Skocz do zawartości

[rower] Kellys Axis czy Saphix ?

Tankista

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Na wstępie chciałbym się przedstawić. Nazywam się Piotrek i obecnie studiuję w Białymstoku ;)

Moja stara Delta powoli dożywa swych dni i przyszedł najwyższy czas na zakup nowej maszynki. Ogólnie nowy rower miałby mi służyć do dojazdów na uczelnię oraz jazdy o charakterze rekreacyjnym (głównie polne, leśne drogi, raczej żadne ekstremalne błocko ;)). Najbardziej w oko wpadły mi dwa modele w odpowiadającym przedziale cenowym.

http://allegro.pl/kellys-saphix-model-2009-wyprzedaz-lublin-i1544173280.html

oraz

http://allegro.pl/rower-kelly-s-axis-red-yellow-gratisy-i1510158783.html (aukcja dosyć niejasna, czy istnieje w ogóle taki rozmiar ramy z tego rocznika i czy koła to na pewno 26 cali - podana opona chyba na 28 jest ?)

Czy różnica 100 zł w cenie, przekłada się na różnicę w osprzęcie ? Bardziej kolorystycznie mi odpowiada Axis yellow, no i ma rogi.

Dodam, że mam 178 cm wzrostu oraz ważę około 100 kg, czy rama 19 cali będzie odpowiednia ? Miałem okazję mierzyć Axisa 21 cali i jednak rama nieco uwierała w "pewne" miejsce, a wg tabelek odpowiednie byłoby te 21 cali ...

Dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam :)

Napisano

Ja na Twoim miejscu bym dorzucił parę stówek i kupił np. Kellys Oxygen z 2009 albo 2010.

Jak dobrze poszukasz to rocznik 2009 kupisz już za 1500zł.

Jak zobaczysz opis Oxygena w porównaniu do podanych przez Ciebie modeli to chyba już nie będzie trzeba nic komentować.

Rower o klasę albo dwie klasy kelszy.

Napisano

Witaj,

nie istnieje rozmiar ramy 18 cali i oczywiście, że są tam koła 28 cali, bo to rower crossowy. Cały ten opis to jakiś bełkot, bo prawie nic się w nim nie zgadza. Za te dodatkowe 100 zł dostaniesz rogi i lepszą tylną przerzutkę (Alivio zamiast Acery). Rama 19 cali będzie dla Ciebie dobra.

Napisano

Ja na Twoim miejscu bym dorzucił parę stówek i kupił np. Kellys Oxygen z 2009 albo 2010.