crashbash1 Napisano 16 Kwietnia 2011 Napisano 16 Kwietnia 2011 Rama: Accent El Nino 2011 Widelec: Rock Shox Tora 318 Solo Air Kierownica: Crank Brothers Cobalt 2 Mostek: Ritchey Comp 90mm Gripy: Ritchey WCS Ergo Locking Grip Barendy: Dartmoor Stery: Półzintegrowane Podkładki: Accent, karbonowe, 3cm Siodło: Selle Italia X0 Genuine Gel Sztyca: Accent SP-408 400mm Zacisk: Paco 34,9mm Korby: Shimano SLX FC-M660 ze śrubami A2Z Suport: Aerozine Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M660 Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M662 SGS Shadow Kaseta: Shimano SLX 11-32 Łańcuch: Shimano XT HG-93 Manetki: Shimano SLX SL-M660 Pedały: Wellgo C17 Koło przód: Obręcz: Mavic Crossride Szprychy: Mavic Piasta: Mavic Crossride Zacisk: Dartmoor Bolt-On Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Schwalbe XX Light Koło tył: Obręcz: Mavic Crossride Szprychy: Mavic Piasta: Mavic Crossride Zacisk: Dartmoor Bolt-On Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Schwalbe XX Light Hamulec przód: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 180mm Zacisk: Shimano Deore BR-M596 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH90 Klamka: Shimano Deore BL-M596 Hamulec tył: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 160mm Zacisk: Shimano Deore BR-M596 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH90 Klamka: Shimano Deore BL-M596
crashbash1 Napisano 15 Maja 2011 Autor Napisano 15 Maja 2011 Update korby. Rama: Accent El Nino 2011 Widelec: Rock Shox Tora 318 Solo Air Kierownica: Truvativ Hussefelt DH-Risebar 680mm Mostek: Truvativ Hussefelt DH Gripy: Ritchey WCS Ergo Locking Grip Barendy: Dartmoor Stery: Półzintegrowane Podkładki: Accent, karbonowe, 3cm Siodło: Selle Italia X0 Genuine Gel Sztyca: Accent SP-408 400mm Zacisk: Paco 34,9mm Korby: Shimano SLX FC-M660 suport: Shimano SLX Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M660 Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M662 SGS Shadow Kaseta: Shimano Deore 9 rzędów Łańcuch: Shimano HG-53 Manetki: Shimano SL-M660 SLX Pedały: Octane One Static Pro Koło przód: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: DT Swiss Piasta: NS Roller Pro Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Maxxis Koło tył: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: DT Swiss Piasta: Novatec D042 SB Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Maxxis Hamulec przód: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 180mm Zacisk: Shimano XTR BR-M975 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH59 Klamka: Shimano XTR BL-M975A Hamulec tył: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 160mm Zacisk: Shimano XTR BR-M975 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH59 Klamka: Shimano XTR BL-M975A
adis001 Napisano 22 Maja 2011 Napisano 22 Maja 2011 Fajny rowerek, odczułeś różnice miedzy deore a slx korba?
crashbash1 Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 Wg. mnie, jeśli chodzi o właściwości jezdne, to nie ma żadnej różnicy.
Mod Team safian Napisano 23 Maja 2011 Mod Team Napisano 23 Maja 2011 Ładnie się prezentuje, dość skromny, ale fajny Nie wiesz może ile waży rama?
crashbash1 Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 Niestety zapomniałem zważyć jak wszystko montowałem. Katalogowo ~1,8-1,9kg.
marky5 Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Bardzo zgrabny i ładnie skomponowany rowerek. Fajnie kolorystycznie. Sądząc po kierze i mostku nastawiasz się hyba jednak na coś jakby FR?
LUIS123 Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 ładny rowerek ładnie się prezentuje Jaka jest jego waga?
crashbash1 Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 Kokpit i koła mam trochę mocniejsze, ale to, dlatego że czasami zrobie sobie jakiś mały zjazd w lesie i chce, aby sprzęt to wytrzymał. Głównie to pocinam sobie ścieżkami. na razie wszystko działa tak jak powinno i w tym sezonie pewnie nie będę musiał wymieniać jakiejś części z powodów technicznych. Waga - realnie nieco poniżej 13kg.
Thatcher Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 Fajnie skomponowana maszynka.W kwestii kosmetycznej to kup sobie jakies anodyzowane na czerwono zaslepki do piwotów
crashbash1 Napisano 28 Maja 2011 Autor Napisano 28 Maja 2011 Mam w planach jeszcze kilka modyfikacji pod względem koloru, ale na razie nie mam pieniędzy.
Megan23 Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 Masz w planach modyfikacje a wystawiasz rower na allegro? A i przy okazji za 4000 raczej nikt ci go nie kupi- chyba, że byłby nowy i z lepszym resorem Ale sprzęt ładny, a czerwone zaślepki rzeczywiście by pasowały
crashbash1 Napisano 28 Maja 2011 Autor Napisano 28 Maja 2011 Tak tylko wystawiłem. Wiem, że nikt nie kupi, bo jako nowy kosztował ~4300zł.
crashbash1 Napisano 15 Czerwca 2011 Autor Napisano 15 Czerwca 2011 Pojawiły się czerwone śrubki i kominy A2Z w korbie. Więcej zdjęć będzie jak skompletuję resztę śrub.
Mod Team durnykot Napisano 16 Czerwca 2011 Mod Team Napisano 16 Czerwca 2011 Pomijając oczywisty fakt ,że Twój rower jest dosyć ciekawie złożony - dobra, niech będzie- jest ładnie złożony, to interesują mnie dwie rzeczy: - sztyca ( nie za daleko wysunięta?) - albo jestem ślepy,albo nie ma śruby w haku? Poza tym pancerz przy przerzutce tył jest IMO nieco za długi. Jak się spisują High Rollery ? Opory toczenia, trakcja? Nie pytam o zużycie- to w pewnym sensie niezbyt mnie interesuje.
crashbash1 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Napisano 16 Czerwca 2011 No więc tak. Sztyca jest odpowiednio wysunięta tzn. mam jeszcze zapas wg. oznaczeń producenta. Sruby w haku nie ma i być nie powinno. Ani w ramie ani w haku nie ma nawet gwintu. Jest on "zahaczany" w ramie. Opony toczą się w miare lekko, jednak są bardzo głośne szczególnie na kostce brukowej lub chodniku. Trakcja bardzo dobra, jedynie na luźnych kamieniach się trochę gubią.
kubek20 Napisano 16 Czerwca 2011 Napisano 16 Czerwca 2011 Sruby w haku nie ma i być nie powinno. Ani w ramie ani w haku nie ma nawet gwintu. Jest on "zahaczany" w ramie. To powinno wyglądać jak śruba i komin z korby
crashbash1 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Napisano 16 Czerwca 2011 Być może, ale oprócz mojego widziałem dwa inne El Nino i też nie miały śruby. Ramę mam od nowości i żadnej śruby w komplecie nie było.
Mod Team durnykot Napisano 16 Czerwca 2011 Mod Team Napisano 16 Czerwca 2011 Śruba być powinna- wygląda ona tak samo jak śruba w korbie ( czyli śrubka i komin) ale jest nieco krótsza. Pewność informacji - 100% Thx za info o oponkach.
crashbash1 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Napisano 16 Czerwca 2011 No to w takim razie jej nie dostałem do kompletu i nie jestem jedynym. Sprawdzę czy da się to kupić. Choć szczerze mówiąc nie wiem po co, bo hak i tak idealnie przylega i jest ściskany przez zacisk koła.
crashbash1 Napisano 25 Lipca 2011 Autor Napisano 25 Lipca 2011 Pojawił się nowy komplet śrub, suport Token'a oraz zaciski kół. Aktualna specyfikacja oraz zdjęcia. Rama: Accent El Nino 2011 Widelec: Rock Shox Tora 318 Solo Air Kierownica: Truvativ Hussefelt DH-Risebar 680mm Mostek: Truvativ Hussefelt DH Gripy: Ritchey WCS Ergo Locking Grip Barendy: Dartmoor Stery: Półzintegrowane Podkładki: Accent, karbonowe, 3cm Siodło: Selle Italia X0 Genuine Gel Sztyca: Accent SP-408 400mm Zacisk: Paco 34,9mm Korby: Shimano SLX FC-M660 ze śrubami A2Z suport: Token TK877EX Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M660 Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M662 SGS Shadow Kaseta: Shimano Deore 9 rzędów Łańcuch: Shimano HG-53 Manetki: Shimano SL-M660 SLX Pedały: Octane One Static Pro Koło przód: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: DT Swiss Piasta: NS Roller Pro Zacisk: Dartmoor Bolt-On Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Maxxis Koło tył: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: DT Swiss Piasta: Novatec D042 SB Zacisk: Dartmoor Bolt-On Opona: Maxxis High Roller 2,10 Dętka: Maxxis Hamulec przód: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 180mm Zacisk: Shimano XTR BR-M975 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH59 Klamka: Shimano XTR BL-M975A Hamulec tył: Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 160mm Zacisk: Shimano XTR BR-M975 Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH59 Klamka: Shimano XTR BL-M975A
crashbash1 Napisano 25 Lipca 2011 Autor Napisano 25 Lipca 2011 Alu. W XC powinny spokojnie wytrzymać.
stefan2810 Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 Gdzie kupowałeś śruby? U vincera? Jak dla mnie to rewelacja. Zbiorę kasę i kupuje na cały rower czerwone śruby, teraz wiem już jak to będzie wyglądac.
Pacholski Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 Co do sruby z haka. Widze, ze w korbie masz kominy wymienione. Jak masz moze gdzies seryjne z SLX to wloz w hak i skrec . Powinno hulac.
Pytanie
crashbash1
Rama: Accent El Nino 2011
Widelec: Rock Shox Tora 318 Solo Air
Kierownica: Crank Brothers Cobalt 2
Mostek: Ritchey Comp 90mm
Gripy: Ritchey WCS Ergo Locking Grip
Barendy: Dartmoor
Stery: Półzintegrowane
Podkładki: Accent, karbonowe, 3cm
Siodło: Selle Italia X0 Genuine Gel
Sztyca: Accent SP-408 400mm
Zacisk: Paco 34,9mm
Korby: Shimano SLX FC-M660 ze śrubami A2Z
Suport: Aerozine
Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M660
Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M662 SGS Shadow
Kaseta: Shimano SLX 11-32
Łańcuch: Shimano XT HG-93
Manetki: Shimano SLX SL-M660
Pedały: Wellgo C17
Koło przód:
Obręcz: Mavic Crossride
Szprychy: Mavic
Piasta: Mavic Crossride
Zacisk: Dartmoor Bolt-On
Opona: Maxxis High Roller 2,10
Dętka: Schwalbe XX Light
Koło tył:
Obręcz: Mavic Crossride
Szprychy: Mavic
Piasta: Mavic Crossride
Zacisk: Dartmoor Bolt-On
Opona: Maxxis High Roller 2,10
Dętka: Schwalbe XX Light
Hamulec przód:
Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 180mm
Zacisk: Shimano Deore BR-M596
Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH90
Klamka: Shimano Deore BL-M596
Hamulec tył:
Tarcza: Shimano Deore XT RT-76 160mm
Zacisk: Shimano Deore BR-M596
Przewód hamulcowy: Shimano SM-BH90
Klamka: Shimano Deore BL-M596
105 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.