mrkura Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, do czego służa te śruby ? Pytam ponieważ pewnien "serwisant" nalał mi tam oleju, a wiem że śruba była zalana jakimś plastykiem więc pewnie nie powino się jej odkręcać. A ta druga mniejsza śrubka, przepuszcza tren nalay olej. Co zrobići do czego w ogóle są te żruby. Coś słyszałem o jakiejś komorze z azotem. Nadmienie tylko, że amor ma sprawną regulację tłumnienia i blokadę. Popuszcza jedynie powietrze, ale uszczelki już jadą. https://picasaweb.go...341492437881778 https://picasaweb.go...341498831801618 dzięki za pomoc
c1ach Napisano 12 Kwietnia 2011 Napisano 12 Kwietnia 2011 Pierwszy otwór służy do pompowania komory azotowej - serwisant wsadza tam igłę i pompuje. Fabrycznie zalany jest on właśnie tworzywem. Na pewno nie powinno stamtąd ciec. Co do drugiego otworu nie jestem pewien, ale ma to coś wspólnego z komorą tłumienia...nie znam dokładnie tego konkretnego dampera, więc może wypowie się ktoś lepiej obeznany
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.