Skocz do zawartości

[odzież] W co warto zainwestować-początkujący

Murmen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem "początkującym rowerzystą" tzn kupuje rower crossowy Merida300D ( okazja ). Planuję jeździć co najmniej 3 dni w tygodniu ( weekendy ale nie tylko ) po ok 2-4godziny dziennie , a z czasem mam nadzieje więcej.

Z powodu sporych problemów ze zdrowiem nie mogę uprawiać jako tako sportów i po wielu konsultacjach z lekarzami pozostał mi tylko rower więc zainwestowałem trochę pieniędzy w kupno roweru ( jak dla mnie sporo ).

Niestety moja wiedza na temat wszystkiego związanego z rowerami jest nie najlepsza ( ostatnio coraz więcej czasu w tym kierunku poświęcam ) i proszę o pomoc w co powinienem zainwestować aby moja "przygoda" z rowerem była bezpieczna , przyjemna i komfortowa. Co powinienem w pierwszej kolejności kupić i ile warto ( cena do jakości ) pieniędzy zainwestować oraz gdzie nie warto kupować a gdzie warto zajrzeć??

Do tej pory jedynie pytałem się w sklepach rowerowych ale różnice w cenach między sklepami są czasami spore bo i wiele sklepów ma różne marki na stanie a każdy zachwala swoje ( tak jak rowery :) ).

Sporo rzeczy z odzieżą znalazłem w decathlonie ( mają 3 gatunki z każdego rodzaju artykułów ) ale nie wiem czy nie lepiej kupić podobnych artykułów przez internet??

Moje przemieszczanie się to typowa crossowo-trekingowa jazda ( 50/50 jazda miasto - inne ) , a max kwota jaką mogę wydać na wyposażenie + odzież itp to ok 600zł.

Na pewno muszę kupić kask , odzież ( spodenki,koszulka,rękawiczki,bielizna,buty,okulary... ) oraz oświetlenie ( zdarza mi się jeździć po zmierzchu ) , pompka i ...???

Proszę o pomoc w co warto w pierwszej kolejności zainwestować , a z czym mógłbym poczekać oraz ile warto na co wydać??

Z góry dziękuje :)

Trudno tak na początek ocenić co będziesz potrzebować.