klobukos Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Witam. Mam nadzieję, że chociaż tutaj uda mi się uzyskać jakąkolwiek poradę. Wraz z moją lubą nosimy się z zamiarem kupna rowerów. Potrzebujemy rowerów 'do wszystkiego' - miasto, asfalt, las. Nurtuje mnie parę pytań (domyślam się, że banalnych) -czym różnią się manetki przerzutek 'pstrykane' od tych kręconych całą rączką na kierownicy? -skoro nie będziemy jeździć wyczynowo, czy amortyzator tylny do czegoś się przyda? -hamulce v-brake czy tarczowe? -czy ma znaczenie czy rama znajduje się 'zaraz pod krokiem', czy też biegnie nisko od przedniej zębatki do kierownicy? Będę wdzięczny za jakąkolwiek nie-ironiczną pomoc
Mod Team safian Napisano 21 Marca 2011 Mod Team Napisano 21 Marca 2011 -czym różnią się manetki przerzutek 'pstrykane' od tych kręconych całą rączką na kierownicy? Sam sobie odpowiedziałeś: jedne się 'pstryka', drugie przekręca, więc różnią się obsługą -skoro nie będziemy jeździć wyczynowo, czy amortyzator tylny do czegoś się przyda? Jeżeli w grę wchodzi jakaś amatorska, sportowa jazda w terenie to może się przydać, chociaż to zależy od preferencji. -hamulce v-brake czy tarczowe? Myślę, że na miasto, czy nawet lekki teren nawet średnie V-ki się nadadzą. -czy ma znaczenie czy rama znajduje się 'zaraz pod krokiem', czy też biegnie nisko od przedniej zębatki do kierownicy? Górna rura biegnąca od korby to raczej w jakiejś typowo miejskiej damce, jeżeli rower ma być również do lasu etc. To lepsza będzie zwykła rama z górną rurą 'zaraz pod krokiem'.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.