islandczyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Szukam towarzyszy. Przelot LOTem do Tbilisi w okolicach połowy lipca (w czesniej nie moge bo koncze studia i musze uczelniane sprawy załatwić), potem przejazd przez cała Turcje do Istambulu, lub dalej , w zależności od czasu, pieniędzy i kondycji. LOT kodsztuje ok 800 stów z Wawy z rowerem, powrót jakimś autobusem, czesto do Grecji czy Bułgarii jeżdża. Jestem studentem ( już na wylocie niestety), dziennie lubie robić tak 80-100 km. Spanie tylko na dziko lub w ogródkach tubylców, jedzenie na kuchenkach we własnym zakresie, ewentualnie od czasu do czasu jakiś turecki kebab . Budżet typowo studencki. Oczekuje też że jazda nie będzie dzień w dzień. Może jakiś 1-2 dniowy trekking po górach? Zwiedzanie Istambułu to też można sie zatrzymać ja np 2 noce. Innymi słowy, lubię jeździć ale nie lubię się zajeżdżać. Jeżeli będzie coś wartego zobaczenia i przejedziemy tylko 40 km - nie ma problemu dla mnie żadnego. Dystans to ok 2000 - 2500 km. Przejazd oczywiście bocznymi, podrzędnymi drogami, myślę że jest to do zrobienia w ok 30-40 dni. Powrotu nie załatwiam, będziemy sie zastanawiać i kupować bilety autobusowe na miejscu w Sofii czy Stambule , żeby nie mieć parcia na czas. Mam bardzo duże doświadczenie w tego typu wyprawach, objechałem Danie, Lite/Łotwę/Estonię, dojechałem do Chorwacji a rok temu Byłem na miesiąc na Islandii ( zapraszam na www.islandia.oz.pl - tam sa dane kontaktowe do mnie ) Gorąco zapraszam. Jetem wesołym, bezproblemowym gościem, lubie spokojną jazde ale nie lubie umierać żeby pobić iles tam stokilkadziesiąt km dziennie. Nie masz co robić w wakacje - pisz do mnie!! Najlepiej na maila. Aha, i jestem z Krakowa wiec jakaś wspólna po Jurze - bardzo chetnie Podzrawiam wszystkich forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...