Skocz do zawartości

[Licznik] Pomożcie !

Mlodziutki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema rowerek zakupiony teraz czas na akcesoria a więc zacznijmy od licznika ! Mam do wydania około 60-80 zł najlepiej żeby było to z tego sklepu www.rowery.bytom.pl mam nadzieje że pomożecie :)

Napisano

Coś mi się wydaje, że reklamujesz sklep, bo nie napisałeś nawet, czego od niego oczekujesz. Poza tym tam nie ma w czym wybierać!!

Napisano

Ojj zle ci się wydaję mogę napisać co oczekuje nie znam się na tym :)

A więc tak chciałbym żeby pisało w nim aktualną prędkość jaką jadę, Ile przebyłem kilometrów razem i ile przebyłem na aktualnej trasie i chyba tyle :)

Napisano

Sigma 506 to weź ten w zupełności wystarczy, przy takich wymaganiach

ale rzeczywiście wybór szału nie robi :icon_confused:

do tego to stare modele rocznik 2006, nowe mają w końcówce 9 i są czarne

ceny też nie powalają

Napisano

Pewnie w lidlu już nie ma akcesoriów rowerowych, ale za 25 zł masz świetny licznik :thumbsup: Przejechałem z nim 170 km i bardzo dobrze się sprawuje.

Napisano

Nie tani szczerze mówiąc ten Twój sklep. Dla porównania - Sigma BC 1606L:

www.rowery.bytom.pl - 129 zł

alledrogo - 95 zł z przesyłką

Ta Sigma BC 506 to jakiś strasznie biedny model, warto zainwestować chociaż w BC 906, ma już prędkość średnią i zegar - przydatne.

I znów porównanie:

www.rowery.bytom.pl - 83 zł

allegro - 65 zł z przesyłką - http://allegro.pl/licznik-rowerowy-sigma-sport-bc-906-najtaniej-i1541071318.html.

Napisano

Dużo osób chwali i poleca sigme, ja mam w jednym rowerze cateye do drugiego kupiłem sigme 1606 i przyznam ze całkiem fajnie sie prezentuje i oczywiscie spelnia swoje zadania w 100% , a do tego jak dobrze poszperasz to znajdziesz go o kilkadziesiąt złotych taniej w rowerowych sklepach internetowych niz na Allegro. Na początku chciałem kupic ta wersje z 5 funkcjami, ale zdecydowałem sie na droższy nieco model, ponieważ tańszy nie posiadał podswietlenia, a czasami sie ono przydaje.