ttomii88 Napisano 31 Marca 2011 Napisano 31 Marca 2011 Witam, Mam mozliwosc zakupu amortyzatora Rock Shock Sid 1000 Triple Clamps. Amortyzator nowy nieuzywany. Cena 400zl. Prosze o wszelkie informacje na temat tego malo popularnego amortyzatora. Mile widziane opinie uzytkownikow. Cena wydaje sie okazyjna? Z gory dziekuje.
MonoVan Napisano 31 Marca 2011 Napisano 31 Marca 2011 Nie wypowiem się co do pracy, ale wiem jedno sprawdź dostępność wszelakich uszczelek i części zamiennych.
kello Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Ja bym brał za taką cenę od razu choćby po to, żeby na allegro poszedł za dwa razy tyle.
tobo Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Ten widelec ma 12 lat. Minusy: 1. Nawet jeśli nie był używany to wątpliwość budzi we mnie stan uszczelek. Kupiłem w zeszłym roku bombera też 13latka i praktycznie zaraz po zakupie mimo wzorowego wyglądu zaczął puszczać olej. Golenie mają średnicę 28 mm, trzeba się dowiedzieć np w harfie czy to takie same uszczelki jak w innych, późniejszych wielcach tego producenta z tą średnicą goleni. 2. Amor ma 100 mm skoku i pochodzi z czasów gdy firmy nie wiedziały jeszcze za bardzo jakie będą "trendy" rynkowe i tak powstało to coś 3. Waży ok 2 kilo, więc nie jest lekki jak na dzisiejsze standardy wagi widelców o tym skoku, demonem sztywności też nie jest. 4. Kiedyś mocowany był w hajendowych "freeride'ówkach" które wówczas miały 100-120 mm skoku, dlatego mimo że jest sidem ma dwie półki. Trudno powiedzieć do jakiego roweru dziś się nadaje. Do amortyzowanego ścigacza wg mnie nie, bo jest cieżki. Do innych fulli nie, bo przeciętne turystyczne zabawki mają większy skok z tyłu, więc ten sid popsuje odczucia i geometrię roweru.
kello Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Pasowałby do jakiegoś starszego fulla przerobionego na enduro coś typu GT I-drive ale to starsze ze skokiem 115mm. Tam taki amor byłby na miejscu. W jakiejś nowej ramie HT będzie to wyglądać niekoniecznie i do tego jest ciężkie, jak powiedział tobo.
ttomii88 Napisano 1 Kwietnia 2011 Autor Napisano 1 Kwietnia 2011 Juz mam konkretne plany co do amortyzatora, zloze rowerek na nastepujacych czesciach: Rama Rocky Mountain Element Race 2000r do tej ramy skok RS Sida bedzie na wyrost ale ciekaw jestem efektu. Damper Fox vanilla R Hamulec przod magura Clara Tyl v-brake LX: br 570 ( niestety rama nie ma mocowania pod tarcze) Przerzutka tyl: LX RD-M563 Przerzutka przod: deore LX FD-M550 Manetki: LX m569 Klamki: lx m571 Korba: LX fc-m569 Mostek ACOR Kierownica ACOR prawdopodobnie rocznik 1999 gieta z poprzeczka Siodelko Scott z 1999r Czesci gromadzilem od 2 lat kupujac za pol darmo, przez ten czas wszystko odnowione, wypolerowane, wyglada jak nowe. W poniedzialek bedzie amortyzator i retro rowerek enduro zostanie ukonczony:)) Co sadzicie o projekcie?
tobo Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Sugeruję, tak jak poprzednio, żebyś sprawidził czy można dostać do niego uszczelki. 12 lat to dużo, guma nie jest wieczna. O ile na sikającym olejem sprężynowcu da się jeszcze jeździć to na powietrzniaku nie.
netta1987 Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 takie projekty uwielbiam oglądać bo budzą się wspomnienia jak kiedyś się patrzyło na takie cuda gdzieś jeszcze mam katalog 2001 i 1999 gdzie są zaznaczone rowery marzeń z tamtych czasów właśnie na podobnych częściach a nie to co teraz wszędzie xtr i sram xx wtedy lx był marzeniem 90% polaków znających się na sprzęcie
tobo Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 ...noo bo te "wypasy" były przeważnie niedostępne dla przeciętnego Polaka: w 1997 roku xtr tył kosztował prawie 700 zł, teraz można dorwać takowego za prawie połowę; wtedy zarabiałem 800 zł...
Schwefel Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Uszczelki do SIDa 28mm można spokojnie dostać w warszawskich serwisach. Golenie dolne wyglądają identycznie, więc nie będzie problemu z dopasowaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.