Onyx86 Napisano 12 Kwietnia 2011 Napisano 12 Kwietnia 2011 Witam Was Szukam rower z przednią amortyzacją do 6 tys zł (w grę nie wchodzi składanie) Rozważam zakup: Cube Reaction Pro (2011) http://www.cube.eu/hardtail/pro-series/reaction-pro/ Scott Scale 50 http://www.scott.pl/product.php?id_cat=387&id_prod=1999 Merida Carbon FLX 800-D http://www.rowerymerida.pl/produkt17/carbon-flx-800-d-rower-merida.html Ewentualnie Kross Level A9 http://www.kross.pl/rower/127-LEVEL_A9.html Najbardziej w tej cenie przemawia za mną Cube. Ma najlepszy osprzęt, świetny amortyzator Fox'a. Co sądzicie o wybranych przeze mnie pozycjach? Macie jakieś doświadczenia z którymś z nich? Może doradzicie coś innego w tej kwocie?
Onyx86 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Napisano 12 Kwietnia 2011 Mniej więcej 60% czasu asfalt i miasto, 30% teren, 10% góry
Rulez Napisano 12 Kwietnia 2011 Napisano 12 Kwietnia 2011 Kup to co do Ciebie przemawia , w końcu komu ma ten rower pasować.
Onyx86 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Napisano 12 Kwietnia 2011 Nie no oczywista sprawa, tylko nie mam możliwości przetestowania każdego sprzętu, dlatego pytam być może są tu na forum użytkownicy któregokolwiek z nich i mogą podzielić się opiniami.
Rulez Napisano 12 Kwietnia 2011 Napisano 12 Kwietnia 2011 Ale jakimi opiniami, wszystkie rowery mają osprzęt SLX więc jakie mogą być różnice ?, hamulce generalnie poziom zbliżony, nikt za Ciebie nie odpowie na jakim rowerze czuje się najlepiej, amortyzacja - samemu trzeba się przejechać żeby zauważyć różnice w pracy amortyzatora, virtualnie tego się nie zrobi Sam też chyba wiesz który rower bardziej pasuje Ci wizualnie.
Sol Napisano 12 Kwietnia 2011 Napisano 12 Kwietnia 2011 Po kolei: Cube - krótka rama. Plusem jest zwrotność, minusem (dla niektórych) potrzeba ciągłej uwagi, zwłaszcza na zjazdach. Ten efekt mogą zmiękczyć stosunkowo płaskie kąty główki i podsiodłówki, ale na cuda bym nie liczył (sprawdzone empirycznie). W sumie to nie dziwne, bo żaden rower XC nie jest mistrzem zjazdów w trudnym terenie. Osprzętowo najlepszy. Merida - również krótka rama i w dodatku ostre kąty. Znowu - to nie mankament. To po prostu rower do ścigania XC. Osprzęt wygląda na najsłabszy, ale na tej ramie da się zbudować porządny i lekki rower wyścigowy. Tyle, że nie wiem czy o to akurat chodzi . Scott - dłuższa rama i bardziej zrelaksowany kąt główki niż Merida. Dalej rower XC, ale w teorii spokojniejszy. Tyle że nie powala osprzętem, ale u dużych w tym budżecie to norma. Kross- znowu ostre kąty, tyle że nieco dłuższa rama plus porządny osprzęt. IMO po prostu dobry rower XC. Wszystkimi of koz da się jeździć na co dzień. Właściwości ramy i zachowanie roweru porządnie zweryfikuje dopiero teren. Teoretyzowanie niewiele tu da. Oczywiście nikt ci przez sieć nie powie czy rower podpasuje. To już musisz sprawdzić sam. P.S. Pomyśl może nad http://www.ssc.pl/trek2011/8000.html Solidny sprzęt na długiej ramie, ale niepozbawiony zwrotności. Jakoś bardziej go widzę w kontekście użytku, o którym mówisz.
Onyx86 Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Napisano 13 Kwietnia 2011 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Swoją drogą piękny ten Trek:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.