MattiPCE Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 Witam, jestem tu nowy i nie ukrywam, że zarejestrowałem się głównie w poszukiwaniu fachowym porad, bo sam jestem w tym temacie nieco zielony, a zostałem zmuszony do zakupy nowego roweru z powodu rozsypki mojego wysłużonego górala z marketu. Postanowiłem, że teraz zakupię sobie nieco lepszy, być może markowy sprzęt, który miałby służyć mi przez lata. Wcześniej nie było takiego sensu, bo jako dziecko od razu bym go rozwalił. Przy wyborze roweru wazny jest też dla mnie jego rozmiar bo mam 191 cm wzrostu, waga 76 kg.. Co do samego rowerku: z pewnością musi być dopasowany dla mnie wymiarem. Jeśli chodzi o jego zatosowanie to będzie uzytkowany glownie do jazdy miejskiej - asfalt, beton, czasem szlaka. Rzadziej jakis las na działce np. dlatego też myślałem o zakupie może bardziej crossa (bo tak się nazywa chyba taki rower pomiedzy kolarka a gorskim ? o węzszych nieco oponach?) aniżeli górala. Nie potrzebuje też nie wiadomo jakiego super sprzętu bo w srodku roku poza wakacjami nie bedzie wykorzystywany pewnie czesciej niz 1-2 razy w tygodniu, ale chcialbym tez zeby nie byl to jakis totalny badziew i troche mi poslużył. Prosze o jakies porady na co zwarac uwagę przy zakupie a najlepiej jakieś konkretne modele, bo mam w mieście sklep w którym mogą mi ściągnąć każdy model bardziej znanych marek typu Giant, czy Merida itd. Dzięki temu będę miał serwis na miejscu. Chciałbym przeznaczyć na niego tak 1,5 do 2 tys. Myślę, że uda się coś wybrać w tych granicach. Pozdrawiam i liczę na pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerowyAMATOR Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 Poczytaj trochę forum. Jest multum takich tematów. np. http://www.forumrowerowe.org/topic/86380-do-2000zl-jazda-po-gorkach-blocie-sniegu-i-drogach/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany