cristopor Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam Mam pewien problem. Czasem gdy ruszam, mocniej depnę i łańcuch na tylnej kasecie jest ustawiony na mniejsze zębatki czyli trzeba użyć większej siły przy starcie to nagle nie wiem co się dzieje ale tak jakby łańcuch przeskoczył albo z kasetą było coś nie tak i się pedały,korba ślizgły z całym impetem tak jakby coś nie trybiło i stoję w miejscu. Dopiero gdy wolniej ruszę to wszystko jest oki. Nie mam pojęcia co może być przyczyną ponieważ na rowerze rzadko jezdziłem i nie znam się jak na razie na tych sprawach. Czy to może być wina np samej zębatki czy kasty czy może łańcuch zbyt słabo jest naciągnięty? Nie wiedziałem jak to napisać konkretnie. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Pokaż zdjęcia zębatek, zarówno w korbie jak i kasecie/wolnobiegu, bo stawiam na zwykłe zużycie. Skoro łańcuch przeskakuje, a nie, że kręcisz i mimo to nie jedziesz, to raczej nie problemy z zapadkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Obstawiam źle wyregulowaną przerzutkę bądź zajechaną zębatkę-ale jeżeli piszesz że mało jeździsz jest to niemożliwe. Poczytaj poradnik jak ustawić tylną przerzutkę-link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...