Matix27 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam. Chcę przerobić mój rower tak aby napęd był single speed. Posiadam 3 rzędową przerzutkę przednią sram oraz tylną 7 rzędową shimano tourney. Chcialbym zostawic z przodu najwieksza zebatke a z tyłu zrobić napinacz z przerzutki. jestem dosyc zielony w tych sprawach i potrzebuje waszej pomocy jak to wszystko zrobić, bo po poszukiwaniach w internecie nie wiem wciaż do konca jak wszystko zrobić. Z gory dziekuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Jaką masz korbę ? Jeśli taką z odkręcanymi zębatkami to nie będzie problemu. Odkręcasz niepotrzebne i tyle. Przerzutkę przód możesz wogóle zdemontować A co do napinacza,z tym także nie będzie większego problemu. Jeszcze jedno pytanie : Masz kasetę czy wolnobieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Domniemam ze tam jest wolnobieg wiec wystarczy kupić wolnobieg jedno rzędowy i smigac http://allegro.pl/wolnobieg-dicta-jednorzedowy-16-t-1-8-chrom-i1534858100.html Tylko niewiem czy gwint spasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Gwint tak ale linia łańcucha może być powalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 No to trzeba odpowiedni suport dobrać tylko pytanie czy bedziesz uzytkował ta korbe co masz czy jakąś inna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...