Gość Mateusz Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o rowery (niestety) i stąd moje pytania który rower jest lepszy? I czy różnica w jakości jest duża? Merida: RAMA: Matts DT-Kmount-D Kolor: Black (White-Orange) Widelec: RST GILA 100 ML Hamulec P/T: Tektro Draco 180/ 160 mm Korby: Shimano M131 42-34-24 CG Przerzutka P: Shimano M190 low 31.8-42 Przerzutka T: Shimano Alivio 8 Kaseta: Shimano CS-HG30-8 11-32 Kierownica: XM Speed CEN R30 620 Mostek: XM Speed CEN 15 Piasta P/T: Disc Alloy Pedały: XC Steel Obręcze: Matts D Siodło: XM Cross comfort Sztyca: XM Speed D SB20 27.2 Manetka P/T: Shimano SL-M360 rapidfire Opona P/T: Merida 2.1 Kross: Rama: Aluminiowa T6061 Widelec: Rock Shox Tora 318 SA Kierownica: Truvativ Team Mostek: Truvativ Team Siodło: San Marco Pedały: VP 519 Manetki: Deore LX Przerzutka przednia: Shimano Deore LX Przerzutka tylna: Shimano Deore XT Hamulce: Tarczowe hydrauliczne Avid Juicy Carbon Dźwignie hamulca: Avid Juicy Carbon Kaseta/wolnobieg: Deore Łańcuch: KMC Z 9900 Korba: Truvativ Firex 3.3 Suport: Truvativ Obręcze: RFR ZX24 black Piasty: Shimano disc HB-M525 (DEORE) Szprychy: Mach1 18/0 Stainless 2.0 silver Opony: schwalbe smart sam 2.125 Dętki: CONTINENTAL Rogi: KBIX Caliber Black Linki/pancerze: Shimano Zacisk sztycy: Shimano Top Cap: Truvativ Stery: VP-AC41 Z góry bardzo dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 28 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 O wiele lepszy jest rower numer dwa, czyli Kross. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 28 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Jak wyżej, numer dwa bo wyższej klasy jest: - napęd; - przerzutki; - manetki/klamki; - amortyzator cena też pewnie sporo wyższa będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...