elwoo Napisano 2 Kwietnia 2011 Napisano 2 Kwietnia 2011 Witam Chcę kupić rower do max 1500 PLN. Nie znam się na tym kompletnie. Przeglądałem trochę forum jest na nim dużo informacji rozrzuconych w wielu miejscach - dlatego pytam. Mam 190 cm wzrostu, około 95-100 kg wagi. Szukam roweru do jazdy amatorskiej, może dojazdy do pracy - głównie po mieście lub ubitych drogach. Nie zależy mi na amortyzatorach - w myśl zasady, którą gdzieś przeczytałem, że lepiej kupić podstawową wersję dobrej marki niż wypasioną wersję z marketu. Jedyne cechy co do których mam własne zdanie do rozmiar kół: 28' (z racji wzrostu) oraz opony: semi slick. Dziś oglądałem rower firmy Brennabor - niestety nie znam symbolu. Sprzedawca bardzo zachwalał markę jednak nie mogę znaleźć opinii na jej temat. Podobał mi się: duży, lekki, koła 28', sportowy styl, bez błotników tylko opony slick-i. Proszę o poradę i sugestie. Z góry dzięki. Łukasz
wabw Napisano 2 Kwietnia 2011 Napisano 2 Kwietnia 2011 Cześć Ja latam czymś takim http://www.evanscycles.com/products/pinnacle/borealis-10-2010-hybrid-bike-ec021933 a mam 125 kg i 196 cm i daje rade choć ostatnio tzn w czwartek szlak trafił ośkę którą serwis wymienił na gwarancji.Tak poglądowo zapodałem.
Pitof Napisano 2 Kwietnia 2011 Napisano 2 Kwietnia 2011 Proszę o poradę i sugestie. Witaj, ten nie ma amortyzatorów i błotników, ale ma koła 28', jest lekki, szybki, ma sportowy styl i semi-slicki.. Dodatkowo, dzięki wyprzedaży jest praktycznie cenowo bezkonkurencyjny. Dlatego też mieści się w twoim budżecie. Na forum jest o nim wszystko. Pytanie tylko czy faktycznie takiego roweru szukasz (dlatego podsuwam recenzję) i czy rama 21' będzie dla Ciebie dobra.
Corratec Napisano 3 Kwietnia 2011 Napisano 3 Kwietnia 2011 pierwszy rower kross-a który mię mnie zainteresował, bardzo fajny bike Nie cytujemy postow znajdujacych sie bezposrednio nad nasza odpowiedzia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany