stypa Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Witam wszystkich, w tygodniu mam zamiar zakupic kilka "gadżetów" w sklepie CTBike. Czy ktoś z Was kupował już w tym sklepie? Jakie są Wasz opinie? Czekam i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Ja kupowałem 2 razy, no właściwie raz. Za pierwszym, z racji niedostępności produktu zwrócili mi pieniążki na konto bez żadnych problemów, za drugim przesyłka ekspresowa, towar pierwszej klasy- jednym słowem polecam bo tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stypa Napisano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 OK, dziękuję za opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Ja kupowałem raz w CT przez allegro, ale potem w stacjonarnym już nie. Mają mały wybór, jak chcesz kilka rzeczy to połowy nie ma. Teraz kupuję w www.girosport.pl, mają na wiele rzeczy ceny lepsze niż CT i wybór jest większy w Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SifoDyas Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Polecam ten sklep. Kupowałem tam kilka części. Na drugi dzień po wysłaniu kasy już dostałem od nich maila że doszła. Akurat wtedy shimano podniosło ceny i towar, który nie był na stanie poszedł w górę, ale na bieżąco wszystko dogadaliśmy mailowo, odpisywali z prędkością jak na GG więc naprawdę polecam u nich zakupy, tym bardziej że ceny mają bardzo niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 No takich najniższych to nie mają. Przykład: 1. pedały SPD PD-M540: w CT 93zł (http://ctbike.pl/shimano-pd-m520-deore-lx-pedaly.html), a w girosport.pl 83,20zł (http://www.girosport.pl/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=pd-m520&submit_search=) Poza tym, co mnie odstraszyło od CT to fakt, że nie mają znaczącej części towaru na magazynie i zamówienie trwa za długo. Mają tez słaby wybór korb i żadnego wyboru w napędach 10-rzędowych. Z 9-tek nawet nowego Alivio nie mają. Na przykład taka wiocha: Proste, tanie koła Shimano WH-MT15 w CT na specjalne zamówienie za 395zł, a girosport kupiłem od ręki taniej bo za 384zł. Poza tym CT mają "wystrzałowy" regulamin, na przykład: 1. w pkt. V.1. Do zgłoszenia reklamacji niezbędny jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Musi to być oryginał, a nie kopia. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrzane.Co godzi w interes Klienta. Klient nie ma obowiązku przesłania z reklamcją oryginału dowodu zakupu, żadna ustawa go do tego nie zobowiązuje. Tym bardziej, że w ten sposób pozbywałby się najważniejszego dowodu zakupu. Na takiej podstawie, że Klient nie przesłał oryginału lecz kserokopię dowodu zakupu, spzredawaca nie prawa odrzucić reklamacji. Dopiero gdy nastepuje zwrot gotówki klient powinem zwrócić oryginał sprzedawcy celem odliczenia kosztów, choc i to jest dyskusyjne. 2. w pkt. V.2. nastepny kwiatek: Klient ma prawo do reklamowania produktu w terminie 24 miesięcy od daty zakupu, chyba, że na produkcie opisany jest szczególny okres gwarancji (12 lub 36 miesięcy). Od momentu stwierdzenia wady klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji.Otóż zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Klient ma prawo do reklamacji towaru na podstawie jego niezgodności z umową przez 24 mce. Koniec i kropka. Święte prawo klienta. Sklep nie parwa sobie samowolnie skracać tego teminiu jakąs "gwarancją" na 12mcy. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową przez 24mce jest niezależna od tego na ile udzielono gwarancję. I naważniejsze: zgodnie z ustawą kliena ma parwo do zgłoszenia reklamacji w terminie 2 miesięcy od zauważenia wady a nie jak sobie w CT wymąśli 14 dni. To się nadaje do UOKiKu. 3.Następny wymysł w pkt. V.5.: Zgłoszeniu reklamacyjnemu nie mogą podlegać różnice między towarem rzeczywistym, a towarem na stronie sklepu. Nieznaczne różnice w wyglądzie produktu mogą wynikać z różnych przyczyn, za które sklep nie ponosi odpowiedzialności. Zgodnie z ustawą Sklep nie prawa z góry wyłączyć odpowiedzialności za niezgodnośc towaru z umową. Taki zapis nadaje się tylko do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. A jak wam sklep przysle inny towar niż na zdjęciu "bo sie kolor zmienił" to będziecie zadowoleni lub w wyniku niezgodności poniesiecie szkodę (np, pokazlicie komus towar a potem kupiliście go dla a kogoś, aprzyszło "coś" co inaczej wygląda? To niestety jest niezgodność towaru z umową i o ile ta niezgodność na wpływ na użytkowanie ( a np. w przypadku odzież kolory mają znaczący wpływ) to Klient ma prawo do reklamacji i sklep nie prawa mu tego odmawiać w Regulaminie. 4. Tu w pkt. VI.1. natępny babol: Klient ma prawo w ciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru do zwrotu towaru w stanie nienaruszonym i zwrotu gotówki. Otóż ustawa o ochronie niektórych konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny mówi wyraźnie, ze konsumenta ma 10 dni na złożenie oświdczenia o odstąpieniu od umowy, ale na zwrot towaru ma 14 dni, a nie 10 dni jak sobie w CT wymyślili. Poza tym towar nie musi być nie wstanie "nienaruszonym", lecz zgodnie z ustawą w stanie niezmienionym. Pudełko np. można otworzyć lecz nie niszczyć, ale już woreczek jeżli jest zalaminowany można przeciąc by wyjąć i obejrzeć towar. Nie mozna go na pewno używać. No ale w CT wiedzą swoje, nie możecie nawet ruszyć bo będzie naruszony....ciekawe czy można wąchać?? 5. Tu w pkl. VI.3 kolejny wystrzał z grubej rury: Zwrot środków finansowych nastąpi w terminie 10 dni od daty otrzymania przez sklep towaru i numeru konta do wpłaty. Klient, żadając zwrotu kosztów w związku z odstąpieniem od umowy ma parwo do otrzymania wpłaconych pieniędzy i wcale nie musi to być na konto, bo klient nie ma oboiązku posiadania ani zakładnia konta bankowego. Klient ma prawo zażyczyć sobie zwrotu przekazem pocztowym na adres i takie święte jego prawo. A poza ty, skąd oni sobie wymyslili 10 dni??? Zwrot gotówki na byc niezwłoczny po otrzymaniu zwrotu towaru. 6. Tu też w pkt. VII.8. jest miło i przyjemnie: Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszystkie zmiany regulaminu obowiązują od daty opublikowania na stronie CTBIKE.pl. Toż to wypisz wymaluj zapis, który zewala sklepowi na swobodne zmiany regulaminiu o czym biedny Klient się dowie jak już wsadzą zmiany na stronę. Zapomnieli tylko dodać, ze zmieniony regulanin nie wiąże klientów, którzy dokonali zakupów przed jego zmianą, a przecież ci klienci kupowali towar w innych warunkach. Wasz wybór Szanowni Forumowicze, miłych zakupów. Sorry za tyradę ale nie lubię być rżniety w bambuko. Podejrzewam, że jak UOKiK przyuważy taki regulamin to ich pozwie przez sąd za klauzule niedozwolone w regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Sklep nie parwa sobie samowolnie skracać tego teminiu jakąs "gwarancją" na 12mcy. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową przez 24mce jest niezależna od tego na ile udzielono gwarancję. Znalazł się prawnik za dychę. Gwarancja a ustawa to dwie różne sprawy. W gwarancji można sobie wypisywać wszystko a klient nie musi z niej skorzystać. Ustawa nie odnosi się do gwarancji tylko daje dodatkową ochronę konsumentowi. Następnym razem pisz powoli i z użyciem Worda bo połowy tego długiego wywodu nie idzie zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Dobrze. Zgodnie z życzeniem odpiszę powoli i jaśniej. Gwarancja a ustawa to dwie różne sprawy. W gwarancji można sobie wypisywać wszystko a klient nie musi z niej skorzystać. Ustawa nie odnosi się do gwarancji tylko daje dodatkową ochronę konsumentowi. Gwaranacja i opowiedzialność na wypadek niezgodności towaru z umową to dwie różne sprawy opisane w tej samej ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176). Są to dwie różne podstawy reklamacji, do wyboru konsumenta. Sprzedawca może udzielić gwarancji lecz nie musi,a klient może z niej korzystać lecz nie musi, bo może powoływać się na niezgodność towaru z umową. Jeżeli twierdzisz, że ustawa nie odnosi się do gwarancji to proszę oddać się lekturze ustawy Tutaj: http://www.federacja...y.php?story=321 Jak widać ustawa normuje w art. 4 do art.12 kwestie niezgodności z umową a w art.13 kwestię gwarancji. Stąd Twoje twierdzenie: Ustawa nie odnosi się do gwarancji jest chybione. A tak personalnie, odnośnie tego: Znalazł się prawnik za dychę nie wypowiem się bo to poniżej poziomu dyskusji. Ja Panu Administratorowi nie robię osobistych wycieczek i sobe też nie życzę. Poza tym jeszcze dodam i wyjaśnię, że regulamin CT ograniczając prawo złożenia reklamacji do 14 dni od chwili stwierdzenia wady narusza parwo, bo art. 9 ust.1 ustawy brzmi: Art. 9. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 A poza tym znajdź mi Crossmarki zwijane za 66zł . Wyboru rzeczywiście nie mają dużego ale podejrzewam, że to kwestia czasu. Korba Deore, manetki SLX też w niezłej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Ja kupowałem 2 razy, no właściwie raz. Za pierwszym, z racji niedostępności produktu zwrócili mi pieniążki na konto bez żadnych problemów, za drugim przesyłka ekspresowa, towar pierwszej klasy- jednym słowem polecam bo tanio I to właśnie świdczy o jakości tego sklepu. Połowa sklepów mami klienta pokazując towar, a jak chcesz normalnie kupić to się zaczyna cyrk. Zaczynamy słyszeć, że musimy czekać na sprowadzenie, a to cena w Shimano wzrosła. Najpierw dasz kasę, a potem okazuje się że nie ma towaru na stanie. A co do korby Deore, pewnie chodzi FC-M590, to właśnie nie mją jej na stanie. Ciekawe czy nadal sprzedali by Ci ją 213zł po sprowadzeniu w/g nowych stawek Shimano. Według starych cen hurtowych ta cena się zgadza. A jeszcze co do opon w CT. Miesiac temu kupowałem Smart Samy druciary dla kobitki. W CT jedna kosztuje 63zł (http://ctbike.pl/schwalbe-smart-sam-drutowa-26-x-2-1.html) a ja kupiłem za 48,90 w giro (http://www.girosport.pl/product.php?id_product=272) i nadal można kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anteki Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 sibonan, skoro jesteśmy przy kretyńskim regulaminie, przytoczę tylko Twój ukochany girosport po kliknięciu na "regulamin" wyświetla się to co w załączniku. Cokolwiek klikniesz, dokładnie to samo. Chciałem zobaczyć gdzie się mieszczą - nic, ani telefonu, ani adresu, ani maila, ani nazwy firmy. Firma krzak. Żadnych informacji, żadnych opisów produktów. Jedna wielka ściema. Skoro jesteś taki prawnik dobry, to może zerknij do ustawy o handlu wysyłkowym i zobacz co MUSI zawierać strona sklepu internetowego. A potem niech Twoi koledzy z girosh*t poczekają na jakieś zgłoszenie niezadowolonego klienta i są uwaleni. przecież to dziadostwo na kilometr śmierdzi wałkiem, krętactwem i amatorszczyzną! Nie wziąłbym od nich nic za darmo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Chłopie jakiej ty przegladrki używasz? Bo ja widzę to: Teraz przeczytałem cały regulamin girosport i nic tam złego nie widzę. A może ty jesteś jakiś urażony dywersant z CT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Tu muszę przyznać rację użytkownikowi sibonan. Zarówno Opera, Firefox, Chrome jak i (o dziwo) IE dobrze wyświetlają stronę: Kontakt Regulamin Ale jak się już czepiać, tak na szybko: "Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokument sprzedaży (paragon lub faktura VAT)." Z tego wynika, że tu też chcą oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Chłopie jakiej ty przegladrki używasz? Bo ja widzę to: Teraz przeczytałem cały regulamin girosport i nic tam złego nie widzę. A może ty jesteś jakiś urażony dywersant z CT? a co Ty tak za tym girosport, pewnie jesteś właścicielem lub masz jakiś interes w tym. Podajesz kilka wybranych produktów, które są tańsze w girsosport niż w ctbike, ale taki jest rynek człowieku. Nie ma sklepu w którym wszystko byłoby najtańsze i wszystko byłoby na stanie. Ja osobiście nie mam ulubionego sklepu i kupuję tam gdzie mi w danym momencie odpowiada. Wolę dać zarobić wszystkich sklepom po trochę niż w jednemu wszystko. Dlaczego? Może dzięki temu trochę ten sport się w Polsce rozwinie i większość sklepów będzie miała większą ilość na stanie w atrakcyjnych cenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Ja dałem ksero i było oki. Facet mi wytłumaczył, że w ogóle musi być dokument w tym sensie, że albo oryginał albo ksero. Powiedział mi też, co rozumiem, że jak dostanie ksero to ma więcej roboty bo musi wyciągnąć kopię fiskalną, żeby to sparwdzić. Ale robił przy reklamacji problemu. Jak znalazłem oryginał to mu wysłałem i było oki. Zawsze idzie się dogadać. ' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anteki Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Chłopie jakiej ty przegladrki używasz? Bo ja widzę to: Teraz przeczytałem cały regulamin girosport i nic tam złego nie widzę. A może ty jesteś jakiś urażony dywersant z CT? Firefox (używam angielskiej wersji językowej). z CR nic wspólnego nie mam. Strona główna wygląda tak: http://www.forumrowerowe.org/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=3106 Dla mnie nadal totalna amatorszczyzna - każdy inny sklep działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 a co Ty tak za tym girosport, pewnie jesteś właścicielem lub masz jakiś interes w tym. No mam taki interes, że zrobiłem tam ostanio dobre zakupy. Ale chętnie tez pochwalę inne sklepy, gdzie było szybko i sprawnie np. XTRabike też nie drogo i sprawnie, w cykloturze nie miałem kłopotów tylko ceny wyższe. Natomiast faktycznie mam awersję do takich sklepów jak CT, gdzie połowy towaru co jest na stronie nie ma stanie. Ostatnio jak tam wszedłem to tylko strata czasu, klikam na produkt a tam co chwila, że na zamówienie. Powinni chociaż na liście produktów zaznaczać że na zamówienie, a nie wchodzisz na produkt a tu nie ma, nie ma i nie ma. Po 10tym razie człowiek się wnerwia. A jeszcze ten regulamin. Poza tym wszczynający wątek chciał opinii o tym sklepie, wiec ja wyraziłem. Jeżeli ktoś dla zasady kupuje w różnych sklepach to ma prawo. Ja osobiście wolę jak najwięcej kupić w jednym bo mam jeden koszt dostawy. Zgadzam się z tym, że żadne sklep,ani CR, ani XTRabike, ani girosport, ani Cyklotur,nie ma wszytskiego. Ale to inna melodia. Temat jest o CT, więc olać girosport. Strona główna wygląda tak:http://www.forumrowe...&attach_id=3106 Dla mnie nadal totalna amatorszczyzna - każdy inny sklep działa bez problemu. No to, że twoja przeglądarka nie wyświetla sklepu to twój problem. Zrobisz sobie zakupy w innym. Dla mnie ten sklep jest OK i nie widziałem tam amatorszczyny. Części przyszły cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 26 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Sibonan- wyraziłeś swój zachwyt na Girosport już kilku tematach i wyczerpująco przedstawiłeś ich ofertę, więc mam nadzieję,że na tym poprzestaniesz. Gwoli przypomnienia dodam,że wszelkie przejawy reklamy lub Buzz marketingu,jak również bezpodstawne dyskredytowanie innych sklepów nie są mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 No jeżeli mam być posądzany o kryptoreklamę to no more.....giro. Swoją droga, wracając do CTbike jestem ciekaw czy załoga tego sklepu w ogóle przeczytała rejestr klauzul niedozwolonych. W niektórych sklepach regulamin mają zgodny z prawem np. w centrumrowerowe.pl, wszytsko oki, w tym co już nie mogę pisać jego nazwy też oki, w innych większych też oki. Ciekawe co by zrobili w CTbike, gdyby Klient zwróciła się z reklamacją miesiąc po wykryciu wady a nie w ciągu dwóch tygodni. Moim zdaniem takie zapisy jak wyżej przytoczyłem dyskwalifikują sklep. Bo jeśli zamierzają tak traktować klientów za reklamacją jak napisali w regulaminie to jak wolę nie być tym klientem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anteki Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 No to, że twoja przeglądarka nie wyświetla sklepu to twój problem. Zrobisz sobie zakupy w innym. Dla mnie ten sklep jest OK i nie widziałem tam amatorszczyny. Części przyszły cacy. A to, że wszystkie inne sklepy otwierają się normalnie to cuda jakieś? Nie - mamy XXI wiek. Inne sklepy mają po prostu tylko poprawnie wykonaną stronę internetową. Nic więcej. Może problemem jest to, że mój Firefox jest w wersji angielskiej. Ale czy na przykład CRC otwiera się poprawnie na polskiej wersji przeglądarki? Oczywiście. Cuda jakieś Niestety firma która w XXI wieku nie potrafi wykonać zwykłej strony internetowej jest firmą kiepską. A przynajmniej niedbałą w dotarciu do potencjalnego klienta. Rozumiem że webmaster był tani przynajmniej Czy to mój problem? Nie. Ja nie mam z tym problemu. Firmy dziadowskie odrzucam od razu i kupuję w innych. Nie ja tracę obrót. Dobra kończę, bo mam co robić i szkoda mi czasu na pisanie o marnych sklepach. Wracając do CTbike - kupowałem raz. Chciałem coś innego potem, ale nigdy nie było, wszystko na zamówienie. Więc już nie wróciłem. Z tym regulaminem sibonan to Cię popieram. Odstrasza tak samo jak brak w giro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sibonan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 No niech będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anteki Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Po sprawdzeniu, sprawa jest jasna. Webmaster zastosował darmowy silnik sklepu i nie zadał sobie trudu, żeby wyłączyć opcję ustawiania języka sklepu do języka przeglądarki klienta - co jak logika wskazuje powinien w pierwszej kolejności zrobić, jeśli angielskiej wersji sklepu nie planuje Bardzo tani musiał być ten webmaster naprawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKSUSqq Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 ja zamowiłem wczoraj korbe kaseta i łancuch, na strnie pisze ze korby w magazynie nie ma ja ja zamowiłem upewniałem sie kilka razyu czy wyślą, pisali ze nie ma problemu korba jest, zobaczymy co bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.