prp Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Witam, jestem nowy na forum. Proszę o radę, jaki rower kupić bo jestem laikiem w tym temacie. Interesuje mnie rower do jazdy głownie po mieście, trochę po lesie itp. Co do kwoty, to chciałbym się zmieścić w przedziale 1500 - 2000 zł. Zależy mi, żeby amortyzator miał blokadę skoku. Ciekawią mnie modele: merida 2011 crossway 40-V, 100-V i 300-V. Czy jest między nimi duża różnica w jakości zastosowanego osprzętu? Czy warto dopłacać? A może coś zupełnie innej firmy (np. unibike zethos 2010) Dodam jeszcze, że mam 203 cm wzrostu i jakieś 105 kg wagi - jakiej wilkości ramy powinienem szukać? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prp Napisano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Nikt nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Witam, gdybyś znalazł zeszłorocznego Zethosa to byłby dobry wybór. Możesz też pomyśleć nad Kellys Exquisite 2010 lub nad tym Mongoose. Crossway 40 to raczej sobie odpuść, Crossway 100-V już wygląda sensowniej, a 300-V tym bardziej. Rama dla Ciebie to 22 lub 23 cale. Trzeba się przymierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prp Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Dzięki za opdowiedź. A co myślisz o tym Wheeler cross 6.4 2010? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Całkiem OK. Generalnie problemem w tym Wheelerze i w tych trzech Meridach będą amortyzatory. Nie są one wysokich lotów, a do tego dochodzi Twoja waga. Tak więc nie spodziewaj się, że będą dobrze tłumić nierówności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...