Skocz do zawartości

[Rower] Merida One-Twenty TFS 300-D - czy to będzie dobry wybór?

SpiN

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

na wstępie chciałbym powiedzieć, zę jestem zdecydowanie amatorem i jeżdżę wyłącznie dla przyjemności. Odłożyłem pewną kwotę na zakup nowego roweru (stary mongoose już ma swoje lata) i postanowiłem znaleźć coś co odpowiadałoby moim oczekiwaniom. Moją uwagę zrócił rower kolegi - dokładnie: Merida AM 400 D. Spodobał mi się tak bardzo, ze postanowiłem poszukać jego następcy. Z modeli full suspension w podobnym przedziale cenowym znalazłem model: One-Twenty TFS 300-D. Można go dostać już za 3181 zł:

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-g...tml#fragment-1

Jednak tam gdzie mieszkam (Olsztyn) już od jakiegoś czasu w salonie stoi jego nowszy brat z rocznika 2011 w cenie 3699zł. Specyfikacja na stronie producenta: TUTAJ

Moje pytanie brzmi - czy opłaca się dopłacać? Co nowszy model ma lepszego i czy dla amatora będzie to odczuwalna różnica? Dziękuję wszystkim z góry za odpowiedź. Dodam jeszcze tylko, że mam 183 cm wzrostu, ważę 71kg. Pzdr

Michał

Napisano

Nowszy model jest osprzętowo praktycznie identyczny. IMO dopłacałbyś za nowość i inny design. Czy jest to warte tych 500 zł, nie wiem bo to kwestia gustu ;).

Ja bym np. wolał te 500 zł zainwestować w jakiś fajniejszy damper.

Napisano

Może w takim razie coś innego w tej samej klasie ze podobne pieniadzę? Mnie urzekła przede wszystkim stylistyka tego roweru :). Mógłbym np. zdecydować się na taki rower: KLIKNIJ, któy jest imo nawet lepiej wyposażony, jednak sami przyznacie, ze to już nie ten sam agresywny kształt.

Napisano
któy jest imo nawet lepiej wyposażony, jednak sami przyznacie, ze to już nie ten sam agresywny kształt.

Ponieważ Unibike nie wiadomo dlaczego robi zdjęcie dużym rozmiarom ;)

Druga sprawa, Merida i Unibike to rowery do różnych zastosowań, jeśli nie planujesz używać roweru w górach nie potrzebujesz Meridy (no chyba, że lubisz się bujać).