alpha Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam wszystkich! Chciałbym kupić rower tylko nie wiem na którą firmę się zdecydować... Myślałem o KROSS ponieważ mogę go kupić u mnie w mieście ale nie mam przekonania do tej m-ki z racji jej pierwszych "żeliwnych komunijnych" rowerów... Proszę podpowiedzcie coś bo gubię się w tych markach... Wzrost 178 waga 85 Dziękuje i pozdrawiam.
Corratec Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Jak za 4k, to na pewno coś innego niż kross.
Corratec Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 A co takiego dobrego ? jak dla mnie tragiczne wykonanie, wygląd, waga i ten napis KROSS. Każdy może przedstawić tu swoje zdanie i moje jest właśnie takie.
Mod Team Franio Napisano 7 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 7 Kwietnia 2011 Corratec, z tego co zauważyłem, to dla ciebie większość rowerów nie nadaje się do jazdy. Przy takim budżecie warto zastanowić się nad rowerem z dobrą ramą, kosztem osprzętu na nieco niższym poziomie, który w razie potrzeby bez problemu będzie można wymienić w każdej chwili. Moja propozycja: Giant XTC 3 Bardzo fajny rowerek, stanowiący niezłą podstawę do ewentualnej rozbudowy (mania odchudzania).
Sol Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 A co takiego dobrego ? jak dla mnie tragiczne wykonanie, wygląd, waga i ten napis KROSS. Każdy może przedstawić tu swoje zdanie i moje jest właśnie takie. Co takiego dobrego? Może na przykład rama i osprzęt. Nie wiem co masz na myśli mówiąc o tragicznym wykonaniu i wadze. Ja tego nie zauważyłem, ale chętnie posłucham szczegółów. Pomijam wygląd i napis, bo to kwestia gustów, a nie faktów. Mnie na ten przykład design na 2011 bardzo podchodzi. Mówię o A8, bo to on mieści się w budżecie. http://www.bikekatalog.pl/2011/rowery/620/Kross.Level.A8/ I jakoś tak nie widzę w nim słabych punktów - biorąc pod uwagę cenę. Aha, A8 zbiera dobre opinie w testach, ale z tego co piszesz rozumiem że znane są ci fakty nieznane testerom, więc ponownie chętnie posłucham.
Rulez Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 W Żarach znajdziesz też inne rowery, nie tylko Kross (kiedyś nawet były Treki ) , choć nie twierdzę, że Kross jest zły.
Corratec Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Po prostu nie trawię tej marki i tyle, mi nie odpowiada i wolę inne Franio jak dla Ciebie nowy rower za 1000zł. nadaje się do jazdy to twoje sprawa, bo dla mnie nie, chyba że 800m do sklepu, ale to już bym wolał się przebiec niż jechać na rowerze za 1000zł.
aztej Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Ja proponuję nabyć sprzęcik w okolicach 3k, jest nawet przegląd rowerków w ostatnim numerze Magazynu Rowerowego a za resztę kask, SPD, koszulki, gacie, licznik, koszyk, bidon itd.
daro77 Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Jesteś dość ciężki więc polecam Ci Cube z serii LTD. Robią mocne sztywne ramy. Imo znakomita baza. Najlepiej LTD Team z Rebą. Napompujesz go sobie wg własnych potrzeb... Wspomniany Giant xtc też świetny wybór, troszkę słabszy amor i hamulce. Ale tańszy niż LTD Team. PS. Też nie lubię Krossa, jakoś mi te ich ramy nie leżą, te spawy mało solidne mi się wydają. Ale to tylko moje subiektywne wrażenie.
Mod Team Franio Napisano 7 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 7 Kwietnia 2011 Po prostu nie trawię tej marki i tyle, mi nie odpowiada i wolę inne Skoro nie odpowiadają ci te rowerki, to zachowaj to dla siebie i nie zniechęcaj innych. Franio jak dla Ciebie nowy rower za 1000zł. nadaje się do jazdy to twoje sprawa, bo dla mnie nie, chyba że 800m do sklepu, ale to już bym wolał się przebiec niż jechać na rowerze za 1000zł. Nie każdego stać na zakup roweru za kilka tysięcy. Poza tym ludziom jeżdżącym wyłącznie rekreacyjnie nie potrzebne są full wypasione sprzęty. Jednak ty urodziłeś się w złotych majtkach i wszystko co tanie uważasz za bezużyteczne. Nie sztuka wywalić grubą kasę na rower. Ważne, żeby na nim jeździć. Bez różnicy czy to rower za 1 000 czy za 10 000zł. KONIEC OT.
Corratec Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Nie, Nie, Nie.. po prosty Ty mię nie rozumiesz a na tym forum panuje duży brak wiedzy po prostu jeżeli ma się na wydanie 1000zł. to kupuje się rower używany a nie nowy, i wtedy cieszy się z dobrej maszynki, Ja nigdy nie kupiłem nowego roweru i na pewno tego nie zrobię mój najmłodszy rower ma już kilka lat, a jest nim G.F sugar 3+ http://bikeboard.pl/index.php?art=29&d=sprzet&g=13 , kosztował mię ok. 1600zł., a nowy kosztował 10500zł. więc hyba jest różnica i to włąśnie jest sztuka kupić dobry i stosunkowo tani rowr. a najbardziej przemawiają do mnie klasyki z lat 90-tych i 80-tych, których u mię uzbierało się już kilka na pancernym osprzęcie (np xt, xtr, dura ace, c -record.) i ramkach cr-mo, a ludziom w głowie tylko aluminium które jak jest tanie to jest 2 razy cięższe od tej ramy cr-mo i wygląda ohydnie. kalkulacja jest chyba prosta nowy na shimano turney czy używany kilku letni na deore, lub kilkunastu letni na xt z amorkiem rock shox czy manitou. I tak z tematu jaki rower wybrać, przekształcił się w temat o wywalaniu kasy w błoto, które robi 99% użytkowników forum i na dodatek ktoś chce mi jeszcze to zarzucić, lecz chyba się nie udało. ps. czekam na dalsze odpowiedzi.
Mod Team michuuu Napisano 7 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 7 Kwietnia 2011 Nie, Nie, Nie.. po prosty Ty mię nie rozumiesz a na tym forum panuje duży brak wiedzy po prostu jeżeli ma się na wydanie 1000zł. to kupuje się rower używany a nie nowy, i wtedy cieszy się z dobrej maszynki, Ja nigdy nie kupiłem nowego roweru i na pewno tego nie zrobię mój najmłodszy rower ma już kilka lat, a jest nim G.F sugar 3+ http://bikeboard.pl/...9&d=sprzet&g=13 , kosztował mię ok. 1600zł., a nowy kosztował 10500zł. więc hyba jest różnica i to włąśnie jest sztuka kupić dobry i stosunkowo tani rowr. a najbardziej przemawiają do mnie klasyki z lat 90-tych i 80-tych, których u mię uzbierało się już kilka na pancernym osprzęcie (np xt, xtr, dura ace, c -record.) i ramkach cr-mo, a ludziom w głowie tylko aluminium które jak jest tanie to jest 2 razy cięższe od tej ramy cr-mo i wygląda ohydnie. kalkulacja jest chyba prosta nowy na shimano turney czy używany kilku letni na deore, lub kilkunastu letni na xt z amorkiem rock shox czy manitou. I tak z tematu jaki rower wybrać, przekształcił się w temat o wywalaniu kasy w błoto, które robi 99% użytkowników forum i na dodatek ktoś chce mi jeszcze to zarzucić, lecz chyba się nie udało. ps. czekam na dalsze odpowiedzi. Kurcze dysleksje masz czy tak się wzburzyłeś wypowiedzią Frania. Kontroluj emocje i używaj słownika.
dlisek Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Skoro wedlug ciebie lepiej dziala osprzet z lat 90 niz ten ktory jest teraz to powodzenia! Jesli chwalisz sie ze kupiles rower ktory kiedys dawno byl wark 10k za 1600 zl to swidczy o tym jak bezuzyteczny jest on teraz na tle obecnego sprzetu. Jak tu porownywac xtr z przed 10 lat do tego teraz. Jezeli ramy cro-mo z lat 80 czyli 4 proste rurki zespawane na krzyz sa ladniejsze od obecnych ram to nastepny szok dla mnie. Nie ogarniam Cie, dziwak czy co? NO i krytyka krossa, pewno nie ogladales nigdy nawet ich oferty.
Sol Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 A ja czekam na fakty uzasadniające twierdzenie o tragicznej jakości Krossów. @daro77 - ramy Cube i Krossa robi ta sama firma. P.S. Nie jestem fanboyem Krossa. Po prostu nie lubię krytyki bez pokrycia.
alpha Napisano 7 Kwietnia 2011 Autor Napisano 7 Kwietnia 2011 Dziękuje za zainteresowanie. Właśnie tego Krossa (A8)sobie upatrzyłem tylko waham się czy aby na pewno dobrze zrobię kupując go... Później okaże się, że za ten szmal mógłbym kupić lepszy rower. Stąd też moje pytanie. Chętnie obejrzę jakieś ciekawe propozycje rowerów...
sPiDy Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 giant xtc 3 2011 r. fotki na moim profilu polecam bika
Sol Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 Dla mnie najlepszy Canyon. Zgadza się - dobra rama i najlepszy osprzęt w budżecie. XTC też jest ok, o ile siedzi w nim powietrzny Recon. Jeżeli nie, Kross wygrywa amorem.
dlisek Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 Kupujac Krossa a8 na pewno sie nie zawiedziesz. Swietna geometria ramy i wykonanie na bardzo wysokim poziomie (nie tak jak pisza inni np. corratec). Ten Canyon faktycznie kozak, ale sciagac nowy rower z za granicy, pozniej problemy z gwarancja itd ;/ a niech paczka przyjdzie uszkodzona, cos w srodku pekniete porysane itd... Nigdy nie zamawialem nic z za granicy wiec nie mam doswiadczenia, ale tak to widze;p Wogole rama krossa a8 ma wedlug mnie ladniejsze malowanie od canyona
jasskulainen Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 ramy cube'a i krossa sa z tej samej fabryki...
daro77 Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 Przyjrzałem się temu A8 i nie rozumiem o co kaman z tymi Krossami, w porównaniu z Cube LTD Team wypada nieszczególnie. Reba vs Recon Hayes vs BR-590 Wygląd sory, ale LTD Team czarny w porównaniu z tym A8 szaro-czerwonym - no comment. W tym A6 też też mogli dać Torę zamiast XCR... Także dalej za Krossem nie przepadam, uważam są są równie fajne opcje w innych markach.
Rulez Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 alpha Kopnij się do Legnicy do Decathlona i przymierz do Rockrider 8.1 (mają go na stanie), a jeśli będzie pasował to zamów sobie model 8.2 (no chyba, że da się zamówić telefonicznie i wtedy pojechać) : http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-8-2-154095181/
Pitof Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 i ramkach cr-mo, a ludziom w głowie tylko aluminium które jak jest tanie to jest 2 razy cięższe od tej ramy cr-mo i wygląda ohydnie. Kolego wspominasz coś o braku wiedzy na tym forum, a sam mijasz się z prawdą i faktami. To nie klienci zdecydowali o masowej produkcji ram aluminiowych. Zrobili to producenci.
Sol Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 Przyjrzałem się temu A8 i nie rozumiem o co kaman z tymi Krossami, w porównaniu z Cube LTD Team wypada nieszczególnie. Reba vs Recon Hayes vs BR-590 Wygląd sory, ale LTD Team czarny w porównaniu z tym A8 szaro-czerwonym - no comment. W tym A6 też też mogli dać Torę zamiast XCR... Także dalej za Krossem nie przepadam, uważam są są równie fajne opcje w innych markach. Wszystko ładnie, tylko że jeżeli alpha ma na myśli budżet do 4k, to nie kupi LTD Team, bo mu nie starczy. Wygląd to kwestia gustu, więc w tym zakresie wybór zostawiam alphie. BTW sam mam czarny rower (nota bene LTD) i raczej nie uznaję innych , ale nie powiedziałbym, że A8 to festyn i wieś. Reba cieszy się dobrą opinią, owszem (chociaż ja mam inne doświadczenia), ale co do zasady różni się od Recona tylko odrębnym zaworem komory negatywnej i nieco mniejszą wagą. Pytanie tylko czy komuś kto zaczyna przygodę z MTB (a tak odczytuję temat) potrzebny jest od razu amor, który wymaga sporo pracy przy ustawieniu. Recon jest pod tym względem prostszy i nie pracuje jakoś szczególnie gorzej. Jeżeli już miałbym zwracać na coś uwagę to na geo, bo ta się dość mocno różni. W ostatnim numerze Bikeboard wymierzył kąt główki w A8 na 72 st, podczas gdy w LTD wynosi on 69,5. LTD poza tym są krótkie. Na obu pewnie będzie się fajnie jeździć, ale najlepiej byłoby się jednak przymierzyć. P.S. W tym samym numerze zmierzyli sztywność tyłu - A8 okazał się sztywniejszy niż LTD .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.