Skocz do zawartości

[Ostre kolo] Moje pierwsze OK


matxpl

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wam.

Mam zamiar zlozyc sobie pierwszy w zyciu rower szosowy, wczesniej jezdzilem na mtb(dualu) padlo na ostre kolo. Rowerem bede jezdzil do szkoly i po miescie. Jestem totalnie zielony. Moj wzrost to 180 cm +. Rower ma byc szybki, ale chociaz troche wygodny. na razie znalazlem na allegro cos takiego

allegro.pl/rower-kolarzowy-kolarzowka-i1559612759.html

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1555540582

 

Co o tym sadzicie ? Co nalezalo by wymienic i od czego zaczac? A moze polecacie cos innego ?(400 zl).

 

Pozdrawiam Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://allegro.pl/show_item.php?item=1573259770&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

 

Przeczytalem tematy o budowie ostrego ale i tak wole sie apytac przed kupnem czy ten rowerek bedzie ok ?

 

Rama będzie jak najbardziej ok i cena ludzka ja na allegro, z tym że trochę duża rama, tak na oko to podsiodłowa ma z 62cm. Choć pewnie sam wiesz jaką Ci trzeba:) BTW fajna kierownica

 

hehe dopiero teraz zobaczyłem, że coś kiepsko zaplatane było tylne koło:) Trochę ucieka do lewej:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostre da radę zrobić prawie ze wszystkiego, przede wszystkim ma mieć haki otwarte do przodu albo do tyłu, żeby była możliwa regulacja koła w poziomie. A co do reszty to już zależy co chcesz osiągnąć i jak to ma wszystko wyglądać, także rower z aukcji jak najbardziej. Przeplatasz tylne koło, ustawiasz linie łańcucha i jeździsz. Resztę niepotrzebnych rzeczy sprzedajesz na allegro i to tyle. Nie trzeba zakładać osobnego tematu, jak już elberet wspomniał wcześniej, bo wszystko już się przewinęło przez forum. Na początku, tak ja Ty również dużo rzeczy nie wiedziałem, ale po przeczytaniu pewnych wątków już wszystko było jasne:) Także czytać i jeszcze raz czytać.