kepa416 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Witam zacząłem sobie oglądać swój rower i przypadkiem zobaczyłem po przetarciu że golenia dość mocno się wycierają, rower i amortyzator ma przejechane nie całe 100km i jest na gwarancji i nie wiem czy tak ma wyglądać czy może jest to jakaś wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Jeśli to jakiś RST albo Suntour to to normalne, trzeba o nie bardzo dbać żeby to opóźnić. Co niby wnosi ta wypowiedź do tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamic Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 nic takiego się nie dzieje, po prostu amortyzator obciera się podczas jazdy o ścianki rury widelca...Konserwującym srodkiem do amortyzatorów jest spray Brunox, popytaj o niego w sklepie rowerowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Można powiedzieć że to standard. Jeśli nie wpływa to na pracę amortyzatora to nie ma się czym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Jak Ci się chce, to możesz oddać. Powłoka się kiepsko trzymała i się zdarła. Prędzej czy później by się zdarła po powiedzmy 2000km zależy w jakich warunkach. Tym nie mniej po 100km nie powinna, ale jak się zdarła, to poza wyglądem nie wpływa to na jazdę. Teoretycznie taka powłoka zmniejsza tarcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepa416 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 No to że się ściera zauważyłem po aukcjach allegro i zdjęciach, tylko przeraża mnie to że tak szybko to się dzieje na rowerze spędziłem dopiero 3 dni w sumie lekkich wycieczek rekreacyjnych a wygląda on jak jedno razówka bo pojawia się luz prawdopodobnie też gdzieś w okolicy uszczelek, aż strach się bać co będzie przy mocniejszym hamowaniu pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 trochę kiepskie zdjęcia. Lagi nie powinny się tak szybko wycierać, a nawet jeśli to w miarę równomiernie dookoła. Na tych zdjęciach to mi wygląda na zatarcie, jakby na ślizgach nie było oleju/smaru. Mógłyś to wyczyścić i jeszcze raz zrobić zdjęcie tym razem bez flasha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepa416 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Tam nie ma co patrzeć czyste to jest tylko na uszczelce trochę błota zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxas Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 nic takiego się nie dzieje, po prostu amortyzator obciera się podczas jazdy o ścianki rury widelca...Konserwującym srodkiem do amortyzatorów jest spray Brunox, popytaj o niego w sklepie rowerowym Brunox, o ile mi wiadomo, służy tylko do konserwacji uszczelek amortyzatora, więc w tym wypadku raczej za wiele nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepa416 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 No właśnie, uszczelek czy czego kol wiek ale amor nie był myty ani nic czyszczony tylko z wierzchu szmatką z pyłu a ma dopiero 3 tygodnie z czego był tylko 3 razy na dworze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brooce Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Brunox, o ile mi wiadomo, służy tylko do konserwacji uszczelek amortyzatora, więc w tym wypadku raczej za wiele nie pomoże. No właśnie - zmniejszy tarcie między uszczelkami a golenią, więc może się będzie trochę wolniej ścierać. A na pewno lepiej pracować Zwłaszcza że ten amortyzator pewnie nie ma żadnego "wewnętrznego" smarowania. Tutaj mała uwaga - pytaj o brunox DEO, bo jest też "turbo spray" - który już do amortyzatorów zalecany nie jest. Lagi nie powinny się tak szybko wycierać, a nawet jeśli to w miarę równomiernie dookoła. Na tych zdjęciach to mi wygląda na zatarcie, jakby na ślizgach nie było oleju/smaru Ale gdzie ślizgi, a gdzie to zatarcie Do ślizgów pewnie nawet nie doszło. // Edit: OK, do ślizgów mogło dojść... ALE: patrz niżej Miałem kiedyś amortyzator firmy Spinner (pewnie podobnej jakości) - może wytrzymała owa anoda trochę dłużej, ale w ten sam sposób zchodziła (nierównomiernie). Owy Brunox bardzo ożywił amorka, choć nie wiem czy dzięki temu dłużej trzymał kolor. na rowerze spędziłem dopiero 3 dni w sumie lekkich wycieczek rekreacyjnych a wygląda on jak jedno razówka bo pojawia się luz prawdopodobnie też gdzieś w okolicy uszczelek Nie chcąc obrażać sprzętu, po części takie widelce to są swego rodzaju jednorazówki ALE luz po trzech tygodniach jazdy raczej nie jest normalny, do tego można się już przyczepić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepa416 Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 W sumie wiem że to jest sh*t, chce tylko go dobić bo na sprzedaż już trochę za późno poza tym groszowe sprawy, a może coś się uda z GW wychaczyć jutro może podejdę do sklepu się spytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 12 Kwietnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Temat smarowania i konserwacji amortyzatorów był wiele razy przerabiany. Do rzeczy Panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.