Skocz do zawartości

[amortyzator] ścieranie goleni po 100 km


Rekomendowane odpowiedzi

Witam zacząłem sobie oglądać swój rower i przypadkiem zobaczyłem po przetarciu że golenia dość mocno się wycierają, rower i amortyzator ma przejechane nie całe 100km i jest na gwarancji i nie wiem czy tak ma wyglądać czy może jest to jakaś wada.

 

dscf0038p.th.jpg

dscf0039cc.th.jpg

dscf0040t.th.jpg

dscf0041sp.th.jpg

dscf0042r.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się chce, to możesz oddać. Powłoka się kiepsko trzymała i się zdarła. Prędzej czy później by się zdarła po powiedzmy 2000km zależy w jakich warunkach. Tym nie mniej po 100km nie powinna, ale jak się zdarła, to poza wyglądem nie wpływa to na jazdę. Teoretycznie taka powłoka zmniejsza tarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to że się ściera zauważyłem po aukcjach allegro i zdjęciach, tylko przeraża mnie to że tak szybko to się dzieje na rowerze spędziłem dopiero 3 dni w sumie lekkich wycieczek rekreacyjnych a wygląda on jak jedno razówka bo pojawia się luz prawdopodobnie też gdzieś w okolicy uszczelek, aż strach się bać co będzie przy mocniejszym hamowaniu pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę kiepskie zdjęcia. Lagi nie powinny się tak szybko wycierać, a nawet jeśli to w miarę równomiernie dookoła. Na tych zdjęciach to mi wygląda na zatarcie, jakby na ślizgach nie było oleju/smaru. Mógłyś to wyczyścić i jeszcze raz zrobić zdjęcie tym razem bez flasha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic takiego się nie dzieje, po prostu amortyzator obciera się podczas jazdy o ścianki rury widelca...Konserwującym srodkiem do amortyzatorów jest spray Brunox, popytaj o niego w sklepie rowerowym

 

Brunox, o ile mi wiadomo, służy tylko do konserwacji uszczelek amortyzatora, więc w tym wypadku raczej za wiele nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brunox, o ile mi wiadomo, służy tylko do konserwacji uszczelek amortyzatora, więc w tym wypadku raczej za wiele nie pomoże.

No właśnie - zmniejszy tarcie między uszczelkami a golenią, więc może się będzie trochę wolniej ścierać. A na pewno lepiej pracować ;) Zwłaszcza że ten amortyzator pewnie nie ma żadnego "wewnętrznego" smarowania. Tutaj mała uwaga - pytaj o brunox DEO, bo jest też "turbo spray" - który już do amortyzatorów zalecany nie jest.

 

 

Lagi nie powinny się tak szybko wycierać, a nawet jeśli to w miarę równomiernie dookoła. Na tych zdjęciach to mi wygląda na zatarcie, jakby na ślizgach nie było oleju/smaru

Ale gdzie ślizgi, a gdzie to zatarcie ;) Do ślizgów pewnie nawet nie doszło. // Edit: OK, do ślizgów mogło dojść... ALE: patrz niżej ;)

Miałem kiedyś amortyzator firmy Spinner (pewnie podobnej jakości) - może wytrzymała owa anoda trochę dłużej, ale w ten sam sposób zchodziła (nierównomiernie). Owy Brunox bardzo ożywił amorka, choć nie wiem czy dzięki temu dłużej trzymał kolor.

 

 

na rowerze spędziłem dopiero 3 dni w sumie lekkich wycieczek rekreacyjnych a wygląda on jak jedno razówka bo pojawia się luz prawdopodobnie też gdzieś w okolicy uszczelek

Nie chcąc obrażać sprzętu, po części takie widelce to są swego rodzaju jednorazówki ;) ALE luz po trzech tygodniach jazdy raczej nie jest normalny, do tego można się już przyczepić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...