Tom3k88 Napisano 4 Kwietnia 2011 Napisano 4 Kwietnia 2011 Witam. Mam w tej chwili, standardową, drucianą, ciężką oponę 1.95" z przodu i Continental Leared PRO 2.1" z tyłu. Przednia o ile sprawuje się dobrze, to jest po prostu ciężka i chcę ją wymienić. Co do tylnej mam mieszane uczucia, jest szybka, na suchym żwirze śmiga aż miło, ale jak wjadę w las to nie zawsze jest przyjemnie, a na mokrej trawie to jak na lodzie. Teraz mam dylemat, czy zostawić tą z tyłu na swoim miejscu i kupić coś lżejszego i bardziej przyczepnego na przód, czy przenieść tylną na przód i na tył kupić coś nowego. Priorytetem jest przyczepność na wiosennych wilgotnych leśnych ścieżkach, i żeby nie stawiały za dużego oporu na asfalcie. Waga poniżej 600g. Limit cenowy to 80zł.
Jogurcik Napisano 4 Kwietnia 2011 Napisano 4 Kwietnia 2011 Continental race king 2.2 zwijanego chyba da radę w tej cenie kupić, chociaż wiem, że 2.0 się bardzo zapycha, co nie jest fajne w lesie....
Tom3k88 Napisano 5 Kwietnia 2011 Autor Napisano 5 Kwietnia 2011 Ale która wersja? UST? Czemu Ona taka tania? No i rozmiar 2.1 czy 2.3?
onkiel Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 ja uzywam zwykłej zwijanej. Vapor jest tylko 2,1. 2,3 to gravity a 2,5 diesel. Swietnie trzyma w lesie. Ja na nich jezdziłem w gorach swietokrzyskich i rewelacja.
Tom3k88 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Napisano 6 Kwietnia 2011 Wszystko fajnie, ale zwykła zwijana waży prawie 800g, mój leader pro jakieś 580g, więc nie chciałbym pogorszyć standardu. Race King też ma wysokie klocki, może się sprawdzi.
onkiel Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 cos ci sie chyba pomylilo bo zwijana wazy ok 640g a moje wazyly 620g i 630g http://allegro.pl/opona-continental-slash-2-3-vapor-2-1-zwijana-i1527565464.html
Tom3k88 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Napisano 6 Kwietnia 2011 Chyba na ust patrzyłem. Chociaż wolałbym oponę 2.3, zwłaszcza jeżeli to Continental, bo jakieś wąskie robią. Wersja tej opony 2.3 nazywa się Gravity, ale swoje też już waży.
Jogurcik Napisano 6 Kwietnia 2011 Napisano 6 Kwietnia 2011 Jeśli szukasz Conti 2.3, to unikaj Verticala, mam go z przodu, a z tyłu Mountain King'a 2.4, i jazda wygląda mniej więcej tak: pierwsze 10 minut, super, obie opony trzymają świetnie, a potem Vert nagle traci przyczepność...przyczyna jest prosta: strasznie się zapycha. A jeśli MOKRE leśne ścieżki to już na pewno go unikaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.