moadip Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam. Tak jak w temacie. wybor pomiedzy tymi dwoma rowerumi. czas mnie goni bo musze sie na cos zdecydowac, prosze o opinie o nich
Pitof Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam, Merida ma lepszą tylną przerzutkę oraz prawdopodobnie piasty. W Kellys masz hydrauliczne hamulce szczękowe a w Meridzie tradycyjne V-ki. Co kto woli. Na Meridzie, z racji tarczy o 48 zębach, osiągniesz większą prędkość maskymalną.
Corratec Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Mogłeś się trochę pofatygować i podać chociaż jakiś linki.
moadip Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Napisano 6 Kwietnia 2011 Cliff http://allegro.pl/kellys-cliff-z-3099-zl-19-skl-fa-gw-i1540246376.html merida http://allegro.pl/merida-crossway-tfs-700-v-2010-od-merluk-i1530964088.html i jak myslicie? musze sie dzis zdecydowac bo w sklepie maja przemial rowerow i trzymaja mi te 2 modele do wieczora....
Pitof Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Kolego napisałem Ci przecież powyżej jakie są różnice pmiędzy tymi rowerami. Co niby chciałbyś jeszcze wiedzieć?
moadip Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Napisano 6 Kwietnia 2011 chciałbym wiedzieć czy te hydrauliczne sa warte tego aby wziasc kellysa, albo odwrotnie czy wziasc meride bo ma lepsze przerzutki i korby? po drugie wolalbym rower z prostsza pozycja siedziaca....najbardziej odpowiadal mi hercules cheetah ale go juz nie ma. jeszcze znalazlem cos takiego : http://allegro.pl/ktm-life-sprint-wyprzedaz-sklep-warszawa-i1542939117.html#gallery nie ukrywam ze najbardziej podoba mi sie KTM i jesli wychodzi sprzetowo nie gorzej od kellysa to bym wolal jego wziasc ale najpierw musze sie upewnic...
Pitof Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Hamulce Magury są mocne, dobre i całkiem przyjemnie pracują. Tradycyjne V-ki Avida również są dobre. Dlatego napisałem Ci co kto woli. Merida nie ma lepszej korby, w sensie jakościowym, tylko oferuje twardsze przełożenia. Skoro chcesz rower z bardziej wyprostowaną pozycją no to siłą rzeczy możliwość modyfikacji pozycji daje Ci Cliff, bo ma regulowany mostek. KTM nie odbiega osprzętowo od pozostałych. Ma stały mostek, ale o kącie aż 17 stopni.
moadip Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Napisano 6 Kwietnia 2011 dobra juz wiecej wiem takze dzieki:) a co oznacza ze ma az 17 stopni - jakie minusy i plusy ?
Pitof Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 No to, że to bardzo duża wartość, czyli będzie mocno zadarty do góry. Co zresztą widać. Skoro wolisz bardziej wyprostowaną pozycję to taki mostek Ci przypasuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.