zizbit Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Witam Mam obecnie crossa na niemieckiej ramce, po wielu przeróbkach. Napęd to SRAM S7. Ostatnio zamontowałem wkład suportu z mocowaniem na kwadrat. Zbliża się czas na wymianę korb. I narodził się pomysł na zastosowanie napinacza + korba z 2/3 koronkami. Cena do 100zł myślę, że jest odpowiednia jeśli chodzi o same korby. Stąd pytania: -jakie korby lepsze - 2 czy 3 koronki? -jaki napinacz i hak dla tylnej koronki 16 zębowej? -jaka przerzutka przednia byłaby lepsza - grupa szosowa czy może mtb? -jaki łańcuch byłby odpowiedni? -czy to w ogóle jest dobra opcja, czy może lepiej dać jeden blat jak do ostrego? Uwagi: Jeżdżę tym wytworem w 95% po asfalcie i obecne przełożenie jest dosyć niskie jak na szosę: 36:16 + piasta 7 biegów. Skąd inspiracja? Modele Krossa z systemem Shimano Alfine i przeróbki znajomych, którzy stosują to w jeździe po szosie. Jestem otwarty na każdą propozycję. Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bender999 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 moim zdaniem wystarczyła by większa zębatka z przodu Możesz ewentualnie się pokusić o dwa blaty ale nie bardzo wiem co Ci poradzić jeśli chodzi o producenta Za napędem jednorzędowym przemawia jeszcze to że komponenty stosowane w takich napędach są wiele bardziej trwałe (grubszy blat, grubszy łańcuch) Jeśli chodzi o przerzutkę to i taka i taka będzie dobra osobiście bym brał mtb z racji ich powszechności. Napinacz można wykombinować ze starej przerzutki chyba że kupić coś markowego link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.