Mod Team bikergonia Napisano 26 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Już troszkę dużo się tych stron w naszym klubie zrobiło więc na Nowy Rok otwieram uroczyście : - part #3# Kontynuacja poprzedniej http://www.forumrowerowe.org/topic/46315-mniejszosciowy-klub-uzytkownikow-gt/page__st__580 Zapraszam do dyskusji w 3 części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Chyba przodujemy w długości stron wśród klubów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Jak na mniejszośćowy klub to dość dużo tematów . A tak przy okazji to jak to jest z geometrią Lawinki? Nadaje się do XC/maratonów? Bo nie wiem, czy inwestować w niego i zrobić wyścigówkę, czy zmieniać ramę na bardziej sportową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 Jako że ostatnio tu ciszej, pozwolę sobie wrzucić nieco więcej fotek mojej nowej maszynki GT i-Drive 3.0 z rocznika modelowego 2004. Przejechane już ponad 600 km i moim zdaniem świetna rama (czułość, brak kopania korb). W tym wypadku problemem jest tylko damper w kiepskiej dyspozycji (zużycie, nie da się już w nim idealnie uszczelnić komór ze względu na przetarcia wewnątrz), dlatego skłaniam się ku wymianie Sida na coś nowszego. Ktoś ma jakieś sprawdzone typy w budżecie 500-600 zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Fox Float... miałem polecam. Monarch .. tego nie polecam, miałem problemy z wentylem. Najlepszy będzie fox. Bezobsługowy. Albo jak znajdziesz takiego SIDa to też byłoby OK. Czasem da się znaleźć w dobrej cenie nowego. Ja mam zaległości w jeździe na rowerze, mieszkanie odebrałem, wziąłem urlop i wykańczam siebie/mieszkanie. Ale już raz rowerem byłem w nowym mieszkaniu a raczej w piwnicy. Piwnica kupiona tak, by zmieściły się dwa rowery Tylko trzeba będzie pomyśleć nad jakimś zabezpieczeniem oprócz kłódki, drzwi oddzielnych do piwnic i kamer w hali garażowej. Myślę nad jakimś łańcuchem krowim i pałąkiem przybetonowanym do posadzki A rower twój ładny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Ładny sprzęcik, prezentuje się bardzo hmm terenowo- zresztą jak każdy GT (a tym bardziej full ). Nikt mi nie powie jak to z tym Avalanchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Nada się. Wszystko zależy jeszcze od części. Można założyć mostek 80mm, giętą kierownicę 700mm, szerokie kapcie i będzie enduro a można mostek 100mm, prostą kierownicę 560mm, lekkie koła i będzie maszynka do XC. Jeśli zaczynasz się ścigać to starczy. Później sama będziesz wiedzieć co potrzebujesz. Czy chcesz lżejszą ramę o bardziej wyścigowych kątach czy może taka ci odpowiada. A najlepiej jak pojeździsz trochę na tej, a później przesiądziesz się na Zaskara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0cent Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 No to i ja drobny update od siebie. Jako, że sezon już rozpoczęty tak też i "Projekt Outpost" na wykończeniu Dla przypomnienia - potrzebowałem rower typu "dzieciowóz" - pod fotelik i przyczepke na dalekie i długie wypady (np. 80km po górach). Rower praktycznie tylko na asfalt i lekki szuterek. Funkcja celu - niski koszt produkcji - rower będzie używany max 3 razy w tygodniu na trasach do 30km oraz wyjazdowo na trasach dłuższych - raczej w trakcie pogody aniżeli niepogody. Z początkiem roku kupiłem ramę (a dokładniej... żona mi ją wynalazła na Allegro ): Potem zbudowałem proste kółka (tanie obręcze, szprychy nierdzewki, tylna piasta na wolnobieg Joytecha, przednia Acera). Przód i tył zaplatałem klasycznie na 3 krzyże - metoda znana i sprawdzona Potem przez kilka miesięcy zbierałem różne komponenty, aby w końcu zebrać się w sobie i to wszystko poskładać: Po godzinie: Następnego dnia - już w piwnicy celem doregulowania i dostrojenia: No i pierwsza jazda: Wrażenia? rama bardzo wygodna - posiada geometrię bardziej turystyczną, dzięki czemu można się na niej wozić, ale też złożyć i pociągnąć mocniej, Do kierownicy na dłuższe trasy będę montował lemondkę Sam napęd jest niskobudżetowy (zresztą takie było założenie w przypadku tego roweru - na szosę nic ponadto co zamontowałem nie potrzeba). Tylnia przerzutka to Tourney, przednia Acera, łańcuch UG, przednia korba Tourney, wolnobieg klasyczny 7ka. Amorek XCM 80mm (dzięki czemu geometria nie jest zbyt zachwiana - do tej ramy akurat 80mm było montowane). Kierownica / mostek / rogi / sztyca to Zoom. Siodełko na zdjęciu jest przekrzywione do góry i nie jest docelowym siodełkiem, więc o nim nie wspominam. Na razie szukam czegoś zbliżonego do Velo Plush. Pedały 505ki - tanie i rewelacyjne do takiej pracy Stery / zacisk sztycy to również lowbudżet. Rower w całości waży obecnie 14kg, finansowo go jeszcze nie podliczyłem - przypuszczam, że wyszedł koło 800pln - 1k (niebawem będę robił podsumowanie). Równocześnie zmienię mu korbę na Alivio (wraz z przerzutką przednią). Obecna korba jest trekkingowa (48-38-28), więc zamieniam ją na coś bardziej lajtowego (42x32x22). Ponadto wolnobieg 7kę zamieniam na taki sam, ale z mega range, czyli zamiast 28 zębów na najwyższej koronce będę miał 34. To wszystko dlatego, że wraz z żoną jeździmy z młodym wyjazdowo bardzo sporo po mocnych podjazdach, a jednak na obecnych przełożeniach pojawia się już problem przy 15% nachylenia i więcej gdy podjazd się wydłuża - młody rośnie, coraz więcej rzeczy trzeba targać i do tego zamiast fotelika mamy teraz przyczepkę - a to wszystko waży... a w planie na okres od świąt do długiego weekendu podjazdy po 1200m na Słowacji (Kralova Hola, Śląski dom itd) - będzie się działo Choć - żeby się nie chwalić - na Przehybę z młodym w foteliku wyjechałem na korbie owej trekkingowej z tymże wolnobiegiem bez mega range - było mocarnie miejscami, ale dało rady A co dalej? GT Karakoram na ten sezon jest gotowy (zbudowałem mu kółko w oparciu o Mavica 317, DT Swiss i na piaście XT, zaplotłem na 4 tym razem i zastanawiam się nad systemem Ghetto). Na ten sezon już żadnych zmian więcej - musi przejechać 5 zawodów XC i może jeden maraton.. byle bez defektów jak rok temu. W obecnej chwili jest przerobiony na szosę, ma założoną lemondkę i go katuję wysokimi prędkościami (w ostatni czwartek zaliczyłem dzwona na treningu robiąc tempówkę - jakaś krowa mi wyjechała włączając się do ruchu, padał deszcz i na szczęście zdążyłem się złożyć z lemondki, wyhamować cokolwiek i położyć rower - o dziwo nic się nie stało - porysowane rogi + zniszczony licznik tylko). W tej chwili ów Karakoram prezentuje się tak: Jak widać ma wygodne siodełko - tymczasowo Na szosie tyłek boli. Dalej... Rama Zaskara trafia na trenażer - w osprzęcie bardzo niskim. Na świeczniku pojawia się projekt Zaskar (na owej ramie), który aż do lutego bedzie miał jeden status: "gathering resources" Zaskar w planie będzie na SLX / XT, do tego amorek 60/80mm powietrzny, hample Magury hydrauliczne.. oj jak się uda to będzie cacko Dodam, że wszystko oczywiście w anodzie - 2 bądź raczej 3 barwy (róż, żółty i.. jeszcze nie do końca wiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micor Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 Tak prezentuje się moja Lawinka w terenie Jak na razie zrobione 200 km, wrażenia jak najbardziej pozytywne. W miarę wygodna no i ta sztywność . Jeszcze trochę części zostało do wymiany, ale grunt że jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarnaMAMBA Napisano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2011 Ja niestety występuje z klubu Może kogoś jednak zainteresyje ramka: GT Marathon 2.0 ? Zdjęcia tutaj: https://picasaweb.google.com/mtb.mamba/DoSprzedania# Wszelkie pytania: mtb.mamba@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Co spowodowało taką drastyczną decyzję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aggressor Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Witajcie. Witam wszystkich serdecznie. Od niedawna jestem posiadaczem GT Aggressor 3,a od paru dosłownie dni jestem na tym forum... O rowerku nie ma co pisać, bo to seryjna wersja,Ale zakochałem się w tej ramie od pierwszego wejżenia... Fotki mozna zobaczyć w moim profilu. Posiadam jeszcze rame GT Karakoram starego typu i może przyjdzie kiedys dzień, że wyjedzie na swiatło dzienne.Moge dodać fotki jeśli będą chętni... Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowiec1929 Napisano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 To ja może pokażę moją Lawinke z nowymi kołami , które wczoraj przywiózł mi kurier (Mavic Crossride 2011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Gdzie kupiłeś amora?Wybacz moją dociekliwość, ale skradziono mi w listopadzie identyczny właśnie z otarciem na lewej goleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Ale otarcie jest chyba na prawej goleni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qstosz Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 A więc tak. Karakoram uruchomiony ale nie obyło się bez schodów. Wpierw przerzutki zastały się ( wisiał jakieś 3/4 lata ) No i teraz z innej beczki skończył się też amortyzator. Widocznie wiszenie i nic nie robienie wpływa destrukcyjnie. Chciałbym wymienić amorek tylko na jaki? Cena tak do 3 stówek ( dawno nie jeździłem i na tą chwilę więcej nie wyciągnę z portfela ) Jazda turystyczna z żoną i córką w foteliku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qstosz Napisano 23 Maja 2011 Udostępnij Napisano 23 Maja 2011 A więc tak. Karakoram uruchomiony ale nie obyło się bez schodów. Wpierw przerzutki zastały się ( wisiał jakieś 3/4 lata ) No i teraz z innej beczki skończył się też amortyzator. Widocznie wiszenie i nic nie robienie wpływa destrukcyjnie. Chciałbym wymienić amorek tylko na jaki? Cena tak do 3 stówek ( dawno nie jeździłem i na tą chwilę więcej nie wyciągnę z portfela ) Jazda turystyczna z żoną i córką w foteliku. Pozdrawiam. Może ktoś podpowie ( wypadłem dawno temu z obiegu ) Czytałem kilka tematów i dart jest dosyć często proponowany. Tylko czy dogada się z moją ramą? Jakieś doświadczenia w tym temacie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0cent Napisano 27 Maja 2011 Udostępnij Napisano 27 Maja 2011 qstosz: jakiego amorka masz w tym Karakoram (tego zajechanego)? Z którego roku ta rama? Tzn stery skręcane czy a-head? Przed 97 Karakoram miało stery skręcane, później była to już delikatnie inna geometria... Rok produkcji odczytasz z numeru seryjnego, który znajdziesz na zewnątrz mufy suportowej. Generalnie dobrze, aby nowy amorek miał skok max 80mm, najlepiej 60mm... ciężko teraz coś porządnego dostać o takim skoku. Choć o ile do jazdy spokojnej to możesz niskobudżetowego XCMa kupić (tylko zwróć uwage aby miał simmeringi zamiast gumowych uszczelek - przynajmniej cokolwiek to uszczelni). Większy skok zachwieje geometrią tej ramy - co prawda skoro jazda spokojna to nie szkodzi to wiele, bo problem byłby na podjazdach (podskakująca kierownica) - ale to tylko na stromych podjazdach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daVe Napisano 29 Maja 2011 Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 Poszukuję haka przerzutki do Avalanche z 2007 roku. Spotkaliście się w jakimś sklepie z nim? Bo generalnie to są problemy z dostępnością... A może summit bez problemu wysyła? (jeszcze nie dzwoniłem ze względu na weekend) Pozdrawiam serdecznie GT-maniaków PS O coś takiego mi chodzi: https://picasaweb.google.com/dawid.brudnicki/DaVeBIKEstatsPl#5335730699758843490 https://picasaweb.google.com/dawid.brudnicki/DaVeBIKEstatsPl#5335730697751760834 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 29 Maja 2011 Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 Miło Cię znów widzieć po przerwie A z tymi hakami jest niemały problem, do swojego Zaskara potrzebuję identyczny i jak na złość nigdzie nie ma, a w sklepach UK ceny są jak z kosmosu Jeśli na bank Ci potrzeba to daj znać na prv lub w tym temacie to jutro wpadnę do sklepu gdzie mają GT i różne szpeje z Summita, może się uda a gdyby cena była przystępna to i dla siebie bym sprowadził. Kiedyś bawiłem się w poszukiwania na allegro kogoś kto dorabia niestety słaby rezultat. Może gdybym starego znajomego pogwałcił to znalazłby mi jakiś namiar bo ładnych kilka lat temu do Meridy HFS za 70 PLN dorobił dwie sztuki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 29 Maja 2011 Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 A to już nie pasują od Accentów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daVe Napisano 29 Maja 2011 Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 ulvgar, miło widzieć, że ktoś mnie tu jeszcze pamięta Przerwę miałem, ale nie od roweru Po prostu na życie na forum trochę czasu brakuje... Ale do tematu, dzięki za chęć pomocy - na razie jednak się wstrzymajmy. Rozmawiałem dzisiaj z kolegą, pracuje w Intersporcie i oni sprzedają też rowery GT (nie mają dużego wyboru, ale coś tam mają). Dlatego też w moim imieniu skontaktuje się z summitem. Być może przyślą mu nawet za darmo - wiadomo, że co innego dla takiego summitu osoba prywatna, a co innego firma, z którą współpracują. Na bieżąco będę pisał jak się sprawa rozwija. A może nawet uda mi się hak wyprostować - na szczęście go nie zerwałem tylko zgiąłem. kello, to pasowały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 30 Maja 2011 Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 Pasowały ale do starszych roczników Avalache'a. Dokładnie od Accent Inferno i m003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 30 Maja 2011 Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 Mi do Zaskara 2006 też pasował i chyba właśnie od M003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 30 Maja 2011 Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 Szczęściarz Ale potem zmienili standard haków i już zamienniki nie pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.