szprotson Napisano 13 Kwietnia 2011 Napisano 13 Kwietnia 2011 Dziendobry. Na wstępie zaznacze ze przeczytalem/przewertowałem podobne tematy i postanowiłem założyc kolejny gdyż dalej mam kilka pytań. Jak w opisie ,szukam roweru MTB/Cross bo sam nie wiem ktory do 1200 PLN maks.;/ 181-80 cm/kg Na rowerze jezdze od zawsze, nie zawsze sluzył jako trening ale z racji pozniejszych kontuzji zmienił zastosowanie. Planuje jezdzic jak pogoda pomoże, to codziennie. Muzyka w uszy i jade przed siebie,a ze mieszkam na podkarpaciu to kilka fajnych kierunków jest, oczywiscie planem jest w lecie polecieć juz na fajniejsze trasy (Beskid Niski) Roweru rownie uzywam jako srodek transportu, zawsze to zdrowiej niz jechac samochodem. Na początku podobał mi się (tak,pierwszym czynnikiem był wygląd) GT bodajze agresor ktory kosztuje koło 1.000 PLN ale czytająć forum dowiedziałem sie co nie co,no i te PCV pedały w Gt mi sie nie podobają. Wiem ze treka,scotta czy garego nie kupie w tej cenie, a jeśli kupie to chyba w podstawie średniej (author tez jest spoko ale outpost najprostsza wersja kosztuje 1000 i nie ma nawet amortyzatora) Wcześniejszym moim rowerem był author i superior bez amortyzatora. Teraz chcialbym w koncu sprobowac jak działa prawdziwy amor ( kiedys siostra na komunie dostała taką rakiete z 2 amorkami za 300 zł no ale na tym to sie czułem jakbym na wesołym mieasteczku na jakimś gadżecie skakał,ogolnei ciezko bylo tym jezdzic, ale to na pewno z racji zbyt małej ramy dla mnie.) Widze ze wszyscy polecaja Levela A2. Na początku bylem sceptykiem (Kross, Polskie, jak to moze byc dobre? -zastanawiałem sie) ale dzieki lekturze forum wiedze poszerzyłem i teraz moge powiedziec, ze szukam po necie tego modelu. Problem jest taki,ze niektorzy pisza ze 2009 tylko reszta czyli nowsze maja slabszy osprzęt? TO jak to jest ? NA co mam zwrócić uwagę przy kupnie roweru, co bedzie najwazniejsze. (ostatni rower jak kupowalem to był w alivio i to wtedy było hitem,wiec nie wiem co teraz jest dobre a co nie.Tak samo te hamulce tarczowe ? Jak one działaja i jak to się ma do zycia i skutecznosci hamulców takich vs.v-brejki ? Bo nie chcialbym kupic roweru ktory bedzie miał niby same nowinki ale na najtanszych czesciach i sie zepsuje. pomocy, bo juz dzis bym wyskoczył w trase ,a dalej mam dylematy. - w oko wpadł mi ten model : brać ?http://allegro.pl/rower-kross-level-a2-v-brake-2010-wielka-wyprzedaz-i1555149419.html Opis produktu rama KELLYS Protec 6061 Sport Geometry widelec SUNTOUR SR XCT V3 100mm suport VP cartridge (120mm) korby PROWHEEL (42x34x24) manetki SHIMANO SL-RS35 Revoshift przerzutka przód SHIMANO TY10 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO (11) TX35 wolnobieg SHIMANO MF-TZ31 (14-34) łańcuch KMC Z51 hamulce ARTEK alloy V-brake piasty KELLYS alloy Q/R (32 dier) obręcze KELLYS Draft 559x19 (32 dier) opony KELLYS Cobra 26x2.0 wspornik kierownicy Alloy A-head (diam 28.6mm) siodło KBIX DriveLine PRO-Comp rozmiary 15,5 17,5 19,5 rower Alpina jakies opinie na temat tego roweru? opłaca sie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.