jonasz99 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 (edytowane) Bar Ends: (Rogi) Smica RED - 58 Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano LX - 230 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano LX - 240 Cables: (Pancerze i linki) Alligator Mini i-link - 55 Cassette: (Kaseta) Shimano XT M-770 11-32 - 262 Chain: (łańcuch) Shimano XT CN-HG93 105 ogniw - 266 Crankset: (Korby) Shimano LX - 758 -Lewe ramię Shimano LX -Prawe ramię Shimano LX -Śruby z kominami itp. Shimano LX -Zębatki 44T Aerozine -Suport Token BSA 1.37”x24T - 90 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano LX - 167 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M772 SGS - 228 Fork: (Widelec) RS Reba SL '07 - 1655 Frame: (Rama) Trek 8000 19,5 '07 + hak - 1752 Grips: (Gripy) No name - 18 Handlebar: (Kierownica) Bontrager Race 31,8 - 188 Headset: (Stery) Cane Creek S-3 - 52 Pedals: (Pedały) Shimano 505 - 350 Rotors: (Tarcze Hamulcowe) Dartmoor Nano 160mm - 85+85 Rotor Bolts: 12 śrub - 26 Seat: (Siodło) Bontrager Race - 261 Seatpost: (Sztyca) Token Carbon - 205 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Bontrager - 25 Shifters: (Manetki) Shimano LX 580 Dual Control - 210+220 Skewers: (Zaciski koł) Dartmoor Bolt-On - 31+37 Spacers: (Podkładki pod mostek) No name - 25 Stem: (Mostek) Token 31,8 - 117 Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe RocketRon EVO 26x2.1 - 422 Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe RocketRon EVO 26x2.1 - 432 Top Cap: (Top cap) Bontrager - 18 Tubes: (Dętki) Continental - 327 Wheel Front: (Koło przednie) - 612 -Hub: (Piasta) Novatec D711sb -Rim: (Obręcz) NoTubes ZTR Alpine -Spokes: (Szprychy) Sapim Laser -Nipples: (Nyple) Sapim polyax alu -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylnie - 747 -Hub: (Piasta) Novatec D712sb -Rim: (Obręcz) NoTubes ZTR Alpine -Spokes: (Szprychy) Sapim Laser -Nipples: (Nyple) Sapim polyax alu -Rim tape: (Opaska) Suma:10254g Galeria Waga niektórych części pochodzi z neta, w miarę możliwości uzupełniona o dokładniejsze dane. Do zmiany w najbliższym czasie dętki na fossy, kupno lekkich opasek na obręcze (teraz używam taśmy izolacyjnej. W tym sezonie w zależności od funduszy, mam zamiar wymienić kiepskie hample na Formule Oro Puro i manetki na XT lub XTR. Lepsze foty, całości na sezon 2011 po weekendzie! Edytowane 6 Kwietnia 2011 przez jonasz99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Opony ci się ciężkie trafiły Mnie było dane poważyć takowe i trafiłem dwie sztuki po 380 gram. Wtedy żadna ze sprawdzanych nie przekraczała producenckich 410 gram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Oponki udało się kupić za w miarę rozsądną kasę, niestety nie miałem też czasu na szukanie lżejszych egzemplarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Shimanowskie pedalce 505 raczej nie ważą 350 gram, tyle pokazuje waga dla 540tek i xt, te ważą prawie sto gram więcej. Dętki bym podmienił na insze conti. Ludziska jeżdżą na wersjach 130 gram w enduro i dają dzielnie radę. Moje sztuki były jeszcze lżejsze (bez ważenia w sklepie tym razem ) Zestaw trzech zębatek aerozine 22,32,44 zęby ważą bodajże 135 gram/zestaw. To pamiętam z moich pomiarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Faktycznie mój błąd. Powinno być: -Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 - 350 Druga sprawa to zębatki - tylko 44T to jest Aerozine, reszta Shimano LX Reszta fotek : Picasa Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez jonasz99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 No cóż... Mi osobiście się nie podoba pewnie za sprawą ramy, ale poskładany z głową i ważne żeby się właścicielowi podobał Można by pancerz przy tylnej przerzutce trochę skrócić bo wydaję się ciut za długi. Wagi tarcz są podane ze śrubkami bo jeśli ze śrubkami to coś zaniżona waga? Mi Ashimy 160 ważyły po 82g sztuka bez śrubek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Oj tam, rama ładna ale wg mnie przesadziłeś z czerwonym; ciemna korba wyglądałaby znacznie lepiej. A i o pomstę do nieba wołają dętki, masz obręcze ZTR więc warto byłoby wykorzystać ich zaletę i zalać opony mleczkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Czerwonych "akcentów" trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Możliwe że dał by czarny/standardowy blat i było by lepiej @miskov17, ja po prostu wypowiedziałem się jak według mnie jest, a rower się tu wystawia po to by komentować. Niestety ta rama nie za bardzo mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 No cóż... Mi osobiście się nie podoba pewnie za sprawą ramy, ale poskładany z głową i ważne żeby się właścicielowi podobał Można by pancerz przy tylnej przerzutce trochę skrócić bo wydaję się ciut za długi. Wagi tarcz są podane ze śrubkami bo jeśli ze śrubkami to coś zaniżona waga? Mi Ashimy 160 ważyły po 82g sztuka bez śrubek Wagę śrub podałem osobno (Rotor Bolts: 12 śrub - 26). Faktycznie malowanie ramy nie jest jakieś bajeczne, ale za to bardzo fajna geometria w/g mnie. Do końca projektu , czyli zejścia z wagą do ok. 9kg , minie pewnie trochę czasu. W tym sezonie na pewno pójdą do wymiany hamulce i osobno manetki, bo DC nie przypadł do gustu. Pewnie w przyszłym roku wymienię korbę. Nad mleczkiem pomyślę , miałem już w planach fossy 1.35-1.75 , które z RORO 2.1 dobrze się sprawdzają. Dzięki za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 (edytowane) Nastąpiły "małe" zmiany w specyfikacji, które sprawiają, że wreszcie jestem zadowolony roweru. Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 - 181g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 - 194g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram X-0 Medium - 193g Tubes: (Dętki) Foss 1.95-2.25 - 240g Shifters: (Manetki) Sram X-0 Trigger - 225g Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XC - 181g Po zmianie zaoszczędziłem 538g, mogłem zważyć klamkomanetki ślimano. Foty wstawię jutro, albo pojutrze. Wielkie podziękowania dla Wax-a, oraz Zgud-a !! Edytowane 15 Lipca 2011 przez jonasz99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 (edytowane) Edytowane 23 Lipca 2011 przez jonasz99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 24 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Za dużo koralików przy tylnej przerzutce, zdało by się coś zrobić z zakończeniem linki przerzutki z tyłu. IMO blat 44t totalnie się nie komponuje kolorystycznie. Rower wyszedł ładnie,aczkolwiek prywatnie uważam,że nadmiar czerwonego w rożnych odcieniach nieco psuje wygląd. Jak R1 współpracują z tymi tarczami? Myślałeś nad lżejszymi pedałami ( CB,Look )- 540 trochę wagowo nie pasują do całokształtu. Ładna cegłówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Za dużo koralików przy tylnej przerzutce, zdało by się coś zrobić z zakończeniem linki przerzutki z tyłu. IMO blat 44t totalnie się nie komponuje kolorystycznie. Rower wyszedł ładnie,aczkolwiek prywatnie uważam,że nadmiar czerwonego w rożnych odcieniach nieco psuje wygląd. Jak R1 współpracują z tymi tarczami? Myślałeś nad lżejszymi pedałami ( CB,Look )- 540 trochę wagowo nie pasują do całokształtu. Ładna cegłówka. Zakończenie linki właśnie założyłem . Co do blatu - może jeszcze w tym sezonie zastanowię się nad zmianą całej korby. Pedalce są w planach aczkolwiek jeszcze trochę planuje na nich pojeździć. R1 - ciężko było ustawić zaciski, żeby tarcze nie obcierały, teraz już jest ok, modulacja - idealna , siła - starczy żeby hamować 1 palcem. Nie słychać także żadnych niepokojących dźwięków dobiegających do moich uszu, więc ogólnie jest ok. Nie czuć także szarpania, tak jak w np. alligatorach. Cegła niestety także w innym odcieniu czerwonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 zastanawiam się nad zmianą ramy na carbon. Co myślicie o tym link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Albo słabo widzę, albo górna rura jest bardzo krótka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 Jak podaje sprzedawca, 57,9 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 no to po przekladce takiej ramy z treka jest duza szansa, ze odejda ci checi, zeby w ogole jezdzic na rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) Te ramy są robione pod indywidualny wymiar, i kupowanie takiej z drugiej ręki jest troszku bez sensu. Wymiar 57.9cm jest zapewne po rurze, horyzontalnie wyszłyby okolice 600mm - co przy treku to i tak króciutko. Choć trzeba przyznać, że rama robi wrażenie a cena jest bardzo niska...nie ma co kupować na siłę. Z karbonu za ok 3tyś - No Saint maxari, 595mm niby po rurze - trzeba by to sprawdzić. Edytowane 22 Sierpnia 2011 przez miskov17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 Rama treka zostanie, złożę na niej rower treningowy i na niedzielne wypady. Jak nie ten corratec to może haibike haiend rc, albo cube elite hpc lub sintesi 424. Dodam, że przeznaczenie tej maszyny to maratony mtb i xc z naciskiem na to drugie. Co polecacie, a czego nie ? Kwota jaką chce przeznaczyć to max 3k a materiał - tylko carbon. Te ramy są robione pod indywidualny wymiar, i kupowanie takiej z drugiej ręki jest troszku bez sensu. Wymiar 57.9cm jest zapewne po rurze, horyzontalnie wyszłyby okolice 600mm - co przy treku to i tak króciutko. Choć trzeba przyznać, że rama robi wrażenie a cena jest bardzo niska...nie ma co kupować na siłę. Z karbonu za ok 3tyś - No Saint maxari, 595mm niby po rurze - trzeba by to sprawdzić. Dzięki, pomyślę nad nosaint-em. Czekam na dalsze propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 ja przy takim budzecie bym sie wstrzymal, bo jest za duza szansa, ze zrobisz krok w tyl, zamiast do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 Nie wiem co jest podniecającego w tym Corratecu. Na żywo to zupełnie nie wygląda, jak chiński carbon i jeszcze nie jest w UD. Właścicielu ! Kup se Pan matchmakery. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 Rozejrzyj się za Meridą O.Nine- można wychaczyć w podanej przez ciebie cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Kupiłem w bardzo okazyjnej cenie SID-a Team, ale ze sterówką 175mm. Po wywaleniu podkładek brakuje mi 8mm. Mostek ma wysokość 38mm, więc tutaj nie ma żadnego pola manewru. Jedynie kupując inne stery, czyli np na kulkowych łożyskach a nie maszynach. Co polecacie zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Na sterach za dużo nie zyskasz, max 2-3mm. Dospaw w profi zakładzie kawałek rurki, lub jeździj jak jest, siedzi w 2/3 wysokości więc nic nie powinno się stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi