Skocz do zawartości

[piasta] Deore vs. XT

3nadel

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

Mam dylemat. W ciągu obecnego sezonu mam zamiar nieco zmodernizować mojego składaczka. Wszystkie części mam już dobrane, po za piastą. Powiedzcie mi, czy między piastami z tematu (FH-M595 i XT FH-M775) jest na tyle duża różnica, że warto dopłacić te 60zł? Jeżdżę raczej mało (<2000km/sezon), w większości po utwardzonych ścieżkach, czasem tylko po leśnych dróżkach. Do piasty chcę skompletować obręcz Mavica EX 325.

Przy okazji, aby nie zakładać następnego tematu, wypowiecie się o tych częściach? Dobry wybór do modernizacji roweru opartego na ramie ACCENT m003 i SR Raidon Air?

Klamki Shimano Deore LX BL-M571

Manetki Shimano Deore SL-M590

Przerzutka tył Shimano Deore RDM590

Kaseta Shimano Deore LX CS-HG61

Łańcuch Shimano Deore CN-HG53 9’tka

Korba Shimano Deore FC-M590

Linki + pancerze Shimano

Napisano

nie zgodze się zwami ja jestem mechanikiem(moj tel. 608 375 346) i wiem jak wyglądają rozebrane piasty deore i deore xt po kilku tyś km

Na korzyść XT oczywiscie

• Mod Team
Napisano

Gerelo97, nie wiem co miało znaczyć to że jesteś mechanikiem i to, że podałeś nr tel? Jeśli chcesz biznes robić za pomocą forum, to masz takie tyci małe ostrzeżenie.

Co do rzeczonej piasty - przy takim przebiegu autor nie odczuje różnicy i basta. Jeszcze raz podkreślam nie odczuje, więc po co przepłacać?

Napisano

dla wagi i napisu a tak na serio to przy takich przelotach w tych warunkach to deore tym bardziej jak nie ścigasz się i nie jeździsz w błocie to nawet jak zrobisz serwis raz na rok to max cena wyjdzie niższa

Napisano

Moim zdaniem nie warto, ale pod jednym warunkiem. Coroczny (po błotnistej jesieni, czy po błotnistej wiośnie) serwis piasty. Czyli rozkręcenie, wyczyszczenie, nałożenie nowego smaru i prawidłowe ustawienie konusów. Przy takim użytkowaniu piasta się szybciej znudzi niż zużyje.

Napisano