Skocz do zawartości

[800-1300zł] Rower MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Przymierzam się do zakupu rowerku, można napisać, że pierwszego choć oczywiście z racji wieku miałem do czynienia z wieloma rowerami, ale przeważnie nie miałem pojęcia na czym jeżdżę. Chciałbym zakupić rower w przedziale 800-1300zł (max). Rower będę przeznaczał na zajęcie wolnego czasu, czyli prawię cały dzień. Lubię jeździć, więc rower będzie używany cały dzień, oprócz szkoły. Rowerem będę jeździł bardziej po jakieś drogach, lecz nie ukrywam że w terenie będę również, bo mieszkam w górach.

Na początku podam moje gabaryty. Wzrost 165cm, waga 52kg.

Na rowerach nie myślałem jakich, z tego powodu iż jestem zielony. Słyszałem tylko że polecaja z firmy. Kross, merida, author itp. Nie znam się na rowerze, a rower co kupię ma mi służyć parę lat dobrych, bo na pewno innego nie dostanę ;)

Panowie i Panie, co mam kupić? Przyznam szczerze, że pociągają mnie ładne wyglądy. Szczerze brzydki rower trochę obrzydza mi jazdę. Sam nie wiem i dlatego też proszę Was, szanowni Państwo o doradzenie. Myślałem nad LEVEL A2, lecz myślę ze w moim funduszu się nie znajdzie ?

Propozycje:

Dziwnie tanie, ale może wyprzedaż ?

http://allegro.pl/rower-kross-level-a6-deore-sram-truvativ-2-kolory-i1533327308.html

http://allegro.pl/rower-kross-level-a4-sr-suntour-xcm-sram-x-7-21-i1548748961.html

Pozdrawiam, lukeero

Napisano

Jeszcze w piątek pojadę do miasta, ale tam spodziewam się cen, około 2tysiące. Ten model co podałeś to na pewno zostanie do kupienia, jeżeli nie znajdzie się coś tańszego albo lepszego. Powiesz mi z jakiego roku to jest rower ? czy są na internecie testy tego levela A2, tego akurat roweru ?

Napisano

Więc tak, pierwszą aukcje co dałeś to odpada już, ponieważ ktoś kupił, a mówiłem że kupuje na przełomie Maja. Druga oferta odpada, lecz może coś się przekona, ale mało prawdopodobne. Czekam na więcej propozycji, opinii.

• Mod Team
Napisano