kamilinho Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Ne wiem dlaczego zniknął mój wcześniejszy temat dlatego pisze jeszcze raz. znalazłem w decathlonie taką ofertę: Rower Czy za taką cenę (759pln) warto ten sprzęt kupić? nie znam się na rowerach ale nie mam za dużych wymagań i nie jestem zaawansowanym użytkownikiem. Gwarancja obejmuje 2 lata osprzęt. Mam 176 cm wzrostu i według sprzedawcy rozmiar roweru M jest dla mnie idealny. Naczytałem się na forum o makrokeszach i nie chcę się naciąć na coś takiego. Tak więc proszę podpowiedzcie mi czy nie wyrzucę pieniędzy w błoto?
marog6 Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Miałem zacząć własny temat, ale ten dokładnie pasuje także do mnie. Z tym, że ja mam 178. O rowerach z Decathlona słyszałem różne opinie. Niektórzy chwalą, że za tą cene to dobry sprzęt zwlaszcza, że mają bardzo dobry serwis, a inni doradzają dodanie paru złotych i kupienie czegoś lepszego. Co do mnie to tez nie jestem zbytnio wymagający. Bez szaleństw 30-40km/dzien by wystarczyło.
marog6 Napisano 22 Marca 2011 Napisano 22 Marca 2011 Chyba nawet jesteśmy sąsiadami Wczoraj był jeden egzemplarz rozmiaru M a dzisiaj już nie ma... Czy dobry serwis to zaleta dla roweru?
Draagus Napisano 22 Marca 2011 Napisano 22 Marca 2011 Zaletą roweru jest dobry osprzęt etc. Dobry serwis może być zaletą sklepu, nie roweru. Co do roweru, ja bym wolał dozbierać na coś lepszego.
marog6 Napisano 22 Marca 2011 Napisano 22 Marca 2011 "zaleta dla roweru", a nie "zaleta roweru". Niestety studenckie życie nie pozwalała tak łatwo zbierać na rower. Dodać do tego trzeba nauke trzech obcych języków. Chyba z rowerami jest różnie, trzeba mieć też szczęście. Kilka lat jeździłem na jeszcze gorszej jakości i trzymał się świetnie, a inne w podobnej cenie rozpadały się po miesiącu. Mimo, że to ja przejeździłem więcej, aż do czasu utraty zębów w kasecie