji. Zgubienie numeru, lub przekroczenie linii mety bez niego skutkuje brakiem klasyfikacji zawodnika w rozgrywanej edycji zawodów.

8. Zabrania się używania szklanych pojemników w pobliżu i na trasie wyścigu. W przypadku naruszenia tego przepisu, osoby te będą karane dyskwalifikacją z całego cyklu zawodów.

9. Zawody będą rozgrywane zawsze bez względu na panujące warunki atmosferyczne.

10. Odwołać zawody może jedynie organizator zawodów bez obowiązku podania przyczyny.

11. Organizator zawodów zabezpieczy właściwą opiekę medyczną oraz poczęstunek dla uczestników zawodów (napoje chłodzące, słodycze, owoce itp).

12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w stosunku do uczestników zawodów oraz osób trzecich.

13. Trasy zawodów będą oznaczane taśmą ochronną i tylko one stanowią obszar wyścigu. Trasę wyścigu wyznacza organizator imprezy. Dostrzeżone przez sędziów skracanie trasy podczas przejazdu powoduje dyskwalifikację zawodnika z rozgrywanej edycji.

14. Zawodnicy powinni dbać o teren rozgrywania zawodów i jechać tylko po oficjalnie wytyczonej trasie. Zawodnicy i członkowie ekip nie mogą zanieczyszczać miejsca zawodów i pozostawiać śmieci na trasie wyścigu. Zawodnicy zobowiązani są do gromadzenia wszelkich odpadków w miejscu wyznaczonym przez organizatora.

15. Ilość rund dla poszczególnych kategorii zawodników określi Sędzia Główny na odprawie technicznej.

16. Zwycięzca poszczególnej kategorii zawsze kończy wyścig, zawodnicy zdublowani będą zmuszeni do zejścia z trasy niezależnie od ilości okrążeń które pokonali.

17. Uczestnik zawodów zobowiązany jest do przestrzegania zasad „fair play” wobec innych zawodników.

18. Uczestnik ma prawo do świetnej zabawy i obowiązek do informowania swoich kolegów o terminach i ewentualnych zmianach rozgrywanych zawodów.

19. Wszystkie kwestie sporne dotyczące rozgrywania zawodów oraz rywalizacji rozstrzyga organizator i komisja sędziowska, a także „kodeks dżentelmeński”.

20. Interpretacja regulaminu należy do organizatora zawodów.

 

Komitet organizacyjny:

Rostislaw Safrata - KC Safrata Bogumin

Lubomir Jurcik - Juve Cyklo Orlova

Michał Kondrot - Urząd Miasta Rydułtowy - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu i Zdrowia

Bogdan Bojko - MOSiR „Centrum” Wodzisław Śląski

Vlastimir Klapka – Karvina

Jan Lipner - Havirzov

 

Kontakt:

Bogdan Bojko, tel. 032 4551519, MOSiR „Centrum” Wodzisław Śląski.

Michał Kondrot, tel. 032 4537538, Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia Urzędu Miasta Rydułtowy

Safrata Rostislav: Tel 00420603203040 (CK Safrata Bogumin)

Lubomir Jurcik: Tel 00420603879279 (Juve Cyklo Orlova)

Vlastimir Klapka: Tel 00420774985847 (Karvina)

Jan Lipner: Tel 00420603257739 (Hawirzov)

 

Koordynator zawodów – Bogdan Bojko

Napisano

byłem:) trasa super szkoda tylko że taka krótka runda, ale jak się jechało ją 16 razy to potrafiła dać w kość:icon_mrgreen: są może jakieś zdjęcia z wczorajszych zawodów, bo my z dziewczyna nacykaliśmy prawie 60, ale wszystkie z powodu błędu karty pamięci w aparacie się ulotniły :wallbash:

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam,

 

Mam problem bo nie mogę znaleźć nigdzie na mapie "Areal Bućsit Glinoć". Czy mógłby mnie ktoś naprowadzić jak dojechać na najbliższy wyścig w Bohuminie ? Z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

Napisano

Zależy kto, rok temu elita jechała 7 kółek. W tym roku w Wodzisławiu jechaliśmy 1:20-1:30h, a w Orlovej 1:05. Mi tam obojętne, byle dłużej niż godzinę:)

Napisano

W Orlovej była strasznie krótka pętla :D , także organizacja do kitu. Szkoda , że organizatorzy nic nie zrobili, jak na kawałku asfaltu na całej jego szerokości było rozbite szkło

Napisano

Ja też byłem:) błotna masakra:)niestety DNF, na 2 kółka do mety pękł mi hak przerzutki. Na szczęście moje X-9 całe i zdrowe. Generalnie to kto nie miał dziś Geax Gato lub Barro Mountain to nie miał tam co szukać. Sam spuściłem chyba powietrze do 1,5atmosfery, więc to w połączeniu z fullem nie dawało zbytniej przewagi;)

Napisano

Ja też byłem:) błotna masakra:)niestety DNF, na 2 kółka do mety pękł mi hak przerzutki. Na szczęście moje X-9 całe i zdrowe. Generalnie to kto nie miał dziś Geax Gato lub Barro Mountain to nie miał tam co szukać. Sam spuściłem chyba powietrze do 1,5atmosfery, więc to w połączeniu z fullem nie dawało zbytniej przewagi;)

Cześc

Startowałem w Masters I,10 kółek.Jechałem na Rocket Ron 2bar i nie było zle.Moze ktos wie gdzie mozna znależc wyniki całej generalki GP MTB SILESIA ?

Napisano

Problem w tym że nawet z Orlovej na necie nie ma;/ ja na Panaracer Rampage na 1,5 atmosfery, problem w tym że na takie błoto to tylko coś rodem z cyclocrossu czyli 1,7-1,9, bo przy tak niskim ciśnieniu w oponach to miałem wrażenie że po płaskim pełznę, a nie jadę:D

Napisano

Ja postanowiłem sobie przypomnieć jak jeździło się zimą. Racing Ralphy po 3 bary. A tak seriosli to autosugestia że się zabije minęła mi po drugiej rundzie i jechało się szybko, brały nawet ten gliniany podjazd.

 

Aha! Wie ktoś gdzie można wyhaczyć wyniki i zdjęcia o ile w ogóle jakieś są ?

Napisano

Saguaro 2.2 na jakieś 2.8 szły jak marzenie. Senijro, co w tym lesie do mnie krzyczałeś (koszulka Twomarku), bo tak mnie zainteresowałeś, że zahaczyłem kierą o drzewo? :)

Napisano

A wyprzedzałem Cię czy coś?;) Jak z Twomarku to musiałem Cię dublować bo z przodu tylko z Silesii ekipa + czesi byli. Pewnie już zwidy z tego błota miałem;P

Napisano

Ok, już kojarzę;) sieka z tym hakiem, w szczególności że to 3 kółka do mety były. Najlepszy był taki koleś z Czech co synowi chyba na napęd co okrążenie wiadro wody wylewał;P

Napisano

I tak nic nie podbije babki, która idąc za przykładem owego gościa, załatwiła wiadro. Kiedy jej syn podjeżdżał pierwszy podjazd, to chcą mu nieco ulżyć, chciała lunąć na tylne koło. Ale omskło się jej wiadro i całą wodę wylała gościowi centralnie na klatę. Mój ojciec się ze śmiechu mało nie przewrócił, bo gościa ponoć z roweru zrzuciło :D

Napisano

W sumie jakby nie to trawko na boisku to nie byłoby tak źle, bo tak naprawdę one wchodziło w cały napęd i zaklejało wszystko:D no i sprawdził się mój system zamkniętych linek opartych o rurki termokurczliwe:D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...