Eklerek Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 Jak w temacie. Jestem początkującym. Nowy rower do 1100zł albo używane ale to taniej...
Eklerek Napisano 14 Kwietnia 2011 Autor Napisano 14 Kwietnia 2011 Znalazłem kilka modeli - Kross Crow Preria, Hercules Jump, Kellys Axis. Jak Preria to używka Powiedzcie mi co jest lepsze itp. Może jakieś polecicie?
PopaY Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Hercules Jump jest fajnym rowerkiem choć tutaj między nim a Kellys Axis zbyt dużych różnic nie ma. Wybrałbym tego, który będzie tańszy i różnicę przeznaczył na jakieś rowerowe akcesoria Co do Prerii to wiadomo, że osprzęt ma lepszy od dwóch pozostałych i jeśli jest w dobrym stanie technicznym to jest to mój faworyt.
rgomez Napisano 20 Kwietnia 2011 Napisano 20 Kwietnia 2011 Witam. Założyłeś temat "cross 1000-1100 zł" a wybierasz rowery za 1300 - 1500 zł ( w stosunku do krossa prerii się nie wypowiadam - używany). Ze swojej strony mogę polecić rower który mieści się prawie w założonej w temacie kwocie czyli Unibike Crossfire. Ja za nowego z rocznika 2011 zapłaciłem w sklepie Rowerzysta.pl 1170 zł. Wystarczy pogadać co do upustu z pracownikami sklepu, a rower, jak dla mnie bardzo fajny.
PopaY Napisano 20 Kwietnia 2011 Napisano 20 Kwietnia 2011 Aż takiego najgorszego nie ma Z przodu tylko Tourney, ale z tyłu Alivio Gdyby nie patrzeć na przód to też jest ciekawa propozycja
Eklerek Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Napisano 20 Kwietnia 2011 Ale wolałbym coś lepszego Może jakieś propozycje z używek? http://www.activsport.eu/product-pol-3922-Kross-Crow-Preria-M-21-granat-czarny-srebrno-grafit.html Proszę bardzo, nowa(chyba) preria za 1200zł. Czy nie ma tutaj żadnych haczyków?
PopaY Napisano 20 Kwietnia 2011 Napisano 20 Kwietnia 2011 Nie ma. Ale ten rower będzie dla Ciebie za duży.
Pitof Napisano 21 Kwietnia 2011 Napisano 21 Kwietnia 2011 Czy nie ma tutaj żadnych haczyków? Nie ma. No myślę, że jednak jeden jest. Te rowery ważą ponad 15 kg.